Ik moet zo ook door de regen, twijfel alleen nog of wij te voet of met de fiets gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 07:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was vannacht aan het denken om vandaag naar het ziekenhuis te gaan, maar nu ik wakker ben zie ik dat het regent, en heb ik opeens helemaal geen zin. Ik haat regen namelijk.
En dat zegt ze dan vanuit het niets, we wisten niet eens dat ze was aan het lurken.quote:
Stalkerquote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dat zegt ze dan vanuit het niets, we wisten niet eens dat ze was aan het lurken.
Ik moet dan dus met de bus maar heb totaal geen zin nu, ik bel mijn moeder gewoon, en dan zeg ik en? Dan zegt ze ook en, wat ga je doen, dan antwoord ik, ik was van plan naar het ziekenhuis te gaan, maar ga niet want het regent en dan zegt ze meestal ach, ik breng je wel even.....quote:Op maandag 23 februari 2015 08:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet zo ook door de regen, twijfel alleen nog of wij te voet of met de fiets gaan.
Ik vertel niet alles hoor, maar dat ik eigenlijk niet mag drinken mag iedereen weten.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Over mij is veel te vinden op Fok!, boeit mij ondertussen ook niet meer.
Ik ook nietquote:Op maandag 23 februari 2015 08:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vertel niet alles hoor, maar dat ik eigenlijk niet mag drinken mag iedereen weten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet dan dus met de bus maar heb totaal geen zin nu, ik bel mijn moeder gewoon, en dan zeg ik en? Dan zegt ze ook en, wat ga je doen, dan antwoord ik, ik was van plan naar het ziekenhuis te gaan, maar ga niet want het regent en dan zegt ze meestal ach, ik breng je wel even.....
goedemorgen.quote:
Vrouwquote:Op maandag 23 februari 2015 08:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar verdomme wat een klote weer hier. Dat is slecht voor mijn humeur, dat is nogal afhankelijk en veranderlijk als het weer.
Wat heb je allemaal uitgespookt vannacht?quote:
Zo is de maatschappij tegenwoordig, doe je niks aan.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:19 schreef just me het volgende:
Ik had op beter weer gehoopt op mijn 1e vakantiedag maar het is niet anders. Zo even de auto naar de garage brengen, kijken of we voor weinig veel van mijn schade kunnen wegwerken. Gevalletje doorrijden hè en geen briefje achterlaten
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt vannacht?![]()
Ik ben in slaap gevallen en niks meer gehoorddie Griek heeft zijn eigen koffie gezet denk ik
MM is lekker tegen me aangekropenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt vannacht?![]()
O jah... beviel dat met die 2 kleine éénpersoonsdekbedjes?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:21 schreef just me het volgende:
[..]
MM is lekker tegen me aangekropen
toch wel lief van die griek!
Nou ja, om mij wakker te maken om zijn koffie te zetten zou ik niet blij van worden eigenlijkquote:
ik heb 'n dekbed maat 240x200....quote:Op maandag 23 februari 2015 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
O jah... beviel dat met die 2 kleine éénpersoonsdekbedjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |