Ik heb nota bene vanmorgen nog ToT gequote en niet jij, maar goed ik ga geloof ik even koffie zetten.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ADHD, ik heb last van een heel scala aan stoornissen.
Wat heb je dan wel allemaal verzameld aan stoornissen?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben een soort uitdaging voor de wetenschap.
Ja dat heeft elke Adder, ADHDer en wat wel nog niet meer als plaatje op zijn fb wel eens gezet.quote:
Ja, je zou het ook zo kunnen noemen, maar doordat ik nogal dominant ben kom ik overal mee weg.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel allemaal verzameld aan stoornissen?
Zijn het wel stoornissen eigenlijk? Je kan het ook byzondere eigenschappen noemen
Dominantie kan ook een hele verkeerde indruk geven.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je zou het ook zo kunnen noemen, maar doordat ik nogal dominant ben kom ik overal mee weg.
Zullen we dan het mijlpaal-topic weer gaan domineren? Chufi en Deisyy hebben zich al gemeld en deze keer moet het toch gaan lukken dat we post 150 miljoen binnen gaan slepen! MEN / Post-id 150.000.000 is bijna aan de beurt.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:47 schreef drakin het volgende:
Dominantie kan ook een hele verkeerde indruk geven.
Maar hoelang zal dat nog ongeveer duren, vast niet binnen 40 minuten?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we dan het mijlpaal-topic weer gaan domineren? Chufi en Deisyy hebben zich al gemeld en deze keer moet het toch gaan lukken dat we post 150 miljoen binnen gaan slepen! MEN / Post-id 150.000.000 is bijna aan de beurt.
Nee joh, morgen pas. Meestal rond de 30K postings per dag, dus ik gok ergens morgenavond, maar dan kun je het topic alvast gaan volgen en je mentaal voorbereiden.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:21 schreef drakin het volgende:
Maar hoelang zal dat nog ongeveer duren, vast niet binnen 40 minuten?
O jammer, dan ben ik aan het werk en denk niet dat ik tussendoor veel kan Fokkenquote:Op maandag 23 februari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh, morgen pas. Meestal rond de 30K postings per dag, dus ik gok ergens morgenavond, maar dan kun je het topic alvast gaan volgen en je mentaal voorbereiden.
Dan meld je je maar ziek bij je werk. Prioriteiten stellen in het leven drakin.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:26 schreef drakin het volgende:
O jammer, dan ben ik aan het werk en denk niet dat ik tussendoor veel kan Fokken
Volgende maand werk ik er voor het laatst, iets met prioriteiten in het leven.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan meld je je maar ziek bij je werk. Prioriteiten stellen in het leven drakin.
baan opgezegd? En dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 10:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgende maand werk ik er voor het laatst, iets met prioriteiten in het leven.
Een schijntje en ze hebben een heel eisenpakket waaronder " ook moet hij of zij de koninklijke auto's onderhouden"quote:Het jaarsalaris bedraagt maximaal 32.000 euro voor een 48-urige werkweek. Woonruimte en maaltijden worden verschaft, maar dat wordt in mindering gebracht op het salaris.
Het is vrijwilligerswerkquote:
Voor de meesten is dit weer veel, kost en inwoning zit erbij en reken eens uit wat het minimumloon normaal is.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)al-32-000-euro.dhtml
Ok, het is niet bepaald een kwailiteitskrant, maar toch, voor wie werk zoekt.
[..]
Een schijntje en ze hebben een heel eisenpakket waaronder " ook moet hij of zij de koninklijke auto's onderhouden"
Dat is moderne slavernij. Dan kan je nog beter in de bak zitten, daar ben je ook je vrijheid kwijt!
ah. Daar ben ik grotendeels mee gestopt toen ik het niet meer met een betaalde baan kon combineren en toen ik naar betaald werk in de sector overstapte ben ik helemaal met het vrijwilligerswerk gestopt.quote:
Ik ben met al mijn vrijwilligerswerk aan het minderen en stoppen momenteel, opleiding eist zijn tol en ben met andere belangrijke dingen ook tegelijk bezig.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ah. Daar ben ik grotendeels mee gestopt toen ik het niet meer met een betaalde baan kon combineren en toen ik naar betaald werk in de sector overstapte ben ik helemaal met het vrijwilligerswerk gestopt.
Ach ja, mijn anti monarchieën gedachten komen dan bovendrijven, niemand zou zo een kutbaantje moeten willen. Dat die ouwe doos maar lekker zelf gaat rijden en haar eigen deur openhoudt.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor de meesten is dit weer veel, kost en inwoning zit erbij en reken eens uit wat het minimumloon normaal is.
Je voelt zelf toch wel aan wat haalbaar en niet haalbaar voor je is.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben met al mijn vrijwilligerswerk aan het minderen en stoppen momenteel, opleiding eist zijn tol en ben met andere belangrijke dingen ook tegelijk bezig.
Na de opleiding heb ik ook al mijn tijd nodig en ik moet me steeds bijscholen, cursussen volgen enzovoort. Dus dan even geen vrijwilligerswerk meer
Ja, na wat marktonderzoek die ik komende weken ga doen.quote:Op maandag 23 februari 2015 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je zicht op een baan met die opleiding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |