Nee, maakt niets uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, dan is het niet erg als ik af en toe in de muziekketting post
We rekenen op jou King, anders was het trouwens weer eens totaal aan mij voorbij gegaan, zoals altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elke posting telt mee. Piet ja en MM zal ook wel thuis zijn tegen die tijd. Deisyy bij d'r dochter even appen.
Even mijn taakje uitvoeren en wat alvast lokquotes gaan maken.
Ik werd gewoon door Arcee geattendeerd op de aankomende mijlpaal.. Karina ook .. Maar dat zal wel alleen voor de mijlpaal winnaars zijn geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
We rekenen op jou King, anders was het trouwens weer eens totaal aan mij voorbij gegaan, zoals altijd
Ah... ik heb daar nooit aan meegedaan eigenlijk en ik wist ook niet dat dat bestond eigenlijk, of isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd gewoon door Arcee geattendeerd op de aankomende mijlpaal.. Karina ook .. Maar dat zal wel alleen voor de mijlpaal winnaars zijn geweest
Zou ik maar vast beginnen met kokenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
Nah... maar ik ga wel eerst effe eten hoor
Bakkie spaghettisaus uit de vriezer gehaald, kep geen zin in kokenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou ik maar vast beginnen met koken
Niet slecht!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:49 schreef Kingstown het volgende:
Even voor het nageslacht.![]()
[ afbeelding ]
Ik vergeet steeds wat dat is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Maand na maand falen we als beginnelingen in het behalen van de zo gewilde FOK!-mijlpaal, ondanks dat we een echte expert in ons midden hebben die er al 4 heeft behaald en iedereen al tig keer heeft uitgelegd hoe het allemaal moet.
Om de andere topics te vrijwaren in de race naar de ultieme FOK!-glorie een apart topic waarin er alles betreffende de mijlpaal besproken kan worden en waar we elke maand ongegeneerd kunnen spammen als het (bijna) zover is.
Op het plaatje in de OP kun je zien hoeveel postings er nog te gaan zijn en door de pagina te verversen kun je de actuele stand van zaken zien. Kom op 40+. Versla de rest van FOK! te beginnen met een wel heel byzondere bazige mijlpaal namelijk nummer 150 miljoen. Let's get those millions!![]()
Hall of Fame:
chufi: 4 stuks
Karina: 3 stuks
D.: 1 keer
Ygritte: 1 keer
De laatste 2 er maar bijgezet zodat het nog een beetje wat lijkt, ondanks dat het geen frequente 40+ bezoekers zijn.![]()
Nee... ik heb hem maar weer te koop gezet, het was per ongeluk een VHS recorderquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is snel een happy doen, maar zal wel te laat komen
en ik moest Betamax hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:46 schreef FANN het volgende:
Zo, het pakket waar ik op zat te wachten is net gebracht, een Betamax video recorder![]()
Ik ben benieuwd of ie het doet, we moeten 30 banden nachecken want we missen dingen![]()
worden heel wat uurtjes film kijken de komende tijd
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:40 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb al gegeten en nu ga ik 2 uur lang lopen f5-en![]()
Wat zouden ze doen als het een post is die héél lang is eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik het inlijst als ik de mijlpaal heb.
Niets, dat maakt niet uit. Al maakte je net een nieuw topic aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zouden ze doen als het een post is die héél lang is eigenlijk?
Is dat wel eens gebeurd? Of zijn het altijd van die kleine zinnetjes?
Soms heb ik best lange posten namelijk
Die lange post vallen dan meestal per toevalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zouden ze doen als het een post is die héél lang is eigenlijk?
Is dat wel eens gebeurd? Of zijn het altijd van die kleine zinnetjes?
Soms heb ik best lange posten namelijk
oe... dat zou ook wel een leuke zijn....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niets, dat maakt niet uit. Al maakte je net een nieuw topic aan.
Gaat nog een tijdje duren dan met al die fokkers die moeten aanschuiven bij het avondeten van pap en mamsquote:
ah... nah ik ben eigenlijk best wel benieuwd nu wat het gaan wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lange post vallen dan meestal per toeval
Helemaal als het een beetje smeuig onderwerp is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... dat zou ook wel een leuke zijn....
dat zou niet leuk zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Karina het volgende:
Of hij valt in een crewtopic dan kan niemand het zien.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Karina het volgende:
Of hij valt in een crewtopic dan kan niemand het zien.
jah...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helemaal als het een beetje smeuig onderwerp is.
Da mag nie dat is lekkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maak jij dan een screenshot?
Dat is helemaal lekker zeg. Dan moet Arcee ze maar uit zien te sluiten met één of ander script.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Da mag nie dat is lekkenIk ga gewoon nu een of ander crewtopic volspammen denk ik
Als je in het lijstje kijkt staan er wel een paar die in een crewtopic zijn gevallen, sowieso 1 weet ik uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal lekker zeg. Dan moet Arcee ze maar uit zien te sluiten met één of ander script.
Zoals die gast die tijdens het hardlopen zijn broek vol blies en daar foto's bij postte. Dat zou toch meesterlijk zijn als een dergelijk topic het zou zijn.quote:
Jij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je in het lijstje kijkt staan er wel een paar die in een crewtopic zijn gevallen, sowieso 1 weet ik uit mijn hoofd.
Ah... ik hoopte dat je hiero zou helpenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Da mag nie dat is lekkenIk ga gewoon nu een of ander crewtopic volspammen denk ik
Die van mij niet, was er eentje van Bart zie ik.quote:
Ik ga eerst even mijn nagels lakkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik hoopte dat je hiero zou helpen
Jij lakt geen nagels, net als ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eerst even mijn nagels lakkenDus wie weet ben ik niet eens op tijd.
Jawel johquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij lakt geen nagels, net als ik![]()
ik kluif ze af dus er valt weinig te lakken
Ah... okéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel johHeel af en toe, had er weer eens zin in. Heb nog een paar flesjes staan. Maar goed, nu kan ik even niet meer typen. Toedeloe.
Oh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:04 schreef JuupĐ het volgende:
Niet van de spanningEerder van "he he, ik ben weer thuis"
Kan je hier volgen, sacha.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef sacha het volgende:
[..]
wil jij af en toe roepen wat de stand is?
*lief kijkt*
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als er nog 23 posts te gaan zijn voor de mijlpaal, dat dan de servers eruit klappen, dat zou wat zijn hč.
Nee, ze hebben het behoorlijk stabiel de laatste jaren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef JuupĐ het volgende:
[..]Dat gebeurd tegenwoordig gelukkig niet meer.
Ik ga eerst nog even naar de plee ....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
Ik hoop dat het een beetje snel gaat nu dan kan ik me op mijn spaghetti storten
kan nog welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog even naar de plee ....
Hč, een vrouw die dat om wat voor reden dan ook niet kan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik maar ik kan nu niet multitasken
Doe dat nou niet, dat ziet er echt niet uit hoor. En zonde joh.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef FANN het volgende:
Ik hoop dat het een beetje snel gaat nu dan kan ik me op mijn spaghetti storten
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe dat nou niet, dat ziet er echt niet uit hoor. En zonde joh.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Attentie! Minder dan 1000 postings te gaan. Hoogste tijd om alles aan de kant te schuiven. Succes met jagen!quote:
En bedankt .... Ben ik vergetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Attentie! Minder dan 1000 postings te gaan. Hoogste tijd om alles aan de kant te schuiven. Succes met jagen!![]()
Ga ik ondertussen even koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |