dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.
Als jij dat was...quote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet met mijn foto rondstrooien aub.
maar dan arisch toch ;ppquote:Op maandag 16 februari 2015 18:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van een jonge Johnny Depp vind ik zelf.
Ik ook, tot ik m'n versterker naar het pandjeshuis brachtquote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
We hadden een band moeten beginnen.
Oeh instrumenten en johnny depp look a like.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
Had die een week later teruggekocht man.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook, tot ik m'n versterker naar het pandjeshuis bracht
Sorry ben al bezet.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oeh instrumenten en johnny depp look a like.
laat je vrouw dit maar niet lezen jonguhhquote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk eens.IK GA SCOREN
De band 'Net Niet'.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cool.
Ik speelde gitaar.
Had er steeds geen geld voor. Denk dat ik over een tijdje gewoon een tweedehands versterker ergens koop.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had die een week later teruggekocht man.
dat lijkt me logisch. is er iemand anders die zoveel inspiratie heeft opgeleverd als ik in de afgelopen 2 dagen? het lijkt me zeer sterk.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij wordt sws KLB Cultheld 2015, sry dp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |