Keeps cracking me upquote:
Tja, de 1e Kamer bestaat voor 80% uit dit soort gasten...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef Bugno het volgende:
Wat is deze?
Stel dementerende, stotterende dinosaurussen bij elkaar
Is ook al een oudje.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef BobW het volgende:
Alle moslims zijn geen terroristen, maar elke terrorist is wel moslim.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef BobW het volgende:
Alle moslims zijn geen terroristen, maar elke terrorist is wel moslim.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Marjan Luif zou goed kunnen werken als doventolk bij het NOS Journaal.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:12 schreef Tem het volgende:
Dit is gewoon een typetje van Marjan Luif.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een bullshit trouwens.
PS-verkiezingen en we gaan weer over terreur en de islam lullen.
Dit ging niet specifiek over de Provinciale Staten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een bullshit trouwens.
PS-verkiezingen en we gaan weer over terreur en de islam lullen.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Wat een aids is Nederland geworden zeg.
Dit komt nooit meer goed.
Dit is echt chanant inderdaad. Een lange brij aan politieke clichés, uitgeslaakt op geheel Haagse wijze.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:13 schreef KingRoland het volgende:
Wat een aids is Nederland geworden zeg.
Dit komt nooit meer goed.
Joh.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ging niet specifiek over de Provinciale Staten.
Die zal niet in de senaat zitten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind ze alle 4 eng.
Marianna thieme is wel leuk om naar te kijken.
Leuke meid achter strik.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind ze alle 4 eng.
Marianne thieme is wel leuk om naar te kijken alleen jammer dat ze niet voor de eerste kamer komt.
ftfyquote:Op maandag 23 februari 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, dit is gewoon een woordenwisseling in het centrum tussen Ria Ingrid en Annie.
Elco Brinkman ken je toch wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Pascalus het volgende:
Ik ken eigenlijk niet één van deze mensen. Nou ja, de presentatrice dan.
Je onderschat Bosma, goed politicus.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Be-Smart het volgende:
Mevrouw Faber lijkt mij een prima match met meneer Bosma.
En op zich, je mag de vergelijking niet maken natuurlijk, maar het klinkt als een kampbewaardster, het heeft een kapsel van een kampbewaardster, het draagt de kleding van een kampbewaardster.... dan is het waarschijnlijk een....
Was bijna premier.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elco Brinkman ken je toch wel.
Wat bescheiden. Als rasechte capo dirigeer je de vi hooligans hierheenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zei slechts dat ik dit debat ging bekijken.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het eigenlijk droevig dat dit debat op tv is. We kunnen deze mensen niet rechtstreeks kiezen en we moeten komende maand provinciaal kiezen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Smoofie het volgende:
Eelco doet mij denken aan van Raaij. PVV wijf klinkt als tokkie.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je onderschat Bosma, goed politicus.
Alsof daar iemand naar kijktquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is jammer dat provinciale omroepen dit niet oppakken.
Van naam wel. Ben nooit echt bezig geweest met politiek.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elco Brinkman ken je toch wel.
Weg ermee.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Vasilevski het volgende:
Jezus Christus. Ik ben al jaren onbeslist over het vraagstuk of we de Eerste Kamer moeten afschaffen. Vijf minuten van dit en ik ben er uit.
Idiocracyquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat voor een kinderachtig gedoe met die zoemer.
... dat isquote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
Thom de Graaff![]()
Benieuwd hoe het met Menzis gaat
Menzis is Roger van Boxtel, toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
Thom de Graaff![]()
Benieuwd hoe het met Menzis gaat
Het is interessant om te zien waar partijen staan, iets waarvan je je op de hoogte kan stellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het eigenlijk droevig dat dit debat op tv is. We kunnen deze mensen niet rechtstreeks kiezen en we moeten komende maand provinciaal kiezen.
Ik mis de muziek van Lotto Weekend Miljonairs bij dit debat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat voor een kinderachtig gedoe met die zoemer.
Oh jaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Menzis is Roger van Boxtel, toch?
Klopt, dubbele pet, dit datquote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Menzis is Roger van Boxtel, toch?
Dat kan ook zonder dit soort onzindebatten. Ik zie nu Tiny Cox de PvdA aanvallen. Zie je ooit een SP'er wat anders doen dan PvdA'ers bashen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is interessant om te zien waar partijen staan, iets waarvan je je op de hoogte kan stellen.
Thom was die voorvechter van een gekozen burgemeester, om zich vervolgens lekker tot burgemeester te laten benoemenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis de muziek van Lotto Weekend Miljonairs bij dit debat.
Nice one.quote:
Heb jij geur-tv?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ruik de geur van ontbindende lijken.
Die PvdA-mevrouw (Marleen Barth) kwam 4 jaar geleden ook uitstekend uit de verf. Persoonlijk mag ik haar niet, omdat ze in 2000 als Tweede Kamerlid een vurig pleitbezorger van onnodige gemeentelijke herindelingen was. Maar ze doet het goed als fractievoorzitter in de Eerste Kamer.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ouders komen net thuis.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Tiny is de knorrige buurman waarbij je nooit een bal uit de tuin wilde halen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ouders komen net thuis.
Ook per eenheid?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef borisz het volgende:
Zeg Faber. We geven tweemaal zoveel subsidie op gas en olie dan op windenergie
IS-LAAAAAAAAAMMMMMMquote:
Bah, nuancequote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ze hebben trouwens allebei gelijk. We moeten én investeren in duurzame energie én in kernenergie. Je moet niet van één energiebron afhankelijk zijn.
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, als deze kampbewaardster over gas gaat beginnen houd ik mijn pet even vast.
Nou, als deze kampbewaardster over gas gaat beginnen houd ik mijn pet even vast.
Het is ook helemaal hun beroep niet.... Het is eigenlijk dapper dat ze er toch gaan staan. Sommigen hebben geluk dat ze nog debat-ervaring hebben uit hun tijd in de Tweede Kamer. Je ziet het verschil eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Godver wat een slechte debatters.
Kunnen zo in de fractie acteren.
quote:
Mooi gevonden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts gevonden op Twitter maar dat geheel terzijde
Nou ja, het is voor een deel wel hun beroep.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook helemaal hun beroep niet.... Het is eigenlijk dapper dat ze er toch gaan staan. Sommigen hebben geluk dat ze nog debat-ervaring hebben uit hun tijd in de Tweede Kamer. Je ziet het verschil eigenlijk ook wel.
Als Wilders slim is, dan zorgt hij dat dit soort types niet te veel in de media komen. Zelfs de simpelste PVV-tokkies prikken hier door heen....quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ze is trending topic, die Faber....
Wilders is vast trots.
Nietesquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wilders slim is, dan zorgt hij dat dit soort types niet te veel in de media komen. Zelfs de simpelste PVV-tokkies prikken hier door heen....
Ik bedoelde eigenlijk dat ze niet direct gekozen volksvertegenwoordigers zijn. Evenmin zijn er Eerste Kamerverkiezingen waar het volk een stem mag uitbrengen. De rol van deze mensen is niet om het volk te overtuigen. Hun rol is om wetten op deugdelijkheid te toetsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor een deel wel hun beroep.
En sommigen lijken hun eigen standpunten nauwelijks te kennen.
Je ziet wel de ervaren debaters he. Maar als het je werk niet dagelijks is moet je gewoon een paar zinnen per onderwerp hebben en niet een gevecht aan willen gaan.
Ook Hermans valt mij tegen trouwens.
Wilders is slim. We zien deze vrouw na vanavond vast niet meer. De aandacht ligt hierna bij de provincies en vooral bij de landelijke kopstukken. Niet voor niets heeft Wilders zichzelf prominent op de PVV-verkiezingsposter gezet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wilders slim is, dan zorgt hij dat dit soort types niet te veel in de media komen. Zelfs de simpelste PVV-tokkies prikken hier door heen....
Ik word depressief van Tiny.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Bugno het volgende:
Als ik Tiny Cox hoor, moet ik denken aan "mincy little faggot balls"
De SP komt, op landelijk niveau, ook niet verder dan wat schoppen tegen de rest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
"Ik heb nog niet geregeerd." Een partij die nooit compromissen wil sluiten zal ook nooit regeren.
Dat slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
"Ik heb nog niet geregeerd." Een partij die nooit compromissen wil sluiten zal ook nooit regeren.
Mooi doel welquote:
Dit is wat je de laatste tijd enorm veel hoort, maar ik ben het daar niet mee eens. De eerste kamer kiezen via de provincie biedt de nodige regionale afvaardiging in de staten generaal. Iets wat mij prima lijkt om het niet alleen een randstadfeestje te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ze niet direct gekozen volksvertegenwoordigers zijn. Evenmin zijn er Eerste Kamerverkiezingen waar het volk een stem mag uitbrengen. De rol van deze mensen is niet om het volk te overtuigen. Hun rol is om wetten op deugdelijkheid te toetsen.
Wat een dooddoenerquote:Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
De enige peiling die ertoe doet, vindt plaats op 18 maart. In de weken voor de verkiezingen treden vaak nog forse verschuivingen op. En je moet ook nog eens afwachten wie er uiteindelijk komen opdagen om te stemmen.
Dat statenleden de Eerste Kamer kiezen, garandeert geen regionale afvaardiging. Er zijn gewoon kandidatenlijsten voor de Eerste Kamerverkiezingen. Partijen bepalen zelf de volgorde.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit is wat je de laatste tijd enorm veel hoort, maar ik ben het daar niet mee eens. De eerste kamer kiezen via de provincie biedt de nodige regionale afvaardiging in de staten generaal. Iets wat mij prima lijkt om het niet alleen een randstadfeestje te maken.
Het primaat van de politiek ligt in de tweede kamer, maar de uiteindelijke afweging in de eerste kamer is een politieke. De wet is ook helemaal niet ingericht om de eerste kamer alleen als een toetsinstituut te zien. Dat dit veelal slaafs is gebeurd wil niet zeggen dat dit ook zo 'hoort'.
Juist verrassend dat veel burgers dit ook vinden aangezien nu juist de eerste kamer een beetje de achterkamertjes loslaat.
Oké, als dat het wordt, zou ik daar direct voor tekenen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Snel verkiezingen en een VVD CDA D66 kabinet.
Nog anderhalf jaarquote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
Laat maar lekker zitten, dit kabinet.
Dit en er zijn veel te veel politici. Laat gewoon twee partijen een halfuur met elkaar in discussie gaan over fundamentele zaken. Niet al die oneliners en die zoemer na 20 seconden...quote:
Slechte stellingen en slechte debaters.quote:
Ik kan ook niet helpen dat de realiteit een dooddoener is. Zie:quote:
Ik zie geen andere optie in dit sterk versplinterde veld. Over rechts met de PVV doen ze nooit. Links mag blij zijn als ze samen 30 zetels halen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oké, als dat het wordt, zou ik daar direct voor tekenen.
Goede debatten vallen er nauwelijks te voeren. Dit komt niet alleen door de karakters van politici maar ook door die zendtijdpolitiek. Op NPO2 kan je best een hele avond zo'n debat doen en op NPO1 met je kut-amusement verder gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit en er zijn veel te veel politici. Laat gewoon twee partijen een halfuur met elkaar in discussie gaan over fundamentele zaken. Niet al die oneliners en die zoemer na 20 seconden...
Klopt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie geen andere optie in dit sterk versplinterde veld. Over rechts met de PVV doen ze nooit. Links mag blij zijn als ze samen 30 zetels halen.
Haal VVD weg en misschien steun ik je.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Maar D66, CDA, VVD is wel een heerlijke combi.
Het garandeert geen regionale afvaardiging, maar wel een regionale keuze.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat statenleden de Eerste Kamer kiezen, garandeert geen regionale afvaardiging. Er zijn gewoon kandidatenlijsten voor de Eerste Kamerverkiezingen. Partijen bepalen zelf de volgorde.
De Eerste Kamer is nu een politiek machtsinstrument.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef Lazvic het volgende:
Ben laat ingeschakeld hoe doen SP en PVV lijsttrekkers in het debat ?
Goed zo, Koos. Weg met die linkse ellende.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
CDAquote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt.
Het programma Zomergasten duurt 4 uur dacht ik, waarom niet gewoon een paar dagen achter elkaar op NPO2 zo'n soort format, maar dan met één of twee partijleiders. En natuurlijk met politieke onderwerpen, maar wellicht afgewisseld met lange termijn visies en fundamentele partijstandpunten.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goede debatten vallen er nauwelijks te voeren. Dit komt niet alleen door de karakters van politici maar ook door die zendtijdpolitiek. Op NPO2 kan je best een hele avond zo'n debat doen en op NPO1 met je kut-amusement verder gaan.
Een minderheidskabinet met 40 zetels lukt ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haal VVD weg en misschien steun ik je.
PVV hetzelfde geblaat als altijd en SP-man Cox schreeuwt gewoon door zijn tegenstanders heen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef Lazvic het volgende:
Zomergasten is een drie uur durende uitzending plus de filmkeuze.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het programma Zomergasten duurt 4 uur dacht ik, waarom niet gewoon een paar dagen achter elkaar op NPO2 zo'n soort format, maar dan met één of twee partijleiders. En natuurlijk met politieke onderwerpen, maar wellicht afgewisseld met lange termijn visies en fundamentele partijstandpunten.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brinkman zegt dat zelf ook.
Het redelijk alternatief voor de gemiddelde PvdA'er, CDA'er en VVD'er...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Lazvic het volgende:
Ik begrijp niet waarom D66 zo groot is in de peiling kan iemand mij vertellen waarom zij geweldig doen?
Omdat D66 zich constructief opstelt, en mensen het zat zijn dat de oppositie alleen maar met NEE, NEE, NEE aankomt, en aansturen op steeds nieuwe verkiezingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Lazvic het volgende:
Ik begrijp niet waarom D66 zo groot is in de peiling kan iemand mij vertellen waarom zij geweldig doen?
Pechtoldeffect. De rest van de partij is niet zo bijzonder.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:01 schreef Lazvic het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat ze straks die SP-vogel een draai om de oren geven?
Nanny McPhee.
Ik kijk pas net. Maar wat is die SP man irritant.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat ze straks die SP-vogel een draai om de oren geven?
Nanny McPhee.
Marx zou trots op hem zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik kijk pas net. Maar wat is die SP man irritant.
De fractie, by far.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik twijfel wat slechter was. De fractie of dit debat.
Dit is het beste dat ze konden vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef Abdoulah het volgende:
Waar haalt de PVV die gasten vandaan? Knap hoor!!! haa
SP mist iemand met een goede uitstraling.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:06 schreef Abdoulah het volgende:
SP wat een wanvertoning. ik blijf jullie steunen!!! EESS PP!
Ach kan geen kwaad. Wat ik niet begrijp waarom men in Nederland telkens op partijen als PVDA, CDA, VVD of D66 stemmen. Deze partijen hebben werkelijk waar Nederland totaal verneukt en van Nederland maar middelmatig land gemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stem SP, want werken is niets voor mij
Ik denk dat hij een lamp op zonnepanelen wil laten schijnen. Als je nou hele zuinige lampen hebt, wie weet wat voor technologie ons dat nog kan brengen.quote:
Pure propaganda taal. De SP probeert iedereen onderuit te schoppen. Die van de PVV is echt een kansloos figuur. Ik denk dat ze elke dag bij Wilders komt om te leren hoe ze het beste elkaar na kunnen praten. Van een eigen mening of standpunt, mag je absoluut niet spreken. Die bestaat bij de pvv niet. Toch treurig als je van zo'n partij bent en een dictator je vertelt hoe je moet denken en hoe je je moet gedragen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:56 schreef Lazvic het volgende:
Ja, om de eerste kamer en die wordt tegenwoordig ook misbruikt.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
Het zijn toch Provinciale Staten verkiezingen? Dat gaat over hele andere dingen dan de regering.
Dat er politiek bedreven wordt in de eerste kamer is niet zo gek. Als je echt wilt dat er alleen maar op basis van "de wet controleren" wordt gehandeld, kun je het beste gewoon 75 partijloze mensen kiezen. Die mensen gaan dus niet volgens hun ideologie stemmen, maar puur op basis van de wet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, om de eerste kamer en die wordt tegenwoordig ook misbruikt.
Het doel is dus voorbij gestreefd. De wet wordt niet echt meer gecontroleerd maar er wordt gewoon politiek bedreven en dat is nooit het doel van de eerste kamer geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef Paradoxy het volgende:
[..]
Dat er politiek bedreven wordt in de eerste kamer is niet zo gek. Als je echt wilt dat er alleen maar op basis van "de wet controleren" wordt gehandeld, kun je het beste gewoon 75 partijloze mensen kiezen. Die mensen gaan dus niet volgens hun ideologie stemmen, maar puur op basis van de wet.
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte was van een eerste kamer, maar ik denk niet dat die ooit zo gefunctioneerd heeft, als hoe jij dat voor je ziet. Hoe kun je nou belangeloos stemmen, als je deel uitmaakt van een politieke partij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het doel is dus voorbij gestreefd. De wet wordt niet echt meer gecontroleerd maar er wordt gewoon politiek bedreven en dat is nooit het doel van de eerste kamer geweest
Nooit precies zo natuurlijk, maar het is nooit zo sterk geweest als de laatste 5 jaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:27 schreef Paradoxy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de achterliggende gedachte was van een eerste kamer, maar ik denk niet dat die ooit zo gefunctioneerd heeft, als hoe jij dat voor je ziet. Hoe kun je nou belangeloos stemmen, als je deel uitmaakt van een politieke partij?
De opkomst van de populistische partijen heeft daar niet veel goeds aan gedaan. Die hebben wel een toppunt bereikt, waarom nou zulke mensen niet in een eerste kamer horen. Stem dus vooral niet op hun, als je nog enigszins wilt dat een wet op waarde wordt geschat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit precies zo natuurlijk, maar het is nooit zo sterk geweest als de laatste 5 jaar.
Individuen die Nederland een middelmatig land noemen hebben zo weinig relativeringsvermogen dat je deze domme schapen eigenlijk direct ergens over de grens zou moeten droppen en niet terug laten komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ach kan geen kwaad. Wat ik niet begrijp waarom men in Nederland telkens op partijen als PVDA, CDA, VVD of D66 stemmen. Deze partijen hebben werkelijk waar Nederland totaal verneukt en van Nederland maar middelmatig land gemaakt.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ach kan geen kwaad. Wat ik niet begrijp waarom men in Nederland telkens op partijen als PVDA, CDA, VVD of D66 stemmen. Deze partijen hebben werkelijk waar Nederland totaal verneukt en van Nederland maar middelmatig land gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |