Ik heb borstvoeding gekregen van mijn tante vroegerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet uit te leggen. Míjn moeder is niet mijn tante
Zou best kunnen.quote:
Ik hou van de zomer.quote:
Mijn pa heeft 2 maanden zomervakantie geboekt zonder te zeggen, pas toen ik het vroeg. Weet niet hoe ik dit ga brengen op m'n werk. Oja en m'n pa zei ook, je scriptie kan je ook in september inleveren ipv juni.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is over 4 weken lente man, gek.
Dafuq, dat is toch raar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb borstvoeding gekregen van mijn tante vroeger
Eh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb borstvoeding gekregen van mijn tante vroeger
Haha nice, m'n ma had ook voor ons geboekt 2 weken terug voor een maand lang. In 2e helft aprilquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn pa heeft 2 maanden zomervakantie geboekt zonder te zeggen, pas toen ik het vroeg. Weet niet hoe ik dit ga brengen op m'n werk. Oja en m'n pa zei ook, je scriptie kan je ook in september inleveren ipv juni.![]()
blijf thuis ipv twee maanden bij familie te gaan zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Mijn pa heeft 2 maanden zomervakantie geboekt zonder te zeggen, pas toen ik het vroeg. Weet niet hoe ik dit ga brengen op m'n werk. Oja en m'n pa zei ook, je scriptie kan je ook in september inleveren ipv juni.![]()
Niceee, suri toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice, m'n ma had ook voor ons geboekt 2 weken terug voor een maand lang. In 2e helft april.
20-22 Graden met een fris windje = perfect. Niet hoger, niet lagerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Winter > Zomer, trui dragen is goddelijk.
Gewoon niet heen gaan, beerput van Nederland, zou nog liever naar Maastrichtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef DjeDje het volgende:
Echt vervelend dat Amsterdam altijd zo druk is.![]()
In de zomer word ik nog iets bruinquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef DjeDje het volgende:
Echt vervelend dat Amsterdam altijd zo druk is.![]()
Ja manquote:
Ok, dat is wel te doen, tegen de 28 graden bleh vies goor plekweer, lente kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
20-22 Graden met een fris windje = perfect. Niet hoger, niet lager.
Ik zie m'n familie maar 1 keer per jaar, helemaal geen familie hier in NL (alleen 1 nicht in Amsterdam)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
blijf thuis ipv twee maanden bij familie te gaan zitten
Ik ging voor bepaalde winkels waarvan ik weet dat die alleen daar zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon niet heen gaan, beerput van Nederland, zou nog liever naar Maastrichtgaan.
Ik heb trui van alpaca wol aanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik trek die benauwde zomers echt niet iddquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok, dat is wel te doen, tegen de 28 graden bleh vies goor plekweer, lente kan ik wel hebben.
Nice, lijkt me ook echt mooi land. Zou ook wel keertje heen willen en surinaams etenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja man. Wordt m'n 9e keer geloof ik, zij gaat veel vaker, maar de laatste jaren was ik liever home alone
.
Ugh, en de geur van mensenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek die benauwde zomers echt niet idd. Vooral in het OV
. Word dan claustrofobisch zowat =$.
Neehquote:
In de winter word ik net zo claustrofobisch in de trein :squote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik trek die benauwde zomers echt niet idd. Vooral in het OV
. Word dan claustrofobisch zowat =$.
Topshop moet nog open gaan tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ging voor bepaalde winkels waarvan ik weet dat die alleen daar zijn.
Krio en ik hebben er een 2e huis samen (no homo), kom een keer langsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Nice, lijkt me ook echt mooi land. Zou ook wel keertje heen willen en surinaams eten
Heb liever -10 dan 30+quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ugh, en de geur van mensensta liever nog de hele dag op het veld dan tussen zweterige berbers.
Kattenpis.quote:
Hehe is goed, waar is krikri btw. Al tijdje niet gezien hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio en ik hebben er een 2e huis samen (no homo), kom een keer langs.
[..]
Heb liever -10 dan 30+.
Ja echt, met die milde winterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Word, heb wel het idee dat we weer zo'n tering benauwde zomer gaan krijgen.
Ja ik las het op fb inderdaad, deze week open.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja klopt, donderdag. Topshop zit ook in de bijenkorf filialen, maar geen ruim collectie.
Nou, mag hopen van die 2e van niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is samen met Hoink wel prototype Nederlandse man
Qua insecten zitten we wel goed dit jaar denk ik, vooral met paar weken geleden toen het effe flink warm werd, als het goed is weinig wespen dit jaar iig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt, met die milde winter. En de insecten die hebben weten te overleven
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |