Dat is wel een nieuw topic, alles mijlpaalhunters posten daarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
nog maar 10.000, als we nou even wat sneller doorposten zijn we er rond etenstijd wel.
Dan ga ik nu maar eens mijn boodschappen doen, er kwam zojuist een bezoekje van mijn oude moeder tussendoor, maar die had wel gebak bij zich, nu dan maar eens langs de AH....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
nog maar 10.000, als we nou even wat sneller doorposten zijn we er rond etenstijd wel.
O ja dat moet ook nog, boadskippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan ga ik nu maar eens mijn boodschappen doen, er kwam zojuist een bezoekje van mijn oude moeder tussendoor, maar die had wel gebak bij zich, nu dan maar eens langs de AH....
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja dat moet ook nog, boadskippen.
oant later Mo muffien
Nope, dat is verwarrend ivm MadMaster = MM,quote:
Welk abo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet jij nu al hoe je aan je abo bent gekomen?
Klik er maar eens op, zie je gelijk hoe lang het nog geldig is....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef drakin het volgende:
huh? ik zie sterretjes? Hoe kom ik ineens aan een abo
o heel kort maar, krijgt iedereen zeker cadeau die een x aantal posts gedaan heeft en dan maar hopen om het te verlengen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik er maar eens op, zie je gelijk hoe lang het nog geldig is....
Geen idee, maar in UTO-SC had opeens iedereen een abo, zelfs ik 12 dagen ...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:49 schreef drakin het volgende:
[..]
o heel kort maar, krijgt iedereen zeker cadeau die een x aantal posts gedaan heeft en dan maar hopen om het te verlengen.
zolang duurt deze totaal ook denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar in UTO-SC had opeens iedereen een abo, zelfs ik 12 dagen ...
Profiteer er dan nog maar even van, als je notes hebt kun je ze nu lezen en vervelende reclame-banners kun je bannenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
zolang duurt deze totaal ook denk ik
Banners let ik al niet op, mistte ze nog niet en ik ben zo goed voor deze wereld(maar niet te) dat ik al 0 notes heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Profiteer er dan nog maar even van, als je notes hebt kun je ze nu lezen en vervelende reclame-banners kun je bannen
Dan was het vast je stille aanbieder die dit graag even wou horen . It wasn't mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Banners let ik al niet op, mistte ze nog niet en ik ben zo goed voor deze wereld(maar niet te) dat ik al 0 notes heb.
Stille aanbiederquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het vast je stille aanbieder die dit graag even wou horen . It wasn't me
Nee, vantevoren is gezegd dat de operatie zo'n 6-7 uur zou duren, maar sommige dingen zijn niet te voorzien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Werd er vantevoren ook verteld dat dit tot de mogelijkheden behoorde?
Ik heb teruggelezen Dees, ik wens jullie héél veel sterkte de komende tijd....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, vantevoren is gezegd dat de operatie zo'n 6-7 uur zou duren, maar sommige dingen zijn niet te voorzien.
Dank je Fann, natuurlijk maak ik me zorgen, maar ik ben me er ook van bewust dat mijn zus er niet mee weg kan blijven komen, 5 jaar geleden is al gezegd dat na 2 jaar nog maar 25% leeft en ze is er nog steeds. Door haar ziekte heeft ze de afgelopen 5 jaar volop van het leven genoten, leuke dingen gedaan, iets wat niemand 5 jaar geleden nog verwachtte, maar eens houdt dat op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen Dees, ik wens jullie héél veel sterkte de komende tijd....
Nee, je kan niets voor 100% voorspellen
Ja vooral hopen dat ze er nog plezier aan heeft zolang het duurt ...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je Fann, natuurlijk maak ik me zorgen, maar ik ben me er ook van bewust dat mijn zus er niet mee weg kan blijven komen, 5 jaar geleden is al gezegd dat na 2 jaar nog maar 25% leeft en ze is er nog steeds. Door haar ziekte heeft ze de afgelopen 5 jaar volop van het leven genoten, leuke dingen gedaan, iets wat niemand 5 jaar geleden nog verwachtte, maar eens houdt dat op.
Ik ben nu vooral bang voor hetgeen ze allemaal nog moet doorstaan voordat haar einde er is.
Kan ik mij helemaal voorstellen Dees ... je kan wat dat betreft alleen hopen dan het meevalt enquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben nu vooral bang voor hetgeen ze allemaal nog moet doorstaan voordat haar einde er is.
Dat is voor je broer en voor jullie ook fijn, reservetijd noemen wij het.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan ik mij helemaal voorstellen Dees ... je kan wat dat betreft alleen hopen dan het meevalt en
als het niet meer leefbaar is of wanneer ze niet meer wil dat ze hulp krijgt, maar meestal is dat
wel zo..
Beetje raar misschien om het daar al over te hebben, maar zoiets hebben wij met mijn broer, die
kreeg vorig jaar nog een half jaar, dat is nu alweer een jaar geleden, dus vandaar dat ik die gedachte
heb
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor je broer en voor jullie ook fijn, reservetijd noemen wij het.
Mooi toch, dat het toch gezellig was, fijn juist dat dat nog kan en beter dat dan dat iedereen in mineur zit te sippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Gisteren ben ik met zus geweest, was tóch erg gezellig, maar zelf denkt hij nog steeds
dat hij het écht gaat halen en dat is pijnlijkwe zeggen natuurlijk niks, maar mijn zus
die een medische achtergrond heeft egt dat hij dit écht niet gaan halen...
Tuurlijk doen we dat, hoe meer positiviteit hoe beter moet je maar denken, al zou hetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi toch, dat het toch gezellig was, fijn juist dat dat nog kan en beter dat dan dat iedereen in mineur zit te sippen.
Voor jullie wel lastig, maar als je broer wilt denken dat hij het haalt zou ik dat ook maar zo laten.
Maar de stemming zal bij jullie nu wel wat bedrukter zijn denk ik Dees, dat is ook wel weer zo....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi toch, dat het toch gezellig was, fijn juist dat dat nog kan en beter dat dan dat iedereen in mineur zit te sippen.
Voor jullie wel lastig, maar als je broer wilt denken dat hij het haalt zou ik dat ook maar zo laten.
http://www.at5.nl/artikel(...)uzenveld-uitgezondenquote:Naast de vier tips heeft zich ook een getuige zich met informatie over de vluchtauto gemeld bij de politie.
Iemand nog een VHS videorecorder kopen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:46 schreef FANN het volgende:
Zo, het pakket waar ik op zat te wachten is net gebracht, een Betamax video recorder![]()
Ik ben benieuwd of ie het doet, we moeten 30 banden nachecken want we missen dingen![]()
worden heel wat uurtjes film kijken de komende tijd
Maar, wat denk je nou te kunnen doen metquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
Ik sta in de archieven van de politie..... Niets meer gehoord trouwens..
kwam je daar de piepers jassen dan?quote:'Zo'n mesje waar je een appel mee schilt'
Ik dacht dat dit soort dingen door de Griek gedaan werden?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Iemand nog een VHS videorecorder kopen?![]()
Ik heb de verkeerdeis geen Betamax
Ik was de weg kwijtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar, wat denk je nou te kunnen doen met
[..]
kwam je daar de piepers jassen dan?
Is ook zo en het is ook zijn foutquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit soort dingen door de Griek gedaan werden?
Ik heb nog 1 staan, maar geen banden meer
en geen hond die nog een Betamax heeft staan zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee dankje FANN, heb er zelf nog 2
Ik heb volgens mij nooit iemand gekend met een Betamaxquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
en geen hond die nog een Betamax heeft staan zeker?
Die dingen waren al waardeloos toen ze voor het eerst op de markt kwamen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit iemand gekend met een Betamax
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit iemand gekend met een Betamax
Maar dat waren de eerste volgens mijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen waren al waardeloos toen ze voor het eerst op de markt kwamen.
Ik dacht al....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook zo en het is ook zijn fouthij had geboden... dus ligt dit keer nou eens niet aan mij
als we maar effe die banden na kunnen speuren, daarna kan dat ding ook weer wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die dingen waren al waardeloos toen ze voor het eerst op de markt kwamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |