ja een heel toepasselijk nummerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doet me aan SE denken tijdens haxball
Geen wonder dat ik hem niet ken, ik kijk nooit dansfilms.quote:
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotjequote:
Nee juist wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
datje johnny depp niet sexy vind bedoel je?
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotje
Jij danst toch ook. Salsa.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotje
Je bent echt wel beter geworden, overigens... Beter dan ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja een heel toepasselijk nummer
Kijk eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederland
het enige dat in de buurt van dansen komt is met m'n doorgesnoven bakkes voor de speakers spastisch staan te doenquote:
hee niet overdrijven he, zo goed ben ik nou ook weer niet!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent echt wel beter geworden, overigens... Beter dan mij al.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
het enige dat in de buurt van dansen komt is met m'n doorgesnoven bakkes voor de speakers spastisch staan te doen
nice welquote:
Drum jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, heb me kapot gedrumd met dat album keihard aan.
welke film is dat ook al weerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Nom nom nom nom nom nom nom
![]()
oh ja, bazenfilm is datquote:
Niet met mijn foto rondstrooien aub.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maggot brainquote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen funk en soul liefhebbers hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |