Ik ook 1.5 jaar na mn studiequote:Op maandag 23 februari 2015 00:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ging na mijn diensttijd weer terug naar school.
Oh, dat is nog jong indd. Maar goed ik lijk nog steeds jonger dan ik ben, dat vind ik al goed genoeg.quote:
Als met mijn zoon ben en mensen kennen ons niet, dan denken ze dat ik zijn oudere broer ben omdat mijn zoon door zijn baard weer juist ouder lijkt dan ie is.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Er heeft nog nooit iemand mijn leeftijd correct geschat volgens mij, de laatste 25 jaar in elk geval niet
Is hier net zo, en we schelen bijna 30 jr. Ik vind het prima.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:05 schreef chufi het volgende:
Ik word ook altijd jonger geschat,,, Of ik moet over mn 25 jarige dochter begonnen zijn .. Dan schatten ze me al gauw 45
Ik was 28 toen ze geboren werd....quote:Op maandag 23 februari 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is hier net zo, en we schelen bijna 30 jr. Ik vind het prima.
Ik 29.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dat ie me geen pap noemt maar bij mijn voornaam helpt ook al niet.
Zij noemt me IRL wanneer ik haar dan weer eens zie of Papa of Chufiquote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dat ie me geen pap noemt maar bij mijn voornaam helpt ook al niet.
Ik vraag nu nog in winkels of ze mijn ID willen zien.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het vroeger wel lastig dat ik zo jong geschat werd, ik werd nooit voor vol aangezien. Dat veranderde na mijn dertigste een beetje, maar ook toen werd ik nogal eens voor student aangezien toen ik bij de universiteit werkte.
Jajaquote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag nu nog in winkels of ze mijn ID willen zien.
wanneer zie je haar weer? Pas bij haar diploma?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij noemt me IRL wanneer ik haar dan weer eens zie of Papa of Chufi
Ja denk het wel ...quote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wanneer zie je haar weer? Pas bij haar diploma?
Die van mij zegt gewoon soms hey Pik, dan zeg ik wat mot je baardaap.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Zij noemt me IRL wanneer ik haar dan weer eens zie of Papa of Chufi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door chufi op 23-02-2015 01:23:11 ]
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
Hier met dr 1ste fiets in SpainLeuke meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja dat zag er behoorlijk heftig uit iddquote:Op maandag 23 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij zegt gewoon soms hey Pik, dan zeg ik wat mot je baardaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |