Ach, er hoeft er maar een te staan toch. Commentaar krijg ik er toch wel op.quote:
Ja zullen we het dan maar nu meteen afhandelen... Kun je altijd zeggen van , lees maar terugquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, er hoeft er maar een te staan toch. Commentaar krijg ik er toch wel op.
Als ik aan Echo denk dan denk ik automatisch aan de Bunnymen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik loop met de kids van mijn werk nog wel eens door een tunneltje en als er dan geen andere mensen zijn dan mogen ze er van mij hard roepen vanwege de echo
Oh daar ...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik aan Echo denk dan denk ik automatisch aan de Bunnymen.
die heb ik live gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik aan Echo denk dan denk ik automatisch aan de Bunnymen.
Ik ook augustus 1984 in Luik. Toen was ik nog jong.quote:
Hoe jong?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook augustus 1984 in Luik. Toen was ik nog jong.![]()
toen was ik nog te jongquote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook augustus 1984 in Luik. Toen was ik nog jong.![]()
Ik zat in 1981 al in mil. dienst bij de verbindingen achter een telex.quote:
Nooit in dienst geweest.... In 1981 begon ik te feesten eh studeren aan de uni ...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat in 1981 al in mil. dienst bij de verbindingen achter een telex.
Dat zegt ze niet, typisch vrouwen.quote:
Ik ging na mijn diensttijd weer terug naar school.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit in dienst geweest.... In 1981 begon ik te feesten eh studeren aan de uni ...
Dan zou ik om een plaatje vragen ...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet, typisch vrouwen.
Ik vergeet die leeftijden toch altijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik om een plaatje vragen ...
Ik ook 1.5 jaar na mn studiequote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ging na mijn diensttijd weer terug naar school.
Oh, dat is nog jong indd. Maar goed ik lijk nog steeds jonger dan ik ben, dat vind ik al goed genoeg.quote:
Als met mijn zoon ben en mensen kennen ons niet, dan denken ze dat ik zijn oudere broer ben omdat mijn zoon door zijn baard weer juist ouder lijkt dan ie is.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Er heeft nog nooit iemand mijn leeftijd correct geschat volgens mij, de laatste 25 jaar in elk geval niet
Is hier net zo, en we schelen bijna 30 jr. Ik vind het prima.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
Ik word ook altijd jonger geschat,,, Of ik moet over mn 25 jarige dochter begonnen zijn .. Dan schatten ze me al gauw 45
Ik was 28 toen ze geboren werd....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is hier net zo, en we schelen bijna 30 jr. Ik vind het prima.
Ik 29.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dat ie me geen pap noemt maar bij mijn voornaam helpt ook al niet.
Zij noemt me IRL wanneer ik haar dan weer eens zie of Papa of Chufiquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dat ie me geen pap noemt maar bij mijn voornaam helpt ook al niet.
Ik vraag nu nog in winkels of ze mijn ID willen zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het vroeger wel lastig dat ik zo jong geschat werd, ik werd nooit voor vol aangezien. Dat veranderde na mijn dertigste een beetje, maar ook toen werd ik nogal eens voor student aangezien toen ik bij de universiteit werkte.
Jajaquote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag nu nog in winkels of ze mijn ID willen zien.
wanneer zie je haar weer? Pas bij haar diploma?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij noemt me IRL wanneer ik haar dan weer eens zie of Papa of Chufi
Ja denk het wel ...quote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wanneer zie je haar weer? Pas bij haar diploma?
Die van mij zegt gewoon soms hey Pik, dan zeg ik wat mot je baardaap.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij noemt me IRL wanneer ik haar dan weer eens zie of Papa of Chufi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door chufi op 23-02-2015 01:23:11 ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
Hier met dr 1ste fiets in SpainLeuke meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja dat zag er behoorlijk heftig uit iddquote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zegt gewoon soms hey Pik, dan zeg ik wat mot je baardaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Neuh.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:24 schreef chufi het volgende:
Heeft ie nooit dat zn haar tussen de snaren komt ?
Nee, joh we zijn geen halve meiden.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Neemt ie wel een haardroger mee naar een concert?
En dan ook nog 1 keer in de maand met jouw op concert bezoekquote:Op maandag 23 februari 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er staat nog een hele tour op het programma, Spanje was ie vorige mnd, België en Ned komende mnd en daarna Duitsland, Oostenrijk en Italië. Stuk of 20 shows.
Ja, hij is erg druk. Hij komt ook elke week hier.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ook nog 1 keer in de maand met jouw op concert bezoek
Ja zeker... Ik ben nog blij dat ik dr elke week effe spreek ... Maar het is wel lastig sinds 2002 toen ze naar Spanje vertrok ....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar het is leuk als je goed contact met je kind hebt.
Ach, ik zie mijn meiden op het moment niet, maar die draaien wel weer eens bij.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker... Ik ben nog blij dat ik dr elke week effe spreek ... Maar het is wel lastig sinds 2002 toen ze naar Spanje vertrok ....
Contact is verder OK
Tof dat het kan...quote:Op maandag 23 februari 2015 01:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
We waren afgelopen vrijdag ook samen op de verjaardag van mijn broertje, we gaan ook regelmatig met ons 3-en naar een concert, dan zijn we vader, zoon, oom, neef en broers met ons 3-en.
Blowen doen mijn broertje en ik, en zoon heeft het wel gedaan maar is ermee gestopt en een pilsje lusten we alledrie. En indd lol hebben we ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tof dat het kan...
Ik herinner me een avond dat ik in Spanje op bezoek was en dat we samen met dr toenmalige vriendje zaten te blowen en te drinken en dat we de vetste lol samen hadden ....
Ja, Sjoef niet die was toen ik dat zei niet aanwezig....quote:
Ja OK maar ik heb dr hele pubertijd gemist... Ik kwam dan wel meestal 1 keer per jaar op bezoek, maar toch apart.. Ik volgde haar wel en nog steeds zal ze me niet alles vertellen maar meer aan haar moeder .. Maar goed sinds ze is gaan studeren is ze een stuk opener ,,, Maar ja dat komt met de leeftijdquote:Op maandag 23 februari 2015 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blowen doen mijn broertje en ik, en zoon heeft het wel gedaan maar is ermee gestopt en een pilsje lusten we alledrie.
goed, dan ga ik weerquote:Op maandag 23 februari 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, Sjoef niet die was toen ik dat zei niet aanwezig....
Ben al klaar. Gooi wat in de groep joh.quote:
dat ben ik vergetenquote:Op maandag 23 februari 2015 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij weet alles Sas.. Wanneer kom je deze kant op?
*gooit wat*quote:Op maandag 23 februari 2015 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben al klaar. Gooi wat in de groep joh.
Heeft weinig om het lijf.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt wel steeds korter van stof Sas....
In het voor en na-jaar rent Sas altijd naakt over het strand.. Ik ben er alleen nog niet over uit welk stukje strand....quote:
Dat is jammer.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
In het voor en na-jaar rent Sas altijd naakt over het strand.. Ik ben er alleen nog niet over uit welk stukje strand....
Ze zijn iig wel aardig, en uiterlijk ja, dat kan ik niet zien en ze zitten voor mij veel te ver weg.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch, want volgens mij is ze wel aardig om te zien .. Maar dat zijn de meeste dames hier
Het valt hier allemaal best wel mee hoor Mo,, Ja afstand is veelals een probleem... Daarnaast zijn de meesten ook nog stiekem getrouwd ....quote:Op maandag 23 februari 2015 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn iig wel aardig, en uiterlijk ja, dat kan ik niet zien en ze zitten voor mij veel te ver weg.
OK slaap lekker Moquote:Op maandag 23 februari 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga toch maar eens liggen en wachten tot ik in slaap val. Dan ben ik straks helemaal op tijd wakker en kan ik ook vroeg voor die afspraak gaan dan ben ik er vanaf. Truste en CU
Een stuk waar zij nog niet gegraven heeft?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
In het voor en na-jaar rent Sas altijd naakt over het strand.. Ik ben er alleen nog niet over uit welk stukje strand....
Ik moet zo ook door de regen, twijfel alleen nog of wij te voet of met de fiets gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vannacht aan het denken om vandaag naar het ziekenhuis te gaan, maar nu ik wakker ben zie ik dat het regent, en heb ik opeens helemaal geen zin. Ik haat regen namelijk.
En dat zegt ze dan vanuit het niets, we wisten niet eens dat ze was aan het lurken.quote:
Stalkerquote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat zegt ze dan vanuit het niets, we wisten niet eens dat ze was aan het lurken.
Ik moet dan dus met de bus maar heb totaal geen zin nu, ik bel mijn moeder gewoon, en dan zeg ik en? Dan zegt ze ook en, wat ga je doen, dan antwoord ik, ik was van plan naar het ziekenhuis te gaan, maar ga niet want het regent en dan zegt ze meestal ach, ik breng je wel even.....quote:Op maandag 23 februari 2015 08:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet zo ook door de regen, twijfel alleen nog of wij te voet of met de fiets gaan.
Ik vertel niet alles hoor, maar dat ik eigenlijk niet mag drinken mag iedereen weten.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Over mij is veel te vinden op Fok!, boeit mij ondertussen ook niet meer.
Ik ook nietquote:Op maandag 23 februari 2015 08:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vertel niet alles hoor, maar dat ik eigenlijk niet mag drinken mag iedereen weten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dan dus met de bus maar heb totaal geen zin nu, ik bel mijn moeder gewoon, en dan zeg ik en? Dan zegt ze ook en, wat ga je doen, dan antwoord ik, ik was van plan naar het ziekenhuis te gaan, maar ga niet want het regent en dan zegt ze meestal ach, ik breng je wel even.....
goedemorgen.quote:
Vrouwquote:Op maandag 23 februari 2015 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar verdomme wat een klote weer hier. Dat is slecht voor mijn humeur, dat is nogal afhankelijk en veranderlijk als het weer.
Wat heb je allemaal uitgespookt vannacht?quote:
Zo is de maatschappij tegenwoordig, doe je niks aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:19 schreef just me het volgende:
Ik had op beter weer gehoopt op mijn 1e vakantiedag maar het is niet anders. Zo even de auto naar de garage brengen, kijken of we voor weinig veel van mijn schade kunnen wegwerken. Gevalletje doorrijden hè en geen briefje achterlaten
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt vannacht?![]()
Ik ben in slaap gevallen en niks meer gehoorddie Griek heeft zijn eigen koffie gezet denk ik
MM is lekker tegen me aangekropenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt vannacht?![]()
O jah... beviel dat met die 2 kleine éénpersoonsdekbedjes?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
MM is lekker tegen me aangekropen
toch wel lief van die griek!
Nou ja, om mij wakker te maken om zijn koffie te zetten zou ik niet blij van worden eigenlijkquote:
ik heb 'n dekbed maat 240x200....quote:Op maandag 23 februari 2015 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah... beviel dat met die 2 kleine éénpersoonsdekbedjes?
ah... dan lagen jullie zeker in jouw bed, want MM heeft 2 van die kleintjesquote:Op maandag 23 februari 2015 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb 'n dekbed maat 240x200....
Ik kan mevrouw MM toch niet haar eigen bed uitjagenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan lagen jullie zeker in jouw bed, want MM heeft 2 van die kleintjes
Neh... dat is ook weer zo lulligquote:Op maandag 23 februari 2015 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan mevrouw MM toch niet haar eigen bed uitjagen
Jeetje... hoe oud is je moeder?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dan dus met de bus maar heb totaal geen zin nu, ik bel mijn moeder gewoon, en dan zeg ik en? Dan zegt ze ook en, wat ga je doen, dan antwoord ik, ik was van plan naar het ziekenhuis te gaan, maar ga niet want het regent en dan zegt ze meestal ach, ik breng je wel even.....
Nee joh, mijn moeder is heel actief en jong van geest, die is altijd op stap, en ze vindt dat leuk, dan wil ze daarna nog langs de Action enzo en nog mee naar mij dan maak ik wat te eten, en ze is gek op mijn poezen. Als ze niet kan of wil zegt ze ook ijskoud nee hoor.quote:
Er is ook geen reden toe, vorig jaar lag ze in de kliniek een 1,5 mnd, nieuwe heup wat revalideren, en wie was elke dag uren daar? Juist ik.quote:
Ja, oké dat zijn uitjes, maar om je moeder van 83 jaar uit haar bed te bellen om je naar hetquote:Op maandag 23 februari 2015 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, mijn moeder is heel actief en jong van geest, die is altijd op stap, en ze vindt dat leuk, dan wil ze daarna nog langs de Action enzo en nog mee naar mij dan maak ik wat te eten, en ze is gek op mijn poezen. Als ze niet kan of wil zegt ze ook ijskoud nee hoor.
hmmm... oké, nou ja, mijn zaak verder nietquote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook geen reden toe, vorig jaar lag ze in de kliniek een 1,5 mnd, nieuwe heup wat revalideren, en wie was elke dag uren daar? Juist ik.
Het is echt een heel leuk mens hoor (van wie zou ik het toch hebben?).quote:Op maandag 23 februari 2015 08:44 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm... oké, nou ja, mijn zaak verder niet
Mag ze wel uitkijken met die heupenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder wordt juist gek als ze niet de deur uit kan. Die is echt altijd op stap. Deze mnd heeft ze nog carnaval gevierd.![]()
Ze is al lang op hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken? Merel die je uit je bed belt voor zoiets omdat het regent?
Die is niet kapot te krijgen, haar moeder leeft ook nog....quote:
en hoe oud is haar moeder dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is niet kapot te krijgen, haar moeder leeft ook nog....
Over de 100 jr dus. Wij komen net kijken.quote:
Ouder dan 102 jr. maar nog geen 120 jr.quote:
Oké, leeftijd mag ik raden dus, maar goed over de 100 is wel oudquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouder dan 102 jr. maar nog geen 120 jr.
Denk dat de genen wel goed zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, leeftijd mag ik raden dus, maar goed over de 100 is wel oud
och, als je al je afspraken in het ziekenhuis mist zal dat wel meevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal ook wel tering oud worden, ben ik bang voor.
Ik moet er naartoe om een afspraak te maken dat kan niet telefonisch blijkbaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
och, als je al je afspraken in het ziekenhuis mist zal dat wel meevallen
ah... dat is stom dan...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet er naartoe om een afspraak te maken dat kan niet telefonisch blijkbaar.
Ik belde voor een afspraak te maken zegt dat mens aan de balie, dan moet u toch hierkomen...ik zeg wat voor een afspraak te maken?? Zegt ze ja, ik weer nou dat vind ik wel heel raar.quote:
Is ook raar...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik belde voor een afspraak te maken zegt dat mens aan de balie, dan moet u toch hierkomen...ik zeg wat voor een afspraak te maken?? Zegt ze ja, ik weer nou dat vind ik wel heel raar.
Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan, dat dacht ik dus.quote:
Stuur je Mams toch effequote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan, dat dacht ik dus.
Slaat ook nergens op. Toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan, dat dacht ik dus.
Geloof me, ik ben blij dat mijn moeder nog actief is en goed bij de pinken, omdat mijn vader erg jong overleden is. Moeder hebben we voorlopig nog.quote:
Niemand van ons heeft contact met oma, die is niet zo aardig als mijn moeder, mijn moeder lijkt weer op haar vader....quote:
Eerste.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar jij hoeft alleen je dochter naar school te brengen? Of ook werken?
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:19 schreef just me het volgende:
Ik had op beter weer gehoopt op mijn 1e vakantiedag maar het is niet anders. Zo even de auto naar de garage brengen, kijken of we voor weinig veel van mijn schade kunnen wegwerken. Gevalletje doorrijden hè en geen briefje achterlaten
Ach, dat is de verhuftering van de samenleving, en geloof me, het wordt alleen maar erger.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder wordt juist gek als ze niet de deur uit kan. Die is echt altijd op stap. Deze mnd heeft ze nog carnaval gevierd.![]()
Ben je nu op Exel ook al aan het bijhouden wat voor dekbedden iedereen heeft?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan lagen jullie zeker in jouw bed, want MM heeft 2 van die kleintjes
Nee, dat laat ik aan King overquote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je nu op Exel ook al aan het bijhouden wat voor dekbedden iedereen heeft?
Volgens mij is ze zo gek, die houdt van iedereen hier een heel dossier bij.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je nu op Exel ook al aan het bijhouden wat voor dekbedden iedereen heeft?
En wat voor dekbed heeft King?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee man, ik vergeet juist van alles, we hadden het volgens mij gisteren ofzo toevalligquote:Op maandag 23 februari 2015 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zo gek, die houdt van iedereen hier een heel dossier bij.![]()
Dat was een goede voor de KGB geweest.
Toevallig? Je wilde het weten en begon iedereen uit te vragen!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man, ik vergeet juist van alles, we hadden het volgens mij gisteren ofzo toevallig
over de maat van dekbeddden
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat voor dekbed heeft King?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de huishoudster verschoont zijn bed![]()
Zie je dat je de details noteert!!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en de huishoudster verschoont zijn bed
Ja, ik wilde weten wat ''lekkerder'' was, wat makkelijker te verschonen is weet ik wel, maar ik vroegquote:Op maandag 23 februari 2015 09:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toevallig? Je wilde het weten en begon iedereen uit te vragen!
Wat wilde je dan precies allemaal weten en waarom?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man, ik vergeet juist van alles, we hadden het volgens mij gisteren ofzo toevallig
over de maat van dekbeddden
O het makkelijkste, ik denk de huishoudster van Kingquote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik wilde weten wat ''lekkerder'' was, wat makkelijker te verschonen is weet ik wel, maar ik vroeg
me af of dat niet lastig is op sommige momenten enzo dat was alles
Auw, doet mij er aan denken dat ik hier de stapel papierwerk nog moet sorteren en ordenenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik nou die papieren eens kon vinden waar ik precies moet zijn, maar nee, ik moet me eerst door mijn administratieve chaos heenwerken.....
Zijn huishoudster doet alles dus dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 23 februari 2015 09:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie je dat je de details noteert!!
Dat waarom is voor iedereen een raadsel dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat wilde je dan precies allemaal weten en waarom?
Alles wat niet leuk is doet ze natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Zijn huishoudster doet alles dus dat is niet zo moeilijk![]()
koken en boodschappen doet ie zelf dat dan weer wel....
ow,,, pfff.. ik zal het even opzoeken, anders moet ik alles opnieuw uitleggenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
O het makkelijkste, ik denk de huishoudster van King
gelukkig doet ze dat niet maar als het nodig is zou ik het wel doen hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken? Merel die je uit je bed belt voor zoiets omdat het regent?
Ik heb aardig wat meegelezen het weekend, maar dit vast net gemist dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ow,,, pfff.. ik zal het even opzoeken, anders moet ik alles opnieuw uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat meegelezen het weekend, maar dit vast net gemist dan.Het ging erover wat makkelijker is als je er met 2-en onder moet liggen 1 grote of 2 kleine, verschonen is met een kleine makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat meegelezen het weekend, maar dit vast net gemist dan.IK kan het niet vinden zo snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om een grote schone hoes in je eentje om dat dekbed te krijgen is nogal lastig, zoiets was het.quote:
Tuurlijk, maar Mo is gewoon een beetje lui e bang voor een beetje regenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig doet ze dat niet maar als het nodig is zou ik het wel doen hoor
Ja ... dat was het...quote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om een grote schone hoes in je eentje om dat dekbed te krijgen is nogal lastig, zoiets was het.
Meid, dan wordt mijn haar nat.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Mo is gewoon een beetje lui e bang voor een beetje regen
Hoe ouder en strammer je wordt hoe moeilijker het verschonen. Gewoon samen doen dus of met je huishoudster.quote:
netjes!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:20 schreef just me het volgende:
Auto staat in de garage en ze hebben me keurig weer thuis gebracht
oud wijfquote:Op maandag 23 februari 2015 09:23 schreef Juup© het volgende:
Ik heb geen hekel aan regen, maar dat kwakkelweer van de afgelopen tijd daar krijg ik een droge huid van
kwestie van oefenen, geen probleemquote:Op maandag 23 februari 2015 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om een grote schone hoes in je eentje om dat dekbed te krijgen is nogal lastig, zoiets was het.
Ik ga het straks weer doenquote:Op maandag 23 februari 2015 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
kwestie van oefenen, geen probleem
Wel samen met je Griek he?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het straks weer doen![]()
eerst nog effe koffie, hoewel misschien beter thee, ik heb maagpijn van de satésaus van gisteren,
was een beetje veel geloof ik
Ah, ja en ik moet nog een appeltaartje halen want ik ga vanavond naar mijn broerquote:Op maandag 23 februari 2015 09:27 schreef Juup© het volgende:
Maar even naar de Plus deze weekhttp://www.bierindeaanbieding.nl/krattenindeaanbieding.html
ja ik ookquote:
Ik heb helemaal geen idee van wat normaal is, dat komt omdat ik mezelf als referentiekader heb. En dat werkt dus blijkbaar niet. Men zegt dan dat ik juist niet normaal ben, en dan ga ik weer twijfelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
daar heb ik geen verstand van om eerlijk te zijn, dus ik weet niet of dat normaal is....
Die andere 98% zijn juist niet normaalquote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee van wat normaal is, dat komt omdat ik mezelf als referentiekader heb. En dat werkt dus blijkbaar niet. Men zegt dan dat ik juist niet normaal ben, en dan ga ik weer twijfelen.
Het is niet "je Griek" het is "die Griek" dat is gisteren besloten.quote:
Neh... die moest vannacht om 4 uur werken, die is pas om 2 uur thuis ofzo... kan ie lekker in een schoon bedjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Die andere 98% zijn juist niet normaal
Ja, dat vind ik ook, maar daar zijn die andere 98% het dan weer niet mee eens, zo verwarrend allemaal.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Die andere 98% zijn juist niet normaal
Verschoon je elke week je bed en altijd alleen?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... die moest vannacht om 4 uur werken, die is pas om 2 uur thuis ofzo... kan ie lekker in een schoon bedjegaat me wel weer lukken...
Komt omdat ze in de ontkenningsfase zitten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar daar zijn die andere 98% het dan weer niet mee eens, zo verwarrend allemaal.
Was ik niet bij, en ik wil in consensus dingen besluiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is niet "je Griek" het is "die Griek" dat is gisteren besloten.
Ik weet 1 ding zeker ik ben liever gek dan normaal, dat lijkt me zo saai.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Komt omdat ze in de ontkenningsfase zitten.
Wat is normaal eigenlijk precies en is daar ook iets tegen te doen?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet 1 ding zeker ik ben liever gek dan normaal, dat lijkt me zo saai.
Jazeker, vraag mijn ex maar, die werd gek van mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is normaal eigenlijk precies en is daar ook iets tegen te doen?
Ik zeg maar nietsquote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, vraag mijn ex maar, die werd gek van mij.
Die vond zichzelf normaal?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, vraag mijn ex maar, die werd gek van mij.
Nee, ze begon normaal, maar na 20 jr. met mij, weet ze nu niet meer of ze dat nog wel is.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vond zichzelf normaal?
Had die ex wel de juiste diagnose gekregen dan
Het is dus aangeleerd.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ze begon normaal, maar na 20 jr. met mij, weet ze nu niet meer of ze dat nog wel is.
Of wacht dat was iemand anders, ik moet nog aan de koffie geloof ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is dus aangeleerd.
Maar 20 jaar! Dat is wel heel knap om zolang een relatie vol te houden als je AdHd hebt. Meesten hebben toch moeite met relaties.
Ik ben niet echt ADHD, ik heb last van een heel scala aan stoornissen.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is dus aangeleerd.
Maar 20 jaar! Dat is wel heel knap om zolang een relatie vol te houden als je AdHd hebt. Meesten hebben toch moeite met relaties.
Ik heb nota bene vanmorgen nog ToT gequote en niet jij, maar goed ik ga geloof ik even koffie zetten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ADHD, ik heb last van een heel scala aan stoornissen.
Wat heb je dan wel allemaal verzameld aan stoornissen?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben een soort uitdaging voor de wetenschap.
Ja dat heeft elke Adder, ADHDer en wat wel nog niet meer als plaatje op zijn fb wel eens gezet.quote:
Ja, je zou het ook zo kunnen noemen, maar doordat ik nogal dominant ben kom ik overal mee weg.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel allemaal verzameld aan stoornissen?
Zijn het wel stoornissen eigenlijk? Je kan het ook byzondere eigenschappen noemen
Dominantie kan ook een hele verkeerde indruk geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je zou het ook zo kunnen noemen, maar doordat ik nogal dominant ben kom ik overal mee weg.
Zullen we dan het mijlpaal-topic weer gaan domineren? Chufi en Deisyy hebben zich al gemeld en deze keer moet het toch gaan lukken dat we post 150 miljoen binnen gaan slepen! MEN / Post-id 150.000.000 is bijna aan de beurt.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Dominantie kan ook een hele verkeerde indruk geven.
Maar hoelang zal dat nog ongeveer duren, vast niet binnen 40 minuten?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we dan het mijlpaal-topic weer gaan domineren? Chufi en Deisyy hebben zich al gemeld en deze keer moet het toch gaan lukken dat we post 150 miljoen binnen gaan slepen! MEN / Post-id 150.000.000 is bijna aan de beurt.
Nee joh, morgen pas. Meestal rond de 30K postings per dag, dus ik gok ergens morgenavond, maar dan kun je het topic alvast gaan volgen en je mentaal voorbereiden.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:21 schreef drakin het volgende:
Maar hoelang zal dat nog ongeveer duren, vast niet binnen 40 minuten?
O jammer, dan ben ik aan het werk en denk niet dat ik tussendoor veel kan Fokkenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh, morgen pas. Meestal rond de 30K postings per dag, dus ik gok ergens morgenavond, maar dan kun je het topic alvast gaan volgen en je mentaal voorbereiden.
Dan meld je je maar ziek bij je werk. Prioriteiten stellen in het leven drakin.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:26 schreef drakin het volgende:
O jammer, dan ben ik aan het werk en denk niet dat ik tussendoor veel kan Fokken
Volgende maand werk ik er voor het laatst, iets met prioriteiten in het leven.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan meld je je maar ziek bij je werk. Prioriteiten stellen in het leven drakin.
baan opgezegd? En dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende maand werk ik er voor het laatst, iets met prioriteiten in het leven.
Een schijntje en ze hebben een heel eisenpakket waaronder " ook moet hij of zij de koninklijke auto's onderhouden"quote:Het jaarsalaris bedraagt maximaal 32.000 euro voor een 48-urige werkweek. Woonruimte en maaltijden worden verschaft, maar dat wordt in mindering gebracht op het salaris.
Het is vrijwilligerswerkquote:
Voor de meesten is dit weer veel, kost en inwoning zit erbij en reken eens uit wat het minimumloon normaal is.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-32-000-euro.dhtml
Ok, het is niet bepaald een kwailiteitskrant, maar toch, voor wie werk zoekt.
[..]
Een schijntje en ze hebben een heel eisenpakket waaronder " ook moet hij of zij de koninklijke auto's onderhouden"
Dat is moderne slavernij. Dan kan je nog beter in de bak zitten, daar ben je ook je vrijheid kwijt!
ah. Daar ben ik grotendeels mee gestopt toen ik het niet meer met een betaalde baan kon combineren en toen ik naar betaald werk in de sector overstapte ben ik helemaal met het vrijwilligerswerk gestopt.quote:
Ik ben met al mijn vrijwilligerswerk aan het minderen en stoppen momenteel, opleiding eist zijn tol en ben met andere belangrijke dingen ook tegelijk bezig.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah. Daar ben ik grotendeels mee gestopt toen ik het niet meer met een betaalde baan kon combineren en toen ik naar betaald werk in de sector overstapte ben ik helemaal met het vrijwilligerswerk gestopt.
Ach ja, mijn anti monarchieën gedachten komen dan bovendrijven, niemand zou zo een kutbaantje moeten willen. Dat die ouwe doos maar lekker zelf gaat rijden en haar eigen deur openhoudt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor de meesten is dit weer veel, kost en inwoning zit erbij en reken eens uit wat het minimumloon normaal is.
Je voelt zelf toch wel aan wat haalbaar en niet haalbaar voor je is.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben met al mijn vrijwilligerswerk aan het minderen en stoppen momenteel, opleiding eist zijn tol en ben met andere belangrijke dingen ook tegelijk bezig.
Na de opleiding heb ik ook al mijn tijd nodig en ik moet me steeds bijscholen, cursussen volgen enzovoort. Dus dan even geen vrijwilligerswerk meer
Ja, na wat marktonderzoek die ik komende weken ga doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je zicht op een baan met die opleiding?
ah, mooi. Een vriendin dacht dat er toekomst zou zitten in een nieuwe opleiding, maar dat blijkt vies tegen te vallen nu ze er bijna mee klaar is, grote kans dat ze er niets mee kan doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, na wat marktonderzoek die ik komende weken ga doen.
Wat doet ze precies?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah, mooi. Een vriendin dacht dat er toekomst zou zitten in een nieuwe opleiding, maar dat blijkt vies tegen te vallen nu ze er bijna mee klaar is, grote kans dat ze er niets mee kan doen.
Hey, zit er nog een klein prijsje aan die Post-id 150.000.000 verbonden?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we dan het mijlpaal-topic weer gaan domineren? Chufi en Deisyy hebben zich al gemeld en deze keer moet het toch gaan lukken dat we post 150 miljoen binnen gaan slepen! MEN / Post-id 150.000.000 is bijna aan de beurt.
Geen prijs, maar als 40+ proberen we al maanden om elke keer de zoveel miljoenste post binnen te halen wat iedere keer grandioos mislukt. Wel houden we er geregeld hele lieve vriendjes aan over.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hey, zit er nog een klein prijsje aan die Post-id 150.000.000 verbonden?![]()
Ach, what the hell, i'm in. Daarbij heb ik toch nooit mazzel, ik krik iig het aantal dan wel op.
het lijkt wel teamworkquote:Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
.
Daarna gaan we met z'n allen ruzie maken, waarna just me de boel weer sust.
Nou lekker is het niet geworden helaas. Ik dacht "laat ik eens bapao proberen, vroeger waren die lekker". Met de nadruk op VROEGER i.d.d.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
deel die lekkere lunch eens met ons
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen prijs, maar als 40+ proberen we al maanden om elke keer de zoveel miljoenste post binnen te halen wat iedere keer grandioos mislukt. Wel houden we er geregeld hele lieve vriendjes aan over.Drakin kan je daar alles over vertellen. Als ze het tenminste niet vergeten is.
Het verloopt meestal zo:
Chufi is de mijlpaalexpert die iedereen uitlegt hoe het werkt.
FANN snapt er helemaal niets van
Deisyy zit er net 1 naast
Bij drakin valt de verbinding weg
Piet vindt het allemaal onzin
MM roept dat hij eindelijk ontdekt heeft hoe je Post- ID's kan zien
Sacha valt in slaap
Ik hou een lijstje bij van hoeveel iedereen er naast zit.
Dan heeft iedereen een taak en ik zag dat chufi al 2 x gewonnen had.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen prijs, maar als 40+ proberen we al maanden om elke keer de zoveel miljoenste post binnen te halen wat iedere keer grandioos mislukt. Wel houden we er geregeld hele lieve vriendjes aan over.Drakin kan je daar alles over vertellen. Als ze het tenminste niet vergeten is.
Het verloopt meestal zo:
Sacha valt in slaap
vroeger, lees: toen ik studeerde, at ik ze best vaak, stomen in een zeef boven een pan kokend water, ik geloof dat ik ze al 20 jaar niet meer gegeten hebquote:Op maandag 23 februari 2015 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nou lekker is het niet geworden helaas. Ik dacht "laat ik eens bapao proberen, vroeger waren die lekker". Met de nadruk op VROEGER i.d.d.Wat een hap deeg met een minieme vulling gehakt is het,
Voor mij is het een jaar of 10 geleden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vroeger, lees: toen ik studeerde, at ik ze best vaak, stomen in een zeef boven een pan kokend water, ik geloof dat ik ze al 20 jaar niet meer gegeten heb
Ik heb nog 2 van die dingen in de dv liggen, echt lekker en gevuld zijn ze niet, maar om even snel binnen 3 minuten iets te happen tussendoor te hebben zijn ze wel ok.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mij is het een jaar of 10 geleden.
Chufi heeft al 5 keer ofzo gewonnen en wat jouw taakje is daar zullen we nog wel eens een poll over maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dan heeft iedereen een taak en ik zag dat chufi al 2 x gewonnen had.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
@ Juup
Ik ben toch niet gegaan voor een afspraak te maken ik dacht ik bel wel weer en krijg die lui wel zover dat ik wel telefonisch die afspraak kan maken en dat is me gelukt dus hoef ik er niet heen nu, jippie.
Ik ben iig niet geboren voor het geluk...quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi heeft al 5 keer ofzo gewonnen en wat jouw taakje is daar zullen we nog wel eens een poll over maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef iemand het volgende:
Registered and unregistered passport of all countries.visas,biometric passport,degrees,drivers license,I.D cards.Training certificates M GCSE, A-levels,
High School Diploma Certificates ,GMAT, MCAT, and LSAT Examination Certificates , Novelty Birth, Marriage, and Death Certificates , Novelty Passports and New Identity Packages , Replicated, False Degrees/Diplomas from most post-secondary institutions from around the world (we have over 3000 templates on file) all designed to look 100% identical to the original.Custom Printing (if we do not already have the template on file – simply email us a copy and we can make any alterations/modifications as per your directions).second, citizenship, identity, identification, documents, diplomatic,nationality, how to, where to, get, obtain, buy, purchase, make,build, a, passport, i.d,British, Honduras, UK, USA, us, u.s.,Canada, Canadian, foreign, visa, Swiss, card,
ids, document, getting,visas, cards, foreign .
Buy Real/Fake Passports,Driver’s License,ID Cards,Visas, USA Green Card,Citizenship(universaldocuments1985@gmail.com)
Buy Fake-Real Genuine Visa, passport.I D,driver license Working permit
card(universaldocuments1985@gmail.com) website.www.http://realandfakedocs.co.nf/
ik wel hoor, ben lekker bezig thuisquote:
oh ja, jij hebt vakantie. Ik geef mezelf volgende week maar eens vakantie ( totdat er weer een noodkreet van een locatie komt, ik weet hoe dat gaat, maar in principe staat de hele week geblokkeerd).quote:Op maandag 23 februari 2015 13:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik wel hoor, ben lekker bezig thuis
Ik stap vanmiddag toch nog even op het fietsje, broodnodige lichaamsbewegingquote:Op maandag 23 februari 2015 13:28 schreef just me het volgende:
[..]
ik wel hoor, ben lekker bezig thuis
ik zou ook wel eens vakantie willen hebben los van de schoolvakanties! gewoon een dagje vrij nemen omdat... ik het wilquote:Op maandag 23 februari 2015 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, jij hebt vakantie. Ik geef mezelf volgende week maar eens vakantie ( totdat er weer een noodkreet van een locatie komt, ik weet hoe dat gaat, maar in principe staat de hele week geblokkeerd).
da's een nadeel van in het onderwijs werken ja. Ik ben van huis uit niet anders gewend, mijn opa en mijn vader stonden voor de klas( en mijn moeder ook regelmatig). Ik heb het nu erg luxe, ik ben redelijk baas over mijn agenda, maar ik moet natuurlijk wel profiteren van de periodes waarin het werkaanbod groot is.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou ook wel eens vakantie willen hebben los van de schoolvakanties! gewoon een dagje vrij nemen omdat... ik het wil
Grappig.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het verloopt meestal zo:
Sacha valt in slaap
Lachen dat spul, mijn dochter heeft het ookquote:Op maandag 23 februari 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stap vanmiddag toch nog even op het fietsje, broodnodige lichaamsbewegingHet is nu toch droog, ga ik maar even langs de Action, ik kan iets dat ze er nu hebben goed gebruiken.
En eens zien waar ik nog meer tegenaan loop.
Misschien is dit wel leuk, voor in mijn haar.
[ afbeelding ]
Ik loop toch al voor gek.
Ik ook.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou ook wel eens vakantie willen hebben los van de schoolvakanties! gewoon een dagje vrij nemen omdat... ik het wil
Ik doe mee.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je morgen ook mee op mijlpalenjacht?![]()
PS: Je hebt geen vergunning nodig.
Cool. Tijdstip van verzamelen wordt nog wel doorgegeven. Nog 46k te gaan, dus het kan wel een latertje worden.quote:
Ygritte is een baas.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool. Tijdstip van verzamelen wordt nog wel doorgegeven. Nog 46k te gaan, dus het kan wel een latertje worden.
Ygritte heeft er trouwens ook ooit 1 gewonnen zonder dat ze het door had. De mazzelaar.
Scherp,was me nog nooit opgevallen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die niet weet of ze een man of een vrouw is, die kan ik natuurlijk niet serieus nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die niet weet of ze een man of een vrouw is, die kan ik natuurlijk niet serieus nemen.
[ afbeelding ]
met straks zelfs roze haarquote:Op maandag 23 februari 2015 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zo ben ik een ("zeikwijf")
Updates op de iPad?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, even op de laptop mijn instellingen voor Fok gewijzigd, nu heb ik op de iPad ook automatische updates. En ik heb die irritante quote-alerts uitgezet
Ah, dat heb ik ook, maar geen auto-updates op de iPad nog geien...quote:Op maandag 23 februari 2015 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen idee of het verder een succes is, maar ik heb ervoor gekozen om alle instellingen ook op mobiele devices te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |