quote:Op maandag 16 februari 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 FUCKING UI HEEFT HIJ TOEGEVOEGD 1 UI GODVERDOMME
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.quote:
fixedquote:
Jank niet zo Hermannquote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.
open er een topic overquote:
Of een mooi gedicht uit de tsetse periodequote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik zou janken, zou ik het alleen doen bij een goede romantische film.
Ik denk dat dat toch wel aan jezelf ligt. Misschien kom je over als een Hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.
Ben benieuwt, straks eens kijken of ik zijn schuurtje kan vinden.quote:
zijn ze slecht? dan kom ik ook wel meedoen.quote:
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaanquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn ze slecht? dan kom ik ook wel meedoen.
nee, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Of een mooi gedicht uit de tsetse periode
nee, het is omdat Hermann rijmt op Der_Mann. dat is de enige reden, en het is ontzettend kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch wel aan jezelf ligt. Misschien kom je over als een Hermann.
lamequote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |