Als ik hem had gemaakt stond je op nr 1quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik hem had gemaakt stond je op nr 1
Eerste album jonks, wat een tijdquote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
arctic monkeys is echt zo'n overrated kutbandje
Alsof jij elk album en elk nummer van een artiest kent..quote:Op maandag 16 februari 2015 18:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Een eckte luisteraar hoort dat meteen.
Jaquote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Alsof jij elk album en elk nummer van een artiest kent..
Nu wel helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef deadprez het volgende:
arctic monkeys is echt zo'n overrated kutbandje
Die gaat nog wel inderdaad. En hun drummer is ziek goed, maar ik vind er verder weinig aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste album jonks, wat een tijd
Alles daarna
Nu moet hij je ui 100x erin zetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
en mij gewoon weer niet in de OP doen
Klopt, heb me kapot gedrumd met dat album keihard aan.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die gaat nog wel inderdaad. En hun drummer is ziek goed, maar ik vind er verder weinig aan.
ja want channing tatumquote:Op maandag 16 februari 2015 18:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nu moet hij je ui 100x erin zetten.![]()
![]()
WAT?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:41 schreef SideEffect het volgende:
en mij gewoon weer niet in de OP doen
ik vind hem helemaal niks, hij ziet er mooi uit maar heeft amper wat te melden den acteren kan hij ook niet superquote:
geeft nietquote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je stond erin maar op de een of andere manier in hoofdletters... ik zag het net pas
Hij danst.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik vind hem helemaal niks, hij ziet er mooi uit maar heeft amper wat te melden den acteren kan hij ook niet super
21 en 22 jump street tochquote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
waar moeten we die kerel eigenlijk van kennen¿
Veel films, goed lijf, glibberende kutjes, dat soort ongein.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
Had het liever niet gehad. Dat zei ik nog.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef richolio het volgende:
Toen ik DjeDje's UI aan het maken was wist ik niet eens of ze Tatum leuk vond.Ik dacht 'elk meisje vind hem leuk', dusja.
oh niet gezien volgens mijquote:
Dat vraag ik me ook nou af.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
Nee snap ik hoor!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik mis alsnog de sexynessfactor, dansen maakt het er niet beter op
van die dansfilmsquote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nou af.
Ik dacht eerst aan die Tatum van Jennifer
Wel lekker nummertje hoor vriend.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doet me aan SE denken tijdens haxball
datje johnny depp niet sexy vind bedoel je?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee snap ik hoor!
Ik heb dat wel heel erg bij johnny depp.![]()
Nog steeds zelfs.
ja een heel toepasselijk nummerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Doet me aan SE denken tijdens haxball
Geen wonder dat ik hem niet ken, ik kijk nooit dansfilms.quote:
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotjequote:
Nee juist wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
datje johnny depp niet sexy vind bedoel je?
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotje
Jij danst toch ook. Salsa.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan is het waarschijnlijk ook nog echt een hommotje
Je bent echt wel beter geworden, overigens... Beter dan ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja een heel toepasselijk nummer
Kijk eens.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederland
het enige dat in de buurt van dansen komt is met m'n doorgesnoven bakkes voor de speakers spastisch staan te doenquote:
hee niet overdrijven he, zo goed ben ik nou ook weer niet!quote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent echt wel beter geworden, overigens... Beter dan mij al.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
het enige dat in de buurt van dansen komt is met m'n doorgesnoven bakkes voor de speakers spastisch staan te doen
nice welquote:
Drum jij?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt, heb me kapot gedrumd met dat album keihard aan.
welke film is dat ook al weerquote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Nom nom nom nom nom nom nom
![]()
oh ja, bazenfilm is datquote:
Niet met mijn foto rondstrooien aub.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Maggot brainquote:Op maandag 16 februari 2015 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geen funk en soul liefhebbers hier?
dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.
Als jij dat was...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet met mijn foto rondstrooien aub.
maar dan arisch toch ;ppquote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.
Ik ook, tot ik m'n versterker naar het pandjeshuis brachtquote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
We hadden een band moeten beginnen.
Oeh instrumenten en johnny depp look a like.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
Had die een week later teruggekocht man.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik m'n versterker naar het pandjeshuis bracht
Sorry ben al bezet.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oeh instrumenten en johnny depp look a like.
laat je vrouw dit maar niet lezen jonguhhquote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk eens.IK GA SCOREN
De band 'Net Niet'.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
Had er steeds geen geld voor. Denk dat ik over een tijdje gewoon een tweedehands versterker ergens koop.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had die een week later teruggekocht man.
dat lijkt me logisch. is er iemand anders die zoveel inspiratie heeft opgeleverd als ik in de afgelopen 2 dagen? het lijkt me zeer sterk.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij wordt sws KLB Cultheld 2015, sry dp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |