welke gimmick is dat dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk hoor die nieuwe gimmick van Herman, echt totaal niet ziekelijk irritant.
Graag verontschuldigingen. Tenminste 150 woorden.quote:
Val achterover van een trap alsjeblieft.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:46 schreef Dven het volgende:
Graag verontschuldigingen. Tenminste 150 woorden.
Beter dan voorover een berg. Je boekt vooruitgang.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Val achterover van een trap alsjeblieft.
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja hij heeft zoveel vervelende dingen, welke bedoel je?
Hij pleurt toch meestal van een berg en post dan pics van zijn half gespleten schedel?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Val achterover van een trap alsjeblieft.
Ja wat een klier is het.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
Too soonquote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij pleurt toch meestal van een berg en post dan pics van zijn half gespleten schedel?
Beetje oude koeien uit de sloot trekken, gvd.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:48 schreef Dven het volgende:
Beter dan voorover een berg. Je boekt vooruitgang.
zo flauwquote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat je Chinese vriendin?
Hier zit vast logica achter verstopt. Ergens ver weg.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dat je Chinese vriendin?
Smaken verschillen, Henkquote:Op maandag 16 februari 2015 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij was best leuk, Dora
Toegegeven, ik heb hetzelfde gedaan. Excuses aanvaard.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje oude koeien uit de sloot trekken, gvd.
Paprikachips-handen.quote:
http://www.ah.nl/moestuintjequote:Op maandag 16 februari 2015 17:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tijmlekker, bouillon en rode wijn inkoken, veel honing erbij en veel tijm... lekker bij varkenshaas
Maar is wel een struikje, duurt wel een paar jaar voor het wat is denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |