Dat is wel een nieuw topic, alles mijlpaalhunters posten daarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
nog maar 10.000, als we nou even wat sneller doorposten zijn we er rond etenstijd wel.
Dan ga ik nu maar eens mijn boodschappen doen, er kwam zojuist een bezoekje van mijn oude moeder tussendoor, maar die had wel gebak bij zich, nu dan maar eens langs de AH....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
nog maar 10.000, als we nou even wat sneller doorposten zijn we er rond etenstijd wel.
O ja dat moet ook nog, boadskippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar eens mijn boodschappen doen, er kwam zojuist een bezoekje van mijn oude moeder tussendoor, maar die had wel gebak bij zich, nu dan maar eens langs de AH....
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja dat moet ook nog, boadskippen.
oant later Mo muffien
Nope, dat is verwarrend ivm MadMaster = MM,quote:
Welk abo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet jij nu al hoe je aan je abo bent gekomen?
Klik er maar eens op, zie je gelijk hoe lang het nog geldig is....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef drakin het volgende:
huh? ik zie sterretjes? Hoe kom ik ineens aan een abo
o heel kort maar, krijgt iedereen zeker cadeau die een x aantal posts gedaan heeft en dan maar hopen om het te verlengen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik er maar eens op, zie je gelijk hoe lang het nog geldig is....
Geen idee, maar in UTO-SC had opeens iedereen een abo, zelfs ik 12 dagen ...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
o heel kort maar, krijgt iedereen zeker cadeau die een x aantal posts gedaan heeft en dan maar hopen om het te verlengen.
zolang duurt deze totaal ook denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar in UTO-SC had opeens iedereen een abo, zelfs ik 12 dagen ...
Profiteer er dan nog maar even van, als je notes hebt kun je ze nu lezen en vervelende reclame-banners kun je bannenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
zolang duurt deze totaal ook denk ik
Banners let ik al niet op, mistte ze nog niet en ik ben zo goed voor deze wereld(maar niet te) dat ik al 0 notes heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Profiteer er dan nog maar even van, als je notes hebt kun je ze nu lezen en vervelende reclame-banners kun je bannen
Dan was het vast je stille aanbieder die dit graag even wou horen . It wasn't mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Banners let ik al niet op, mistte ze nog niet en ik ben zo goed voor deze wereld(maar niet te) dat ik al 0 notes heb.
Stille aanbiederquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het vast je stille aanbieder die dit graag even wou horen . It wasn't me
Nee, vantevoren is gezegd dat de operatie zo'n 6-7 uur zou duren, maar sommige dingen zijn niet te voorzien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Werd er vantevoren ook verteld dat dit tot de mogelijkheden behoorde?
Ik heb teruggelezen Dees, ik wens jullie héél veel sterkte de komende tijd....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, vantevoren is gezegd dat de operatie zo'n 6-7 uur zou duren, maar sommige dingen zijn niet te voorzien.
Dank je Fann, natuurlijk maak ik me zorgen, maar ik ben me er ook van bewust dat mijn zus er niet mee weg kan blijven komen, 5 jaar geleden is al gezegd dat na 2 jaar nog maar 25% leeft en ze is er nog steeds. Door haar ziekte heeft ze de afgelopen 5 jaar volop van het leven genoten, leuke dingen gedaan, iets wat niemand 5 jaar geleden nog verwachtte, maar eens houdt dat op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen Dees, ik wens jullie héél veel sterkte de komende tijd....
Nee, je kan niets voor 100% voorspellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |