K ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef ntm het volgende:
Ik krijg altijd honger in de avond, hebben jullie dat niet?
Ja, altijd zin in kroketshakes met taart en frikandelkoekjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:00 schreef ntm het volgende:
Ik krijg altijd honger in de avond, hebben jullie dat niet?
Ja pff en hoe later hoe erger, ook echt zin in ongezond en vet eten. Moet voortaan vroeger gaan slapen, dit kan echt niet.quote:
Haha damnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, altijd zin in kroketshakes met taart en frikandelkoekjes.
Haha werkt niet. Evt wat later avond eten wel. Ik krijg meestal alleen maar trek in smoothies of milkshakes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja pff en hoe later hoe erger, ook echt zin in ongezond en vet eten. Moet voortaan vroeger gaan slapen, dit kan echt niet.
Fattie ben je niet voor evuh maar voor je hele lefuh!!quote:
Komt door je swagger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik baard heb wel. Anders kom ik supermarkt niet in omdat ze denken dat ik van de energydrinkenfrikandelbroodjesbrigade ben
Ben nu op rtl5 te zien, copy maarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:18 schreef Murdera het volgende:
Chlochlo ik moet ff front en side pics van je. Ga een realdoll laten maken
jody plsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu op rtl5 te zien, copy maar
Hardop om ambipur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
jody pls
Ooiooh kk nee die dikke he toen heb ik weggezaptfuck ambipur
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
Ik zit nog gewoon stamppot te eten hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |