quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snel, laat ze verdwijnen door naar de Action te gaan, of leenbakker.
Wat staat er op de foto.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ow ja helemaal vergeten!![]()
ik stuur je nu.
Altijd al willen hebben. Met van die matchende spreuken aan de muur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij geen mooie muur decoratie wil waar op staat <3 family <3 friends
Wowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ow ja helemaal vergeten!![]()
ik stuur je nu.
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Altijd al willen hebben. Met van die matchende spreuken aan de muur.
Toevallig vanmiddag tijdens het werk ineens een vreemd gevoel gekregen en het niet kunnen plaatsen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zieke hosselaar weer, srsly Mortaxx®.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen voor die dwergquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xenos, de winkel bij uitstek voor basic bitches.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.
Al 2x de neiging gehad om dat huis aan te steken![]()
![]()
Print screen naar mur gestuurdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben wel eens ooit bij een maat van me, die vriendin.... overal die shit, hartjes overal.
![]()
Ja, moest ziek schijten. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag tijdens het werk ineens een vreemd gevoel gekregen en het niet kunnen plaatsen?
Haha, "te hoog", want dwerg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Te hoog gegrepen voor die dwerg
mocro plsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Zou ik ook hebben. Je ziet dat tegenwoordig ook echt in elk huisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier hangen een paar vergelijkbare spreuken aan de muur.
Jelly.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
snitch ;squote:
" want sow goedkoop en leuk ;D "quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Xenos, de winkel bij uitstek voor basic bitches.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |