Je onderschat Bosma, goed politicus.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Be-Smart het volgende:
Mevrouw Faber lijkt mij een prima match met meneer Bosma.
En op zich, je mag de vergelijking niet maken natuurlijk, maar het klinkt als een kampbewaardster, het heeft een kapsel van een kampbewaardster, het draagt de kleding van een kampbewaardster.... dan is het waarschijnlijk een....
Was bijna premier.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elco Brinkman ken je toch wel.
Wat bescheiden. Als rasechte capo dirigeer je de vi hooligans hierheenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar.
Ik zei slechts dat ik dit debat ging bekijken.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het eigenlijk droevig dat dit debat op tv is. We kunnen deze mensen niet rechtstreeks kiezen en we moeten komende maand provinciaal kiezen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Smoofie het volgende:
Eelco doet mij denken aan van Raaij. PVV wijf klinkt als tokkie.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je onderschat Bosma, goed politicus.
Alsof daar iemand naar kijktquote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is jammer dat provinciale omroepen dit niet oppakken.
Van naam wel. Ben nooit echt bezig geweest met politiek.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elco Brinkman ken je toch wel.
Weg ermee.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Vasilevski het volgende:
Jezus Christus. Ik ben al jaren onbeslist over het vraagstuk of we de Eerste Kamer moeten afschaffen. Vijf minuten van dit en ik ben er uit.
Idiocracyquote:Op maandag 23 februari 2015 22:20 schreef Coco98 het volgende:
Wat is dat voor een kinderachtig gedoe met die zoemer.
... dat isquote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
Thom de Graaff![]()
Benieuwd hoe het met Menzis gaat
Menzis is Roger van Boxtel, toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Bugno het volgende:
Thom de Graaff![]()
Benieuwd hoe het met Menzis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |