Dan weet je dus niet genoeg. maar weet niet hoe ze daar nog mee omgaan in het duitse rechtssysteemquote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh oeps
[..]
Je weet toch genoeg als het een SS'er is geweest? Concreet gezien weet ik het niet nee
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb er wel op gereageerd hoor, Dje.
[..]
Niet op die.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:59 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik vind deze hermann te volwassen voor mij. Het is klaar.
ach wie geeft een neukquote:Op maandag 16 februari 2015 18:12 schreef deadprez het volgende:
Jezus, pas die TT op z'n minst eens aan ofzo.
Ikquote:
Hij wordt sws KLB Cultheld 2015, sry dpquote:Op maandag 16 februari 2015 18:13 schreef deadprez het volgende:
Ik wilde 'Levenslessen van Hermann' als TT doen.
waaropquote:
Da's een goeie voor de volgendequote:Op maandag 16 februari 2015 18:13 schreef deadprez het volgende:
Ik wilde 'Levenslessen van Hermann' als TT doen.
Het feit dat je het vraagt maakt je al een kutsuserquote:Op maandag 16 februari 2015 18:13 schreef richolio het volgende:
Mag ik ook in de OP onder 'kwaliteitsusers'? Dit is immer de waarheid natuurlijk.
Je staat er gewoon tussen hoorquote:Op maandag 16 februari 2015 18:15 schreef DjeDje het volgende:
SZ!!! IK ZAT JN DE OP WAAROM BEN IK WEG.
of of hermann heeft me eruit gezet. DAT IS ECHT KINDERACHTIG.
Eén keer vind ik ook wel voldoende.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij wordt sws KLB Cultheld 2015, sry dp
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het feit dat je het vraagt maakt je al een kutsuser
?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:16 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Zoveel emoties nu door me heen.
Je staat zelfs naast mijquote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
wrm niet gewoon de OP van TARDIS. terugzetten eigenlijk?
Sorry.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:16 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
Zoveel emoties nu door me heen.
Omdat ik daar niet instaquote:Op maandag 16 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
Link?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht dat wist ik niet, dan edit jou er even uitquote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef DjeDje het volgende:
Maar het gaat toch om de kwaliteitusers?
Bedankt dokter!quote:
KLB / [KLB SC] Mét OPquote:
VeerEliquote:
Okequote:Op maandag 16 februari 2015 18:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh wacht dat wist ik niet, dan edit jou er even uit
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou zulke lelijke taal uit zo'n mooi meisje.
Dat zei ik niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou zulke lelijke taal uit zo'n mooi meisje.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trek je dansschoenen nou maar aan, jij sexy zwijntje.
pls, sinds de fittie met slaapzak vind ik haar irritiantquote:
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederlandquote:
Magic mike? Dansen op Arctic Monkeys?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die UI hebben en vervolgens niet weten waar ik het over heb
Je staat er gewoon weer bijquote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederland
Wel onder mij, dat dan weer welquote:
op zich is het echt niet iets om trots op te zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederland
Zin in, tagje weg leve de anonimiteitquote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een nieuw account gemaakt?
AM, duh.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Magic mike? Dansen op Arctic Monkeys?
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je huisvrouw aan het spelen?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bijna van de keukentrap gevallen met het ophangen van de gewassen gordijnen...
Strugglez...
Mijn duifje heeft rust nodig, dus doet huispapa de was.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:34 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ben je huisvrouw aan het spelen?
aaw dat is lief van jou!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn duifje heeft rust nodig, dus doet huispapa de was.
Waren meer mannen maar zo.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn duifje heeft rust nodig, dus doet huispapa de was.
fixedquote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet hoor en al helemaal niet dat je tweede rang staat
echt jongequote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Magic mike? Dansen op Arctic Monkeys?
Struggles zijn mad realquote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bijna van de keukentrap gevallen met het ophangen van de gewassen gordijnen...
Strugglez...
Oh ah aha, dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 16 februari 2015 18:34 schreef richolio het volgende:
Maar ik heb die UI gemaakt Tardis, dus ze kan het ook niet per se weten
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:34 schreef richolio het volgende:
Maar ik heb die UI gemaakt Tardis, dus ze kan het ook niet per se weten
Ik ken het nummer wel, maar ik legde die link niet.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh ah aha, dat wist ik dan weer niet
SHITLISTquote:Op maandag 16 februari 2015 18:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja en er klopt ook nog eens geen zak vanhet is schots en scheef
Een eckte luisteraar hoort dat meteen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ken het nummer wel, maar ik legde die link niet.
Als ik hem had gemaakt stond je op nr 1quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik hem had gemaakt stond je op nr 1
Eerste album jonks, wat een tijdquote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
arctic monkeys is echt zo'n overrated kutbandje
Alsof jij elk album en elk nummer van een artiest kent..quote:Op maandag 16 februari 2015 18:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Een eckte luisteraar hoort dat meteen.
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alsof jij elk album en elk nummer van een artiest kent..
Nu wel helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
arctic monkeys is echt zo'n overrated kutbandje
Die gaat nog wel inderdaad. En hun drummer is ziek goed, maar ik vind er verder weinig aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste album jonks, wat een tijd
Alles daarna
Nu moet hij je ui 100x erin zetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
en mij gewoon weer niet in de OP doen
Klopt, heb me kapot gedrumd met dat album keihard aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die gaat nog wel inderdaad. En hun drummer is ziek goed, maar ik vind er verder weinig aan.
ja want channing tatumquote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu moet hij je ui 100x erin zetten.![]()
![]()
WAT?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
en mij gewoon weer niet in de OP doen
ik vind hem helemaal niks, hij ziet er mooi uit maar heeft amper wat te melden den acteren kan hij ook niet superquote:
geeft nietquote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je stond erin maar op de een of andere manier in hoofdletters... ik zag het net pas
Hij danst.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal niks, hij ziet er mooi uit maar heeft amper wat te melden den acteren kan hij ook niet super
21 en 22 jump street tochquote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
waar moeten we die kerel eigenlijk van kennen¿
Veel films, goed lijf, glibberende kutjes, dat soort ongein.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
Had het liever niet gehad. Dat zei ik nog.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef richolio het volgende:
Toen ik DjeDje's UI aan het maken was wist ik niet eens of ze Tatum leuk vond.Ik dacht 'elk meisje vind hem leuk', dusja.
oh niet gezien volgens mijquote:
Dat vraag ik me ook nou af.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
Nee snap ik hoor!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik mis alsnog de sexynessfactor, dansen maakt het er niet beter op
van die dansfilmsquote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nou af.
Ik dacht eerst aan die Tatum van Jennifer
Wel lekker nummertje hoor vriend.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doet me aan SE denken tijdens haxball
datje johnny depp niet sexy vind bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee snap ik hoor!
Ik heb dat wel heel erg bij johnny depp.![]()
Nog steeds zelfs.
ja een heel toepasselijk nummerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doet me aan SE denken tijdens haxball
Geen wonder dat ik hem niet ken, ik kijk nooit dansfilms.quote:
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotjequote:
Nee juist wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
datje johnny depp niet sexy vind bedoel je?
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotje
Jij danst toch ook. Salsa.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotje
Je bent echt wel beter geworden, overigens... Beter dan ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja een heel toepasselijk nummer
Kijk eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het enige dat in de buurt van dansen komt is met m'n doorgesnoven bakkes voor de speakers spastisch staan te doenquote:
hee niet overdrijven he, zo goed ben ik nou ook weer niet!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent echt wel beter geworden, overigens... Beter dan mij al.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
het enige dat in de buurt van dansen komt is met m'n doorgesnoven bakkes voor de speakers spastisch staan te doen
nice welquote:
Drum jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, heb me kapot gedrumd met dat album keihard aan.
welke film is dat ook al weerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Nom nom nom nom nom nom nom
![]()
oh ja, bazenfilm is datquote:
Niet met mijn foto rondstrooien aub.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maggot brainquote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen funk en soul liefhebbers hier?
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.
Als jij dat was...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet met mijn foto rondstrooien aub.
maar dan arisch toch ;ppquote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.
Ik ook, tot ik m'n versterker naar het pandjeshuis brachtquote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
We hadden een band moeten beginnen.
Oeh instrumenten en johnny depp look a like.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
Had die een week later teruggekocht man.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik m'n versterker naar het pandjeshuis bracht
Sorry ben al bezet.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oeh instrumenten en johnny depp look a like.
laat je vrouw dit maar niet lezen jonguhhquote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk eens.IK GA SCOREN
De band 'Net Niet'.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
Had er steeds geen geld voor. Denk dat ik over een tijdje gewoon een tweedehands versterker ergens koop.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had die een week later teruggekocht man.
dat lijkt me logisch. is er iemand anders die zoveel inspiratie heeft opgeleverd als ik in de afgelopen 2 dagen? het lijkt me zeer sterk.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij wordt sws KLB Cultheld 2015, sry dp
hehehquote:
Mijn Marshall buizenbak kopen voor weinig?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had er steeds geen geld voor. Denk dat ik over een tijdje gewoon een tweedehands versterker ergens koop.
Dat wil je nietquote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan jij dat niet bevestigen/verwerpen?
Momenteel niet, maar mocht dat nog veranderen stuur ik wel ff een dm.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn Marshall buizenbak kopen voor weinig?
ooo ik sta op nmr 1 , kijk nu vergeef ik jequote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk eens.IK GA SCOREN
Ze heeft je toch gedumpt net.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haal je morgen om 8 uur 's avonds op trouwens, Dje. ik heb een hele leuke avond gepland.
ik dit als klein kutparkietjequote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef Remqo het volgende:
Ik vond dit als klein Remqootje al een tof nummer
Zo ben ik.quote:
Ik help mensen graag uit hun droomquote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was toch een mooie korte illusie. Dank je wel voor je eerlijkheid.
Een nobel streven.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik help mensen graag uit hun droom
Doe je al zulke kutbeloftes, kom je ze niet naquote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef Remqo het volgende:
Een waar blijft Fylax met dat interview!
rustig aan Remqo, het is het wachten waard. ik beloof het je.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef Remqo het volgende:
Een waar blijft Fylax met dat interview!
Een weblogger van niets dusquote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe je al zulke kutbeloftes, kom je ze niet na
Als het niet zo is ga je zienquote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rustig aan Remqo, het is het wachten waard. ik beloof het je.
link?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
Ik heb nou een paar keer dat weblog aangeklikt de laatste dagen, maar ik vind er echt geen zak aan.
Je doet me een beetje aan Spongeboss denken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
maar ik zie je morgenavond dan.
http://weblog.fok.nl/quote:
rapequote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo dat? ik ben niet zo heel bekend met Spongeboss.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je doet me een beetje aan Spongeboss denken.
Weet niet precies wat het is.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo dat? ik ben niet zo heel bekend met Spongeboss.
Dan moet het wel een heel goed stuk worden dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rustig aan Remqo, het is het wachten waard. ik beloof het je.
hihiquote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ooo ik sta op nmr 1 , kijk nu vergeef ik je
en illegaalquote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou nooit iemand verkrachten, wietparkiet. dat is maar kinderachtig.
komt omdat fylax er geen moeite voor doet.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
Ik heb nou een paar keer dat weblog aangeklikt de laatste dagen, maar ik vind er echt geen zak aan.
duidelijk antwoord.quote:
ik denk dat het FOK! naar nieuwe hoogtes gaat brengen. iedereen in Nederland wilt mijn stuk lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel goed stuk worden dan.
Ja Fylax blogt daar ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik dacht fylax heeft een blog, deze lui ken ik geen eens, ja toto alleen
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jezus wat slecht.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt omdat fylax er geen moeite voor doet.
wat denkt die jongen?![]()
Battle tussen Robert en Yvon
En dan opscheppen met z'n crew-superpowersquote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
We weten allebei dat je geen idee heb waar ik woon.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beloof je dat het een hele leuke avond(en nacht) zal gaan worden, Djeetje.
Ik denk zelfs hilarischquote:Op maandag 16 februari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beloof je dat het een hele leuke avond(en nacht) zal gaan worden, Djeetje.
blijf dat vooral denken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We weten allebei dat je geen idee heb waar ik woon.
hij spoort je zo op en dan komt hij je verkrachten....quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In de kelder van WCH toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij spoort je zo op en dan komt hij je verkrachten....
wat een treurnisquote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
avondjequote:
Nee, maar zo lijkt het van wel en dat is internet xp.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij in aanraking geweest met DjeDje's maagdenvlies? srs
eyquote:
ik weet waar jij de sleutel houdt, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De deur zit veilig dicht mopje
Leugenaarquote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar zo lijkt het van wel en dat is internet xp.
Dit is de slechtste battle tot nu toe. Eva Jinek was echt ziek goed nagedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, maar je durft hem niet te pakkenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet waar jij de sleutel houdt, WCH.
Nee, na goed gegeten te hebben is het nu weer over gelukkig. Alleen bietje moe nog.quote:
Kinky.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, maar je durft hem niet te pakken... jammer genoeg
ow gewoon weer verder gaanquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, na goed gegeten te hebben is het nu weer over gelukkig. Alleen bietje moe nog.
ik kijk het niet, maar zag het toevallig voorbij komen en vond het bar slechtquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de slechtste battle tot nu toe. Eva Jinek was echt ziek goed nagedaan.
Nah, vind het nu wel weer leuk geweest met carnaval voor dit jaar.quote:
was je nog verkleed dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, vind het nu wel weer leuk geweest met carnaval voor dit jaar.
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, moet alleen niet snel gaan zitten
Nee.quote:
Een aftreksel van Epic Rap Battles. Op zich wel leuk gedaan, maar de lines zijn vaak niet echt hard ofzo. Zat potentie in.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik kijk het niet, maar zag het toevallig voorbij komen en vond het bar slecht
Ik gebruik meestal gewoon een tienerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.
vader tegen hitlerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Een aftreksel van Epic Rap Battles. Op zich wel leuk gedaan, maar de lines zijn vaak niet echt hard ofzo. Zat potentie in.
ongegronde beschuldiging.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal gewoon een tiener
Vind je het gek als je in WCH's kelder zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |