Jezus man helemaal in Utrecht, dat kan ik nooit vindenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Juup© het volgende:
Even voor de duidelijkheidik ga het niet regelen, maar opper hier jouw ideeën/suggesties om een leuke 40+ meeting te houden. Het lijkt mij het gemakkelijkst om het in het midden van het land te houden (b.v. Utrecht).
Mijn suggestie is dan: Café Olivier.
Game on
Kom jij eens met een goed idee dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus man helemaal in Utrecht, dat kan ik nooit vinden
Mietjequote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud meteen af. Veel plezier!
Ik mag met MM meerijden als het Utrecht wordt...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kom jij eens met een goed idee dan?
Dacht ik welquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:56 schreef Kingstown het volgende:
Ik meld me onder voorbehoud meteen af. Veel plezier!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag met MM meerijden als het Utrecht wordt...
Kijken wat het handigste is voor iedereen... ik weet niet meer waar iedereen zijn huis woontquote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik sta voor zo'n beetje alle locaties open zelfs A'Dam
Ik in omgeving Eindhoven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijken wat het handigste is voor iedereen... ik weet niet meer waar iedereen zijn huis woont
hoor..
Bedankt voor de constructieve bijdrage, mocht jij een beter locatie weten dan mag jij die natuurlijk opgeven.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Olivier vind ik een waardeloze locatie eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Juup© het volgende:
Het lijkt mij het gemakkelijkst om het in het midden van het land te houden
Stairway natuurlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bedankt voor de constructieve bijdrage, mocht jij een beter locatie weten dan mag jij die natuurlijk opgeven.
Mijn voorkeur maar nog geen idee waar...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan liever iets in Amsterdam, al heb ik geen idee waar, want ik kom nooit ergens
Ik heb ooit een crewmeeting gehad (jawel, ik ben ooit zo dom geweest om voor een korte tijd moderator te zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan liever iets in Amsterdam, al heb ik geen idee waar, want ik kom nooit ergens
in de SC hebben ze wel een leuk idee..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur maar nog geen idee waar...
vroeger kwam ik er graag, ik kende het personeel ook, maar het was uiteraard niet serieus bedoeld. Olivier vind ik oprecht niet leuk, onprettig personeel, ze hebben nooit plek en het publiek dat er komt is niet helemaal mijn soort, heb het na 3 pogingen ooit helemaal opgegeven daar.quote:
Vroeger ja, maar tegenwoordig is er zelfs een kinderspeelhoekquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vroeger kwam ik er graag, ik kende het personeel ook, maar het was uiteraard niet serieus bedoeld. Olivier vind ik oprecht niet leuk, onprettig personeel, ze hebben nooit plek en het publiek dat er komt is niet helemaal mijn soort, heb het na 3 pogingen ooit helemaal opgegeven daar.
ben jij dat in die Ava?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Iemand die dacht dat ie grappig was en nog lang geen 40
Nee, dan zéker nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas niet.
Mocht ik anders wel komen?
Schenken ze hier ook wijn? Ik lust namelijk geen bier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:54 schreef Juup© het volgende:
Even voor de duidelijkheidik ga het niet regelen, maar opper hier jouw ideeën/suggesties om een leuke 40+ meeting te houden. Het lijkt mij het gemakkelijkst om het in het midden van het land te houden (b.v. Utrecht).
Mijn suggestie is dan: Café Olivier.
Game on
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik loopt weer achter de feiten aan te lopen
Vin ik ook best...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
Waterloopleincafe in Amsterdam ... 50m van de parkeergarage, 100 m van de metro en de tram voor de deur... En mogelijk mag er zelfs nog gerookt worden binnen ...
Eerst maar eens overeenstemming over lokatie lijkt me ....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
Ik heb alleen geen idee waar het is, maar al wel in de buurt van het Waterloo plein zijn
neem ik aan?
Is niet om slim om lovatie én datum te melden hiero
Ja lijkt me wel handigquote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens overeenstemming over lokatie lijkt me ....
Dat moet uiteraard wel geheim blijven anders staat zo meteen half Fok! er.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
Is niet om slim om lovatie én datum te melden hiero
Ja dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet uiteraard wel geheim blijven anders staat zo meteen half Fok! er.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leek zo'n goed idee, dit topic, maar ik denk dat er een slotje op kanquote:
I.d.d. ja, het meeste wordt toch in het andere topic overlegd.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leek zo'n goed idee, dit topic, maar ik denk dat er een slotje op kan
Ze zijn gewoon te autistisch om meerdere posts buiten de sc te doen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. ja, het meeste wordt toch in het andere topic overlegd.
Niet zo snel opgeven Juup. Komt allemaal goed.quote:
Be my guest.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven Juup. Komt allemaal goed.![]()
Gewoon even een poll erbij zetten in de OP ofzo met data. Dan heb je al een eerste stap gezet.
Ik denk niet dat Kingstown daar tijd en energie in wilt steken als hij niet eens van plan is te komen.quote:
Nee, eerst de plek.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
maar data voorstellen lijkt me stap 1.
Nee joh. Waar moeten ze staan als ze de locatie niet weten?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:55 schreef FANN het volgende:
datum moet per PM anders staat heel Fok daar toch...
40+ / [40+ SC #587] Ik heb mijn wagen volgeladen...quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh. Waar moeten ze staan als ze de locatie niet weten?
Ik laat hem gewoon nog even open hoor. Er zijn zo vaak topics over meets in andere forums dus waarom hier niet. Als je de OP wil aanpassen stuur me maar een DM dan zet ik hem open zodat je kunt wijzigen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d. ja, het meeste wordt toch in het andere topic overlegd.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik laat hem gewoon nog even open hoor.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:46 schreef drakin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij nou gewoon friet bakken......quote:
In ossewit.met verse aardaapels.quote:Op woensdag 18 februari 2015 04:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga jij nou gewoon friet bakken......
Frietquote:Op woensdag 18 februari 2015 04:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga jij nou gewoon friet bakken......
Ik denk dat ik dan pas, tenzij hij me wil interviewen.quote:
Mariannequote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
MM meat graag. zal ie zn Weber beschikbaar stellen ?
Het kan ook in het najaar of zoquote:Op zondag 22 februari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het hoeft toch niet gelijk morgen of wel dan?
Isax komt ook al, dus dat maakt het mss wat minder eng.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ik doe niet aan vakantie Piet. En ik heb tegenwoordig vervoer, dus ik zou wel kunnen. Als ik zou willen.
Echt eng vind ik het niet, heb al een paar fokmeets gehad, kleintjes dan weliswaar. Lijkt me juist leuk als er mensen komen waar je bijna dagelijks mee praat.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Isax komt ook al, dus dat maakt het mss wat minder eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |