Dit is precies de aandacht die hij zoekt, nou duurt het nog een dag langerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk hoor die nieuwe gimmick van Herman, echt totaal niet ziekelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig Dven, even diep in- en uitademen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Dven het volgende:
Waar is hoink? Hij was erg onaardig over mij in een door mij gemaakt topic. Ik wil hem hier graag mee confronteren. Bij voorbaat dank.
Wanneer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef Dven het volgende:
Waar is hoink? Hij was erg onaardig over mij in een door mij gemaakt topic. Ik wil hem hier graag mee confronteren. Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik wil Mozart ballen.
zal jou eens ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Grijpen zal ik hemquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Rustig Dven, even diep in- en uitademen.
Maakt iemand nieuwe room dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze laten me niet eens meedoen ben net weggegaan
ik ben blij dat tenminste jij nog gewoon volwassen met andere mensen kan omgaan. bedankt, hoth.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Leuk hoor die nieuwe gimmick van Herman, echt totaal niet ziekelijk irritant.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef DjeDje het volgende:
Ik wil Mozart ballen.
Ik zal jou eens MozartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehehehe dat klinkt leukquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zal jou eens Mozarten
Jeejtje. Voer je wilde ideeën maar uit bij je vrouw.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat denk je alleen de eerste keer, vooraf
zo diep had ik dit nog niet geanalyseerdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is precies de aandacht die hij zoekt, nou duurt het nog een dag langer
Die logeert in een blijf van mijn lijf huisquote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jeejtje. Voer je wilde ideeën maar uit bij je vrouw.
Is veel werk hoor. En dat alleen voor haxball..quote:Op maandag 16 februari 2015 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs ik ben minder lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |