Die PvdA-mevrouw (Marleen Barth) kwam 4 jaar geleden ook uitstekend uit de verf. Persoonlijk mag ik haar niet, omdat ze in 2000 als Tweede Kamerlid een vurig pleitbezorger van onnodige gemeentelijke herindelingen was. Maar ze doet het goed als fractievoorzitter in de Eerste Kamer.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ouders komen net thuis.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Tiny is de knorrige buurman waarbij je nooit een bal uit de tuin wilde halen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ouders komen net thuis.
Ook per eenheid?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef borisz het volgende:
Zeg Faber. We geven tweemaal zoveel subsidie op gas en olie dan op windenergie
IS-LAAAAAAAAAMMMMMMquote:
Bah, nuancequote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ze hebben trouwens allebei gelijk. We moeten én investeren in duurzame energie én in kernenergie. Je moet niet van één energiebron afhankelijk zijn.
quote:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef Be-Smart het volgende:
Nou, als deze kampbewaardster over gas gaat beginnen houd ik mijn pet even vast.
Nou, als deze kampbewaardster over gas gaat beginnen houd ik mijn pet even vast.
Het is ook helemaal hun beroep niet.... Het is eigenlijk dapper dat ze er toch gaan staan. Sommigen hebben geluk dat ze nog debat-ervaring hebben uit hun tijd in de Tweede Kamer. Je ziet het verschil eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Godver wat een slechte debatters.
Kunnen zo in de fractie acteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |