Ach, er hoeft er maar een te staan toch. Commentaar krijg ik er toch wel op.quote:
Ja zullen we het dan maar nu meteen afhandelen... Kun je altijd zeggen van , lees maar terugquote:Op maandag 23 februari 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, er hoeft er maar een te staan toch. Commentaar krijg ik er toch wel op.
Als ik aan Echo denk dan denk ik automatisch aan de Bunnymen.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik loop met de kids van mijn werk nog wel eens door een tunneltje en als er dan geen andere mensen zijn dan mogen ze er van mij hard roepen vanwege de echo
Oh daar ...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik aan Echo denk dan denk ik automatisch aan de Bunnymen.
die heb ik live gezienquote:Op maandag 23 februari 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik aan Echo denk dan denk ik automatisch aan de Bunnymen.
Ik ook augustus 1984 in Luik. Toen was ik nog jong.quote:
Hoe jong?quote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook augustus 1984 in Luik. Toen was ik nog jong.![]()
toen was ik nog te jongquote:Op maandag 23 februari 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook augustus 1984 in Luik. Toen was ik nog jong.![]()
Ik zat in 1981 al in mil. dienst bij de verbindingen achter een telex.quote:
Nooit in dienst geweest.... In 1981 begon ik te feesten eh studeren aan de uni ...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat in 1981 al in mil. dienst bij de verbindingen achter een telex.
Dat zegt ze niet, typisch vrouwen.quote:
Ik ging na mijn diensttijd weer terug naar school.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit in dienst geweest.... In 1981 begon ik te feesten eh studeren aan de uni ...
Dan zou ik om een plaatje vragen ...quote:Op maandag 23 februari 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet, typisch vrouwen.
Ik vergeet die leeftijden toch altijd.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik om een plaatje vragen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |