Niets, dat maakt niet uit. Al maakte je net een nieuw topic aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zouden ze doen als het een post is die héél lang is eigenlijk?
Is dat wel eens gebeurd? Of zijn het altijd van die kleine zinnetjes?
Soms heb ik best lange posten namelijk
Die lange post vallen dan meestal per toevalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zouden ze doen als het een post is die héél lang is eigenlijk?
Is dat wel eens gebeurd? Of zijn het altijd van die kleine zinnetjes?
Soms heb ik best lange posten namelijk
oe... dat zou ook wel een leuke zijn....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niets, dat maakt niet uit. Al maakte je net een nieuw topic aan.
Gaat nog een tijdje duren dan met al die fokkers die moeten aanschuiven bij het avondeten van pap en mamsquote:
ah... nah ik ben eigenlijk best wel benieuwd nu wat het gaan wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die lange post vallen dan meestal per toeval
Helemaal als het een beetje smeuig onderwerp is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... dat zou ook wel een leuke zijn....
dat zou niet leuk zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Karina het volgende:
Of hij valt in een crewtopic dan kan niemand het zien.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Karina het volgende:
Of hij valt in een crewtopic dan kan niemand het zien.
jah...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helemaal als het een beetje smeuig onderwerp is.
Da mag nie dat is lekkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Maak jij dan een screenshot?
Dat is helemaal lekker zeg. Dan moet Arcee ze maar uit zien te sluiten met één of ander script.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Da mag nie dat is lekkenIk ga gewoon nu een of ander crewtopic volspammen denk ik
Als je in het lijstje kijkt staan er wel een paar die in een crewtopic zijn gevallen, sowieso 1 weet ik uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is helemaal lekker zeg. Dan moet Arcee ze maar uit zien te sluiten met één of ander script.
Zoals die gast die tijdens het hardlopen zijn broek vol blies en daar foto's bij postte. Dat zou toch meesterlijk zijn als een dergelijk topic het zou zijn.quote:
Jij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je in het lijstje kijkt staan er wel een paar die in een crewtopic zijn gevallen, sowieso 1 weet ik uit mijn hoofd.
Ah... ik hoopte dat je hiero zou helpenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Da mag nie dat is lekkenIk ga gewoon nu een of ander crewtopic volspammen denk ik
Die van mij niet, was er eentje van Bart zie ik.quote:
Ik ga eerst even mijn nagels lakkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ik hoopte dat je hiero zou helpen
Jij lakt geen nagels, net als ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eerst even mijn nagels lakkenDus wie weet ben ik niet eens op tijd.
Jawel johquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij lakt geen nagels, net als ik![]()
ik kluif ze af dus er valt weinig te lakken
Ah... okéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel johHeel af en toe, had er weer eens zin in. Heb nog een paar flesjes staan. Maar goed, nu kan ik even niet meer typen. Toedeloe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |