Jezus man helemaal in Utrecht, dat kan ik nooit vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Juup© het volgende:
Even voor de duidelijkheidik ga het niet regelen, maar opper hier jouw ideeën/suggesties om een leuke 40+ meeting te houden. Het lijkt mij het gemakkelijkst om het in het midden van het land te houden (b.v. Utrecht).
Mijn suggestie is dan: Café Olivier.
Game on
Kom jij eens met een goed idee dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man helemaal in Utrecht, dat kan ik nooit vinden
Mietjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud meteen af. Veel plezier!
Ik mag met MM meerijden als het Utrecht wordt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kom jij eens met een goed idee dan?
Dacht ik welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud meteen af. Veel plezier!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag met MM meerijden als het Utrecht wordt...
Kijken wat het handigste is voor iedereen... ik weet niet meer waar iedereen zijn huis woontquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik sta voor zo'n beetje alle locaties open zelfs A'Dam
Ik in omgeving Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijken wat het handigste is voor iedereen... ik weet niet meer waar iedereen zijn huis woont
hoor..
Bedankt voor de constructieve bijdrage, mocht jij een beter locatie weten dan mag jij die natuurlijk opgeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Olivier vind ik een waardeloze locatie eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Juup© het volgende:
Het lijkt mij het gemakkelijkst om het in het midden van het land te houden
Stairway natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedankt voor de constructieve bijdrage, mocht jij een beter locatie weten dan mag jij die natuurlijk opgeven.
Mijn voorkeur maar nog geen idee waar...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan liever iets in Amsterdam, al heb ik geen idee waar, want ik kom nooit ergens
Ik heb ooit een crewmeeting gehad (jawel, ik ben ooit zo dom geweest om voor een korte tijd moderator te zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan liever iets in Amsterdam, al heb ik geen idee waar, want ik kom nooit ergens
in de SC hebben ze wel een leuk idee..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur maar nog geen idee waar...
vroeger kwam ik er graag, ik kende het personeel ook, maar het was uiteraard niet serieus bedoeld. Olivier vind ik oprecht niet leuk, onprettig personeel, ze hebben nooit plek en het publiek dat er komt is niet helemaal mijn soort, heb het na 3 pogingen ooit helemaal opgegeven daar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |