ah... dan lagen jullie zeker in jouw bed, want MM heeft 2 van die kleintjesquote:Op maandag 23 februari 2015 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb 'n dekbed maat 240x200....
Ik kan mevrouw MM toch niet haar eigen bed uitjagenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan lagen jullie zeker in jouw bed, want MM heeft 2 van die kleintjes
Neh... dat is ook weer zo lulligquote:Op maandag 23 februari 2015 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan mevrouw MM toch niet haar eigen bed uitjagen
Jeetje... hoe oud is je moeder?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dan dus met de bus maar heb totaal geen zin nu, ik bel mijn moeder gewoon, en dan zeg ik en? Dan zegt ze ook en, wat ga je doen, dan antwoord ik, ik was van plan naar het ziekenhuis te gaan, maar ga niet want het regent en dan zegt ze meestal ach, ik breng je wel even.....
Nee joh, mijn moeder is heel actief en jong van geest, die is altijd op stap, en ze vindt dat leuk, dan wil ze daarna nog langs de Action enzo en nog mee naar mij dan maak ik wat te eten, en ze is gek op mijn poezen. Als ze niet kan of wil zegt ze ook ijskoud nee hoor.quote:
Er is ook geen reden toe, vorig jaar lag ze in de kliniek een 1,5 mnd, nieuwe heup wat revalideren, en wie was elke dag uren daar? Juist ik.quote:
Ja, oké dat zijn uitjes, maar om je moeder van 83 jaar uit haar bed te bellen om je naar hetquote:Op maandag 23 februari 2015 08:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, mijn moeder is heel actief en jong van geest, die is altijd op stap, en ze vindt dat leuk, dan wil ze daarna nog langs de Action enzo en nog mee naar mij dan maak ik wat te eten, en ze is gek op mijn poezen. Als ze niet kan of wil zegt ze ook ijskoud nee hoor.
hmmm... oké, nou ja, mijn zaak verder nietquote:Op maandag 23 februari 2015 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is ook geen reden toe, vorig jaar lag ze in de kliniek een 1,5 mnd, nieuwe heup wat revalideren, en wie was elke dag uren daar? Juist ik.
Het is echt een heel leuk mens hoor (van wie zou ik het toch hebben?).quote:Op maandag 23 februari 2015 08:44 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmm... oké, nou ja, mijn zaak verder niet
Mag ze wel uitkijken met die heupenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder wordt juist gek als ze niet de deur uit kan. Die is echt altijd op stap. Deze mnd heeft ze nog carnaval gevierd.![]()
Ze is al lang op hoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken? Merel die je uit je bed belt voor zoiets omdat het regent?
Die is niet kapot te krijgen, haar moeder leeft ook nog....quote:
en hoe oud is haar moeder dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die is niet kapot te krijgen, haar moeder leeft ook nog....
Over de 100 jr dus. Wij komen net kijken.quote:
Ouder dan 102 jr. maar nog geen 120 jr.quote:
Oké, leeftijd mag ik raden dus, maar goed over de 100 is wel oudquote:Op maandag 23 februari 2015 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouder dan 102 jr. maar nog geen 120 jr.
Denk dat de genen wel goed zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, leeftijd mag ik raden dus, maar goed over de 100 is wel oud
och, als je al je afspraken in het ziekenhuis mist zal dat wel meevallenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal ook wel tering oud worden, ben ik bang voor.
Ik moet er naartoe om een afspraak te maken dat kan niet telefonisch blijkbaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
och, als je al je afspraken in het ziekenhuis mist zal dat wel meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |