Zo was het ook niet bedoeld, Hermann. Maar er had geen spatie tussen gemoeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
het was geen kaap, dp. jij had de lapo.
hij heeft zichzelf gekaapt.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
het was geen kaap, dp. jij had de lapo.
dit had je gewoon in de OP kunnen vermelden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld, Hermann. Maar er had geen spatie tussen gemoeten.
Jongen... doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom staat IEDEREEN in de OP? Inclusief stompzinnig die gisteren een acc heeft aangemaaktdoe normaal. Kwaliteitsuser zijn moet je godverdomme verdienen in deze KLB. Ben kkmad.
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit had je gewoon in de OP kunnen vermelden.
*ontsnapt uit kelder*quote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een veel grootser project voor ogen
wowquote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom staat IEDEREEN in de OP? Inclusief stompzinnig die gisteren een acc heeft aangemaaktdoe normaal. Kwaliteitsuser zijn moet je godverdomme verdienen in deze KLB. Ben kkmad.
;squote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef remi1986 het volgende:
ik ben het er niet mee eens dat Fylax in de OP staat
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
kerel doe maar weer normaalquote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig.
wowquote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kerel doe maar weer normaal![]()
Je moet niet denken dat je oud en wijs bent, want als je dat was, dan zou je hier niet eens reageren
dat is geheel aan jou, dp.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.
ik probeer hier mensen te inspireren, SideEffect. dat ik als volwassen man niet op een internetforum mag posten vind ik een belachelijk idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kerel doe maar weer normaal![]()
Je moet niet denken dat je oud en wijs bent, want als je dat was, dan zou je hier niet eens reageren
Gvdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Toto69 het volgende:
dat hele vijlig hijds vestje en fiets sleuren en bloken etc komt gewoon door mij
je maakt hier mensen alleen maar boos, HERMANNquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geheel aan jou, dp.
[..]
ik probeer hier mensen te inspireren, SideEffect. dat ik als volwassen man niet op een internetforum mag posten vind ik een belachelijk idee.
Ja ik ook, ik pak hem nog een keer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zie hem altijd bij de kerk in de hegolsom
awhquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
was niet voor jou bedoeld, want iedereen weet hier dat jij een uitzondering bent
ging wel , thanksquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
Hoe is het in het ziekenhuis gegaan, Toot?
wat is er aan de hand, hoink?quote:
dat is totaal niet mijn bedoeling, SideEffect.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je maakt hier mensen alleen maar boos, HERMANN
Oké, gelukkig geen nieuw drama dus deze keer.quote:
gelukkig iddquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, gelukkig geen nieuw drama dus deze keer.
dan laten we het hierbij, hermannekequote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er aan de hand, hoink?
[..]
dat is totaal niet mijn bedoeling, SideEffect.
madquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
Fuck WCH met zn kelder. Steek heel dat huis in de fik jonguh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
daarna kom ik langs in mijn limo morgenavond om stipt 8 uur en gaan we naar de bios.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
kan die mooi schuilen in zijn kelderquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
als jij dat wilt dan respecteer ik jouw beslissing. wees niet bang om mij te quoten als je nog verdere vragen hebt over dit tafereel.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dan laten we het hierbij, hermanneke
Ik steek je limo in de fik.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarna kom ik langs in mijn limo morgenavond om stipt 8 uur en gaan we naar de bios.
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan die mooi schuilen in zijn kelder
ik laat het de familie van mijn persoonlijke chauffeur alvast weten zodat ze een begrafenis kunnen regelen.quote:
Ik las; ik pak je in leer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sleur je van je fiets, ik pak je een keer.
Djetje Djetje Djetje, wat is er allemaal aan de hand, vertel ome WCH eens wat er aan de hand is? Kom eens lekker op schoot zitten...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.
NEEEE!!! HAHAhahAHAAHAHAquote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
Kijk wat ik op Facebook tegenkwam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie photoshopquote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwhihiquote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sleur je van je fiets, ik pak je een keer.
ken ik niet, maar geloof jequote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.
daarom OVquote:Op maandag 16 februari 2015 19:28 schreef Remqo het volgende:
Voortaan vermijd ik alle openbare wegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohquote:
Daarom.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Djetje Djetje Djetje, wat is er allemaal aan de hand, vertel ome WCH eens wat er aan de hand is? Kom eens lekker op schoot zitten...
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daarom.
Vieze man. Met je grotere plannen dan human centipede.
je staat er gwn in hoor :squote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
DP zet mij gvd in de op of ik pak je kk hard aan godver
Je staat er al in sinds mijn op, mutsquote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
hahahquote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
lekker volwassen hoor jongens, een persoon gaan zitten uitlachen.
Kijk eens beter, mutsquote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
ik zal je scrotum eens denigreren :squote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over mijn scrotum.
gefeliciteerd, Aberella. ik hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:32 schreef Aberella het volgende:
YES ik heb krulpeterselie en basilicum
Eindelijk eens erogene aandacht.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zal je scrotum eens denigreren :s
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar moet je eens mee ophouden. je zei toch dat je volwassen was?
kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hou op schei uit, moet er niet aan denken
braddiequote:Op maandag 16 februari 2015 19:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is er op die locatie te vinden?
Hermann jongen, die hond eet je opquote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik maak een offer van 500 euro, maar dan wil ik alleen de hond.
Kutjochquote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote me maar weer als je gewoon normaal kan reageren
ik heb 3 wolfhonden, ik denk dat ik die hond wel aankan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hermann jongen, die hond eet je op
laat maarquote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)458af41c8a9a9993a3a8
alleen mensen die srs mee willen doen want VBL is er ook.
Ik vind het ook griezelig wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar komt jouw Braddie obsessie eigenlijk vandaan?
Haha heet hij Hermann?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hermann jongen, die hond eet je op
Ja.quote:
vetquote:Op maandag 16 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb 3 wolfhonden, ik denk dat ik die hond wel aankan.
srry kreeg teveel prikkels door me heen ;squote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wilde je net aandacht gaan geven maar laat maar hoor :s
ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het ook griezelig worden
lukt het?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Hij heet Hermann.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 FUCKING UI HEEFT HIJ TOEGEVOEGD 1 UI GODVERDOMME
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.quote:
fixedquote:
Jank niet zo Hermannquote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.
open er een topic overquote:
Of een mooi gedicht uit de tsetse periodequote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik zou janken, zou ik het alleen doen bij een goede romantische film.
Ik denk dat dat toch wel aan jezelf ligt. Misschien kom je over als een Hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.
Ben benieuwt, straks eens kijken of ik zijn schuurtje kan vinden.quote:
zijn ze slecht? dan kom ik ook wel meedoen.quote:
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaanquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn ze slecht? dan kom ik ook wel meedoen.
nee, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Of een mooi gedicht uit de tsetse periode
nee, het is omdat Hermann rijmt op Der_Mann. dat is de enige reden, en het is ontzettend kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch wel aan jezelf ligt. Misschien kom je over als een Hermann.
lamequote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaan
Dit is precies de aandacht die hij zoekt, nou duurt het nog een dag langerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk hoor die nieuwe gimmick van Herman, echt totaal niet ziekelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig Dven, even diep in- en uitademen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Dven het volgende:
Waar is hoink? Hij was erg onaardig over mij in een door mij gemaakt topic. Ik wil hem hier graag mee confronteren. Bij voorbaat dank.
Wanneer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Dven het volgende:
Waar is hoink? Hij was erg onaardig over mij in een door mij gemaakt topic. Ik wil hem hier graag mee confronteren. Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik wil Mozart ballen.
zal jou eens ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Grijpen zal ik hemquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rustig Dven, even diep in- en uitademen.
Maakt iemand nieuwe room dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaan
ik ben blij dat tenminste jij nog gewoon volwassen met andere mensen kan omgaan. bedankt, hoth.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik wil Mozart ballen.
Ik zal jou eens MozartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehehehe dat klinkt leukquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou eens Mozarten
Jeejtje. Voer je wilde ideeën maar uit bij je vrouw.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat denk je alleen de eerste keer, vooraf
zo diep had ik dit nog niet geanalyseerdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is precies de aandacht die hij zoekt, nou duurt het nog een dag langer
Die logeert in een blijf van mijn lijf huisquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje. Voer je wilde ideeën maar uit bij je vrouw.
Is veel werk hoor. En dat alleen voor haxball..quote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs ik ben minder lui.
welke gimmick is dat dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Graag verontschuldigingen. Tenminste 150 woorden.quote:
Val achterover van een trap alsjeblieft.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef Dven het volgende:
Graag verontschuldigingen. Tenminste 150 woorden.
Beter dan voorover een berg. Je boekt vooruitgang.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Val achterover van een trap alsjeblieft.
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hij heeft zoveel vervelende dingen, welke bedoel je?
Hij pleurt toch meestal van een berg en post dan pics van zijn half gespleten schedel?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Val achterover van een trap alsjeblieft.
Ja wat een klier is het.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig.
Too soonquote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij pleurt toch meestal van een berg en post dan pics van zijn half gespleten schedel?
Beetje oude koeien uit de sloot trekken, gvd.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Dven het volgende:
Beter dan voorover een berg. Je boekt vooruitgang.
zo flauwquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat je Chinese vriendin?
Hier zit vast logica achter verstopt. Ergens ver weg.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat je Chinese vriendin?
Smaken verschillen, Henkquote:Op maandag 16 februari 2015 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij was best leuk, Dora
Toegegeven, ik heb hetzelfde gedaan. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje oude koeien uit de sloot trekken, gvd.
Paprikachips-handen.quote:
http://www.ah.nl/moestuintjequote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijmlekker, bouillon en rode wijn inkoken, veel honing erbij en veel tijm... lekker bij varkenshaas
Maar is wel een struikje, duurt wel een paar jaar voor het wat is denk ik
Ach, je zal wel wat kunnen oogsten misschien, maar het is een vaste plant die pas na een paar jaar significant oogstbaar is, lijkt mijquote:Op maandag 16 februari 2015 19:52 schreef chroestjov het volgende:
De AH durft te beweren dat er binnen circa 2 maanden een oogstbaar plantje/struikje opgekomen zal zijn.
sorry dat logica zo pijn doet, hoth.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hermann verloor net 5-0 en toen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry dat je zo krampachtig je nieuwe personage in stand probeert te houdenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat logica zo pijn doet, hoth.
Ik heb een tina gif toegevoegdquote:Op maandag 16 februari 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sorry dat je zo krampachtig je nieuwe personage in stand probeert te houden
nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:06 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je een nieuw woord geleerd Herman? Is al de derde keer vandaag dat ik je wrevelig zie gebruiken.
bedankt voor jouw welgemeende excuses.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sorry dat je zo krampachtig je nieuwe personage in stand probeert te houden
Goed gewonnen toen ik weg was idd.quote:
?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:07 schreef eend112 het volgende:
Is dat interview er al? Heb zin om te haten
geduld, eend. en ik zou het zeer spijtig vinden als jij op mijn interview gaat ''haten''. dat is uiteraard niet de bedoeling.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:07 schreef eend112 het volgende:
Is dat interview er al? Heb zin om te haten
wat een slap excuus, maar dat snap ik ook wel van iemand die nog een kind is.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed gewonnen toen ik weg was idd.
En bij die tweede had je gewoon een fantastische medespeler.
Vertel nou over die valentijn gay. Je moet dat topic nog updaten.quote:
Der_mann heeft sinds kort haar op zijn ballen en Fylax gaat hem daarover interviewen.quote:
Heb ik ook al 10x gevraagdquote:Op maandag 16 februari 2015 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vertel nou over die valentijn gay. Je moet dat topic nog updaten.
Ohja ohja doe ik zoquote:Op maandag 16 februari 2015 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vertel nou over die valentijn gay. Je moet dat topic nog updaten.
so cute die donsballenquote:Op maandag 16 februari 2015 20:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Der_mann heeft sinds kort haar op zijn ballen en Fylax gaat hem daarover interviewen.
Fylax heeft een interview met Hermann afgelegd over zijn volwassenheid en levenslessen waar wij nog veel van kunnen opsteken.quote:
Dat is niet het woord waarmee ik het zou willen omschrijvenquote:
Voor wiequote:Op maandag 16 februari 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik scheer al jaren mijn testikels.
Zn handquote:
nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:12 schreef TARDIS. het volgende:
Herman en Felix zullen wel een leuke trolactie bedacht hebben samen die ze goed bedacht en hilarisch vinden en waar wij niet van onder de indruk gaan zijn.
de vrouwtjes.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 20:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hermann verloor net 5-0 en toen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Ja want ik mis heel gtst door het F5en.quote:
Pharkus, collega.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja want ik mis heel gtst door het F5en.
quote:
Heh, die link doet het nietquote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
www.forum.fok.nl/topic/2197212
Hij was hier zo boos
dat is een rare conclusie die jij hebt getrokken.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen Herman kan afgewezen worden door zijn eigen hand
Denk dat z'n hand juist enorm gewillig is ;squote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ewa. Je hebt net haxball gemist.quote:
en de was doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]___!!! nou ik ga afwassen en stofzuigen
Niet te hard, straks ligt hij weer huilend in bed met een mes in zijn arm te krassen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haat doet leven.quote:
nu welquote:
Dit werd snel duister.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet te hard, straks ligt hij weer huilend in bed met een mes in zijn arm te krassen.
ik heb dat nog nooit gedaan, Chloroform. graag geen leugens verspreiden.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet te hard, straks ligt hij weer huilend in bed met een mes in zijn arm te krassen.
Wat flauw weer, je had het beloofd vandaag er op te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:12 schreef Fylax het volgende:
Ik kan helaas nog niets zeggen over wanneer het interview online komt.
Ik zie die sluitpost nu pas. Beter komt Frank een potje spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
KLB / Guus kan niet haxballen
Hij was hier zo boos
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fylax en hermann zouden beide eens van de trap moeten vallen
Zelfde geldt voor mijquote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.
Een paar goede ragequits gemist ook?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa. Je hebt net haxball gemist.
nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een paar goede ragequits gemist ook?
Dit heb jij heel vaak gedaan. Of huilen nadat je je weer op een foto van je moeder hebt afgetrokken omdat dat de enige vrouw is die je langer dan drie seconden aankijkt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gedaan, Chloroform. graag geen leugens verspreiden.
cover is beterquote:
weenie, heb je mij niet gemist ;squote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja hermann werd boos.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |