Die engerd van die extremistische zender?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bert van Leeuwen. Typo.![]()
Brengt gebroken families weer bij elkaar. Lief he?
Deze moet je in de gaten houden, FANN.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Vannacht weer, dus die gaat straks weer dutten, dan kan ik wel weer even komen helpen met posten
[..]![]()
Na ik post gewoon lekker zoals ik altijd post![]()
maar eh... nu ga ik domme vragen stellen want ik snap het dus écht niet![]()
Welk topic moet ik open houden dan?
En maakt het niet uit waar ik die post maak, of moet dat juist in 40+ zijn?
NIet uitlachen want ik zat al te twijfelen om die vragen te stellen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deze moet je in de gaten houden, FANN.
http://arcee862.com/mijlpaal.php f5 om te verversen en je kan alleen posten in 40+ anders telt het niet mee.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef FANN het volgende:
Misschien kan ik het beste 1 post de hele avond herhalen,
IK SNAP ER GEEN REET VAN
en dat x1000
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:59 schreef FANN het volgende:
Misschien kan ik het beste 1 post de hele avond herhalen,
IK SNAP ER GEEN REET VAN
en dat x1000
Bedankt L2B.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze moet je in de gaten houden, FANN.
http://arcee862.com/mijlpaal.php f5 om te verversen en je kan alleen posten in 40+ anders telt het niet mee.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedankt L2B.![]()
Ik was alweer bezig met een tl dr post die FANN wrs nog meer in verwarring had gebracht.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
![]()
Ja écht!
Eigenlijk is het niet zo moeilijk
Zie je hoe snel het getal naar beneden gaat als je ververst?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:03 schreef FANN het volgende:
![]()
Ja écht!
Eigenlijk is het niet zo moeilijk
ja maar we er moeten dus nog meer dan 6000 post gemaakt worden, op heel Fok natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zie je hoe snel het getal naar beneden gaat als je ververst?![]()
Precies op nul posten is best een opgave.
Uhm nee....paar uurtjes nog. We moeten nog een hoop mensen waarschuwen als we onder 1000 komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
ja maar we er moeten dus nog meer dan 6000 post gemaakt worden, op heel Fok natuurlijk
dat is véélkan nog wel effe duren dan, wordt nachtwerk
oe... moet je Piet wakker bellen, maar tellen You Toepjes ook mee?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm nee....paar uurtjes nog. We moeten nog een hoop mensen waarschuwen als we onder 1000 komen.[ afbeelding ]
Blijf dan ook uit de keuken op zo'n belangrijke dag als deze.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:10 schreef chufi het volgende:
Stond ik even in de keuken knalde mn verbinding er uit
Ja, dat is ook een 'post'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... moet je Piet wakker bellen, maar tellen You Toepjes ook mee?
goeie vraag vind ik zelf wel eigenlijk
Elke posting telt mee. Piet ja en MM zal ook wel thuis zijn tegen die tijd. Deisyy bij d'r dochter even appen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:09 schreef FANN het volgende:
oe... moet je Piet wakker bellen, maar tellen You Toepjes ook mee?
goeie vraag vind ik zelf wel eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |