We weten allebei dat je geen idee heb waar ik woon.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beloof je dat het een hele leuke avond(en nacht) zal gaan worden, Djeetje.
Ik denk zelfs hilarischquote:Op maandag 16 februari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beloof je dat het een hele leuke avond(en nacht) zal gaan worden, Djeetje.
blijf dat vooral denken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We weten allebei dat je geen idee heb waar ik woon.
hij spoort je zo op en dan komt hij je verkrachten....quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In de kelder van WCH toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij spoort je zo op en dan komt hij je verkrachten....
wat een treurnisquote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt omdat fylax er geen moeite voor doet.
wat denkt die jongen?![]()
Battle tussen Robert en Yvon
avondjequote:
Nee, maar zo lijkt het van wel en dat is internet xp.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij in aanraking geweest met DjeDje's maagdenvlies? srs
eyquote:
ik weet waar jij de sleutel houdt, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De deur zit veilig dicht mopje
Leugenaarquote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar zo lijkt het van wel en dat is internet xp.
Dit is de slechtste battle tot nu toe. Eva Jinek was echt ziek goed nagedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt omdat fylax er geen moeite voor doet.
wat denkt die jongen?![]()
Battle tussen Robert en Yvon
Ja, maar je durft hem niet te pakkenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet waar jij de sleutel houdt, WCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |