Dus als je niet blind bent voor ongelijke behandeling van anderen ben je racistischer dan als je er blind voor bent? Fraai, heel fraai deze.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Door dat half uurtje wat die koets 1 keer per jaar heen en weer rijdt worden alle negers neergezet als minderwaardige wezens. Ik weet het niet hoor. Soms denk ik dat mensen als jij racistischer zijn dan ik.
Gewoon overheen behangen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Voxs het volgende:
En die koets? Kleine moeite om hem weg te doen.
Of mhehehehe zeggenquote:
Ja dan ben je racistischer want je denkt in rassen waar andere mensen niet in rassen denken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus als je niet blind bent voor ongelijke behandeling van anderen ben je racistischer dan als je er blind voor bent? Fraai, heel fraai deze.
En die koets? Kleine moeite om hem weg te doen.
Ik lul ook maar wat. Persoonlijk vraag ik me af, waarom stoppen bij de koets. Gewoon dat koningshuis weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of mhehehehe zeggen
ow, de koets,. Ja goed idee.
Nee. Want niet nadenken in huidskleur maar wel handelen er naar is per definitie racistischer dan onder ogen zien dat mensen blijkbaar handelen naar huidskleur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja dan ben je racistischer want je denkt in rassen waar andere mensen niet in rassen denken.
waarom zo beperkend, gewoon alle landen weg, wij zijn de wereldquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Persoonlijk vraag ik me af, waarom stoppen bij de koets. Gewoon dat koningshuis weg.
Dat koninigshuis levert ons miljarden op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat. Persoonlijk vraag ik me af, waarom stoppen bij de koets. Gewoon dat koningshuis weg.
En hoe handelen de toeschouwers naar huidskleur als ze de gouden koets voorbij zien gaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee. Want niet nadenken in huidskleur maar wel handelen er naar is per definitie racistischer dan onder ogen zien dat mensen blijkbaar handelen naar huidskleur.
Gewoon de aarde wegdoen. Ik hoor dat de zon lekker warm is deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zo beperkend, gewoon alle landen weg, wij zijn de wereld
omdat wij een stoere koninklijke familie hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet gaan overrdijven nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon de aarde wegdoen. Ik hoor dat de zon lekker warm is deze tijd van het jaar.
Hoe staat het met het irritatielevel? Genoeg hoog al of kom je net lekker in de flow?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En hoe handelen de toeschouwers naar huidskleur als ze de gouden koets voorbij zien gaan?
die jongen heeft geloof ik al 6 bullit opquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe staat het met het irritatielevel? Genoeg hoog al of kom je net lekker in de flow?
Koffie?
Het zakt al. Ik ben aan de winnende hand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:15 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe staat het met het irritatielevel? Genoeg hoog al of kom je net lekker in de flow?
Koffie?
Die kinders zijn inmiddels al groter dan ik dacht. Geen idee hou oud die nu zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:15 schreef isax het volgende:
[..]
omdat wij een stoere koninklijke familie hebben![]()
[ afbeelding ]
sjoemmmm
Lol, dat denk jij maar. Zolang je zo blind bent voor je eigen vooroordelen.. neh.. nog heel wat stappen te doorlopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zakt al. Ik ben aan de winnende hand.
Dat moet ook niemand willen weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kinders zijn inmiddels al groter dan ik dacht. Geen idee hou oud die nu zijn eigenlijk.
weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die kinders zijn inmiddels al groter dan ik dacht. Geen idee hou oud die nu zijn eigenlijk.
Welke vooroordelen heb ik in deze discussie geuit?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, dat denk jij maar. Zolang je zo blind bent voor je eigen vooroordelen.. neh.. nog heel wat stappen te doorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |