Je staat er al in sinds mijn op, mutsquote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
DP zet mij gvd in de op of ik pak je kk hard aan godver
hahahquote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
lekker volwassen hoor jongens, een persoon gaan zitten uitlachen.
Kijk eens beter, mutsquote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
DP zet mij gvd in de op of ik pak je kk hard aan godver
ik zal je scrotum eens denigreren :squote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend doen over mijn scrotum.
gefeliciteerd, Aberella. ik hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:32 schreef Aberella het volgende:
YES ik heb krulpeterselie en basilicum
Eindelijk eens erogene aandacht.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik zal je scrotum eens denigreren :s
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar moet je eens mee ophouden. je zei toch dat je volwassen was?
kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hou op schei uit, moet er niet aan denken
braddiequote:Op maandag 16 februari 2015 19:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is er op die locatie te vinden?
Hermann jongen, die hond eet je opquote:Op maandag 16 februari 2015 19:33 schreef Der_Mann het volgende:
ik maak een offer van 500 euro, maar dan wil ik alleen de hond.
Kutjochquote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote me maar weer als je gewoon normaal kan reageren
ik heb 3 wolfhonden, ik denk dat ik die hond wel aankan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hermann jongen, die hond eet je op
laat maarquote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)458af41c8a9a9993a3a8
alleen mensen die srs mee willen doen want VBL is er ook.
Ik vind het ook griezelig wordenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar komt jouw Braddie obsessie eigenlijk vandaan?
Haha heet hij Hermann?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hermann jongen, die hond eet je op
Ja.quote:
vetquote:Op maandag 16 februari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb 3 wolfhonden, ik denk dat ik die hond wel aankan.
srry kreeg teveel prikkels door me heen ;squote:Op maandag 16 februari 2015 19:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wilde je net aandacht gaan geven maar laat maar hoor :s
ik ook wel een beetje.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het ook griezelig worden
lukt het?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:38 schreef Aberella het volgende:
Ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Hij heet Hermann.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1 FUCKING UI HEEFT HIJ TOEGEVOEGD 1 UI GODVERDOMME
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.quote:
fixedquote:
Jank niet zo Hermannquote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.
open er een topic overquote:
Of een mooi gedicht uit de tsetse periodequote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik zou janken, zou ik het alleen doen bij een goede romantische film.
Ik denk dat dat toch wel aan jezelf ligt. Misschien kom je over als een Hermann.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik word door al die kinderachtige gebruikers hier al maandenlang Hermann genoemd, ook al is dat mijn naam niet. ik geef dat laatste ook altijd aan.
Ben benieuwt, straks eens kijken of ik zijn schuurtje kan vinden.quote:
zijn ze slecht? dan kom ik ook wel meedoen.quote:
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaanquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn ze slecht? dan kom ik ook wel meedoen.
nee, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Of een mooi gedicht uit de tsetse periode
nee, het is omdat Hermann rijmt op Der_Mann. dat is de enige reden, en het is ontzettend kinderachtig.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:41 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch wel aan jezelf ligt. Misschien kom je over als een Hermann.
lamequote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaan
Dit is precies de aandacht die hij zoekt, nou duurt het nog een dag langerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk hoor die nieuwe gimmick van Herman, echt totaal niet ziekelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig Dven, even diep in- en uitademen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Dven het volgende:
Waar is hoink? Hij was erg onaardig over mij in een door mij gemaakt topic. Ik wil hem hier graag mee confronteren. Bij voorbaat dank.
Wanneer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Dven het volgende:
Waar is hoink? Hij was erg onaardig over mij in een door mij gemaakt topic. Ik wil hem hier graag mee confronteren. Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik wil Mozart ballen.
zal jou eens ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Grijpen zal ik hemquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rustig Dven, even diep in- en uitademen.
Maakt iemand nieuwe room dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaan
ik ben blij dat tenminste jij nog gewoon volwassen met andere mensen kan omgaan. bedankt, hoth.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk hoor die nieuwe gimmick van Herman, echt totaal niet ziekelijk irritant.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik wil Mozart ballen.
Ik zal jou eens MozartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehehehe dat klinkt leukquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou eens Mozarten
Jeejtje. Voer je wilde ideeën maar uit bij je vrouw.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat denk je alleen de eerste keer, vooraf
zo diep had ik dit nog niet geanalyseerdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is precies de aandacht die hij zoekt, nou duurt het nog een dag langer
Die logeert in een blijf van mijn lijf huisquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje. Voer je wilde ideeën maar uit bij je vrouw.
Is veel werk hoor. En dat alleen voor haxball..quote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs ik ben minder lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |