quote:
Mooi gevonden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts gevonden op Twitter maar dat geheel terzijde
Nou ja, het is voor een deel wel hun beroep.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is ook helemaal hun beroep niet.... Het is eigenlijk dapper dat ze er toch gaan staan. Sommigen hebben geluk dat ze nog debat-ervaring hebben uit hun tijd in de Tweede Kamer. Je ziet het verschil eigenlijk ook wel.
Als Wilders slim is, dan zorgt hij dat dit soort types niet te veel in de media komen. Zelfs de simpelste PVV-tokkies prikken hier door heen....quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ze is trending topic, die Faber....
Wilders is vast trots.
Nietesquote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wilders slim is, dan zorgt hij dat dit soort types niet te veel in de media komen. Zelfs de simpelste PVV-tokkies prikken hier door heen....
Ik bedoelde eigenlijk dat ze niet direct gekozen volksvertegenwoordigers zijn. Evenmin zijn er Eerste Kamerverkiezingen waar het volk een stem mag uitbrengen. De rol van deze mensen is niet om het volk te overtuigen. Hun rol is om wetten op deugdelijkheid te toetsen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou ja, het is voor een deel wel hun beroep.
En sommigen lijken hun eigen standpunten nauwelijks te kennen.
Je ziet wel de ervaren debaters he. Maar als het je werk niet dagelijks is moet je gewoon een paar zinnen per onderwerp hebben en niet een gevecht aan willen gaan.
Ook Hermans valt mij tegen trouwens.
Wilders is slim. We zien deze vrouw na vanavond vast niet meer. De aandacht ligt hierna bij de provincies en vooral bij de landelijke kopstukken. Niet voor niets heeft Wilders zichzelf prominent op de PVV-verkiezingsposter gezet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Wilders slim is, dan zorgt hij dat dit soort types niet te veel in de media komen. Zelfs de simpelste PVV-tokkies prikken hier door heen....
Ik word depressief van Tiny.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Bugno het volgende:
Als ik Tiny Cox hoor, moet ik denken aan "mincy little faggot balls"
De SP komt, op landelijk niveau, ook niet verder dan wat schoppen tegen de rest.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
"Ik heb nog niet geregeerd." Een partij die nooit compromissen wil sluiten zal ook nooit regeren.
Dat slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Childofthe90s het volgende:
"Ik heb nog niet geregeerd." Een partij die nooit compromissen wil sluiten zal ook nooit regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |