ah... dat is stom dan...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet er naartoe om een afspraak te maken dat kan niet telefonisch blijkbaar.
Ik belde voor een afspraak te maken zegt dat mens aan de balie, dan moet u toch hierkomen...ik zeg wat voor een afspraak te maken?? Zegt ze ja, ik weer nou dat vind ik wel heel raar.quote:
Is ook raar...quote:Op maandag 23 februari 2015 08:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik belde voor een afspraak te maken zegt dat mens aan de balie, dan moet u toch hierkomen...ik zeg wat voor een afspraak te maken?? Zegt ze ja, ik weer nou dat vind ik wel heel raar.
Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan, dat dacht ik dus.quote:
Stuur je Mams toch effequote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan, dat dacht ik dus.
Slaat ook nergens op. Toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom makkelijk maken als het ook moeilijk kan, dat dacht ik dus.
Geloof me, ik ben blij dat mijn moeder nog actief is en goed bij de pinken, omdat mijn vader erg jong overleden is. Moeder hebben we voorlopig nog.quote:
Niemand van ons heeft contact met oma, die is niet zo aardig als mijn moeder, mijn moeder lijkt weer op haar vader....quote:
Eerste.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar jij hoeft alleen je dochter naar school te brengen? Of ook werken?
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:19 schreef just me het volgende:
Ik had op beter weer gehoopt op mijn 1e vakantiedag maar het is niet anders. Zo even de auto naar de garage brengen, kijken of we voor weinig veel van mijn schade kunnen wegwerken. Gevalletje doorrijden hè en geen briefje achterlaten
Ach, dat is de verhuftering van de samenleving, en geloof me, het wordt alleen maar erger.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 08:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn moeder wordt juist gek als ze niet de deur uit kan. Die is echt altijd op stap. Deze mnd heeft ze nog carnaval gevierd.![]()
Ben je nu op Exel ook al aan het bijhouden wat voor dekbedden iedereen heeft?quote:Op maandag 23 februari 2015 08:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dan lagen jullie zeker in jouw bed, want MM heeft 2 van die kleintjes
Nee, dat laat ik aan King overquote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je nu op Exel ook al aan het bijhouden wat voor dekbedden iedereen heeft?
Volgens mij is ze zo gek, die houdt van iedereen hier een heel dossier bij.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben je nu op Exel ook al aan het bijhouden wat voor dekbedden iedereen heeft?
En wat voor dekbed heeft King?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee man, ik vergeet juist van alles, we hadden het volgens mij gisteren ofzo toevalligquote:Op maandag 23 februari 2015 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zo gek, die houdt van iedereen hier een heel dossier bij.![]()
Dat was een goede voor de KGB geweest.
Toevallig? Je wilde het weten en begon iedereen uit te vragen!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man, ik vergeet juist van alles, we hadden het volgens mij gisteren ofzo toevallig
over de maat van dekbeddden
quote:Op maandag 23 februari 2015 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
En wat voor dekbed heeft King?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en de huishoudster verschoont zijn bed![]()
Zie je dat je de details noteert!!quote:Op maandag 23 februari 2015 09:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
en de huishoudster verschoont zijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |