Het is interessant om te zien waar partijen staan, iets waarvan je je op de hoogte kan stellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het eigenlijk droevig dat dit debat op tv is. We kunnen deze mensen niet rechtstreeks kiezen en we moeten komende maand provinciaal kiezen.
Ik mis de muziek van Lotto Weekend Miljonairs bij dit debat.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat voor een kinderachtig gedoe met die zoemer.
Oh jaquote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Menzis is Roger van Boxtel, toch?
Klopt, dubbele pet, dit datquote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Menzis is Roger van Boxtel, toch?
Dat kan ook zonder dit soort onzindebatten. Ik zie nu Tiny Cox de PvdA aanvallen. Zie je ooit een SP'er wat anders doen dan PvdA'ers bashen?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is interessant om te zien waar partijen staan, iets waarvan je je op de hoogte kan stellen.
Thom was die voorvechter van een gekozen burgemeester, om zich vervolgens lekker tot burgemeester te laten benoemenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik mis de muziek van Lotto Weekend Miljonairs bij dit debat.
Nice one.quote:
Heb jij geur-tv?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ruik de geur van ontbindende lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |