waar kan ik dat tellertje vinden #domdurftevragenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef chufi het volgende:
Nog 13K.. Eens kijken of mn 5 mijlpaal een mooie wordt
Hey Ygritte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Ygritte het volgende:
Gewonnen gewonnen gewonnen!
Uuuuh wàt heb ik eigenlijk gewonnen?![]()
![]()
je zit mij gewoon expres hierheen te lokken door mij in de OP te gooien![]()
![]()
Je hebt mijlpaal 139 miljoen gewonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Ygritte het volgende:
Gewonnen gewonnen gewonnen!
Uuuuh wàt heb ik eigenlijk gewonnen?![]()
![]()
je zit mij gewoon expres hierheen te lokken door mij in de OP te gooien![]()
![]()
Arcee had ooit ergens een overzichtje ... Maar idd misschien een ideetje om er een soort ster aan te koppelen of zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:03 schreef just me het volgende:
[..]
waar kan ik dat tellertje vinden #domdurftevragen
Dit heb ik altijd al willen winnen! Wat ben ik hier blij meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt mijlpaal 139 miljoen gewonnen.Check hier voor alle winnaars.
Was alweer in april vorig jaar, dus de hoogste tijd dat er weer 1 in je prijzenkast gaat bijkomen.![]()
Lucky girls zoals jij kunnen we erg goed gebruiken.
Nog een kleine 12k te gaan, dus vanavond mee op jacht naar nummer 150 miljoen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:26 schreef Ygritte het volgende:
Dit heb ik altijd al willen winnen! Wat ben ik hier blij mee![]()
![]()
Lucky me
De afgelopen keren werd de SC helemaal gek van al die mijlpaalhunters, dus moeten we dat op een aparte plek gaan doen. Plus dat we dat (ongeveer) elke maand dan weer kunnen herhalen, gezien het aantal postings dat er FOK!-breed gemaakt worden...tot het einde der FOK!-tijden. Ga je ook mee op jacht?quote:
Ik houd wel van jagen. Maar waar jagen we op? Wat zijn die mijlpalen? Postings? Random?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De afgelopen keren werd de SC helemaal gek van al die mijlpaalhunters, dus moeten we dat op een aparte plek gaan doen. Plus dat we dat (ongeveer) elke maand dan weer kunnen herhalen, gezien het aantal postings dat er FOK!-breed gemaakt worden...tot het einde der FOK!-tijden. Ga je ook mee op jacht?Erg spannend vooral het laatste uurtje.
Hierop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik houd wel van jagen. Maar waar jagen we op? Wat zijn die mijlpalen? Postings? Random?
Postings ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef Voxs het volgende:
Ik houd wel van jagen. Maar waar jagen we op? Wat zijn die mijlpalen? Postings? Random?
En de bedoeling is die posting in dit subforum te maken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Postings ja.Er worden elke maand ongeveer 1 miljoen postings gedaan op heel FOK!
De kunst is dus om precies de 150 miljoenste posting te maken wat echt een kunst op zich is, hoewel sommigen (ik noem geen namen, maar het begint met een "Y") ze per toeval weten binnen te slepen.
De pic in de OP geeft aan hoeveel postings we nog verwijderd zijn van post nummer 150 miljoen.
Daar is dit hele topic voor bedoeld jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:06 schreef Voxs het volgende:
En de bedoeling is die posting in dit subforum te maken?
Wat is een goede tactiek?Ik wil wel graag winnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar is dit hele topic voor bedoeld ja![]()
Plus natuurlijk de spanning van het aftellen naar het moment supreme toe, de tips, de tactieken bespreken, de nabeschouwing, de schuld geven aan <insert random user die sacha heet> als het mislukt, de afwezigen helemaal de tyfus schelden en klagen over onterechte winnaars als de post ergens anders valt etc. etc.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht dat het een mijlpaal exclusief van 40+ was joh.![]()
De teller gaat zo hard, dat kan nóóit, bedacht ik me na een jaar.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
Het verloopt meestal zo:
Chufi is de mijlpaalexpert die iedereen uitlegt hoe het werkt.
FANN snapt er helemaal niets van
Deisyy zit er net 1 naast
Bij drakin valt de verbinding weg
Piet vindt het allemaal onzin
MM roept dat hij eindelijk ontdekt heeft hoe je Post- ID's kan zien
Sacha valt in slaap
Ik hou een lijstje bij van hoeveel iedereen er naast zit.
De rest is het vergeten
Daarna gaan we met z'n allen ruzie maken, waarna just me de boel weer sust.
Thanks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:25 schreef chufi het volgende:
Mijn tip is : open wat extra windows en hou de teller goed in de gaten
Haha spannend hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar is dit hele topic voor bedoeld ja![]()
Plus natuurlijk de spanning van het aftellen naar het moment supreme toe, de tips, de tactieken bespreken, de nabeschouwing, de schuld geven aan <insert random user die sacha heet> als het mislukt, de afwezigen helemaal de tyfus schelden en klagen over onterechte winnaars als de post ergens anders valt etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |