hehehquote:
Mijn Marshall buizenbak kopen voor weinig?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had er steeds geen geld voor. Denk dat ik over een tijdje gewoon een tweedehands versterker ergens koop.
Dat wil je nietquote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan jij dat niet bevestigen/verwerpen?
Momenteel niet, maar mocht dat nog veranderen stuur ik wel ff een dm.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn Marshall buizenbak kopen voor weinig?
ooo ik sta op nmr 1 , kijk nu vergeef ik jequote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk eens.IK GA SCOREN
Ze heeft je toch gedumpt net.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haal je morgen om 8 uur 's avonds op trouwens, Dje. ik heb een hele leuke avond gepland.
ik dit als klein kutparkietjequote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef Remqo het volgende:
Ik vond dit als klein Remqootje al een tof nummer
Zo ben ik.quote:
Ik help mensen graag uit hun droomquote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was toch een mooie korte illusie. Dank je wel voor je eerlijkheid.
Een nobel streven.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik help mensen graag uit hun droom
Doe je al zulke kutbeloftes, kom je ze niet naquote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef Remqo het volgende:
Een waar blijft Fylax met dat interview!
rustig aan Remqo, het is het wachten waard. ik beloof het je.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef Remqo het volgende:
Een waar blijft Fylax met dat interview!
Een weblogger van niets dusquote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe je al zulke kutbeloftes, kom je ze niet na
Als het niet zo is ga je zienquote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rustig aan Remqo, het is het wachten waard. ik beloof het je.
link?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
Ik heb nou een paar keer dat weblog aangeklikt de laatste dagen, maar ik vind er echt geen zak aan.
Je doet me een beetje aan Spongeboss denken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is jouw mening en dat respecteer ik.
maar ik zie je morgenavond dan.
http://weblog.fok.nl/quote:
rapequote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo dat? ik ben niet zo heel bekend met Spongeboss.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je doet me een beetje aan Spongeboss denken.
Weet niet precies wat het is.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo dat? ik ben niet zo heel bekend met Spongeboss.
Dan moet het wel een heel goed stuk worden dan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
rustig aan Remqo, het is het wachten waard. ik beloof het je.
hihiquote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ooo ik sta op nmr 1 , kijk nu vergeef ik je
en illegaalquote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou nooit iemand verkrachten, wietparkiet. dat is maar kinderachtig.
komt omdat fylax er geen moeite voor doet.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:00 schreef deadprez het volgende:
Ik heb nou een paar keer dat weblog aangeklikt de laatste dagen, maar ik vind er echt geen zak aan.
duidelijk antwoord.quote:
ik denk dat het FOK! naar nieuwe hoogtes gaat brengen. iedereen in Nederland wilt mijn stuk lezen.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel goed stuk worden dan.
Ja Fylax blogt daar ook.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik dacht fylax heeft een blog, deze lui ken ik geen eens, ja toto alleen
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jezus wat slecht.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
komt omdat fylax er geen moeite voor doet.
wat denkt die jongen?![]()
Battle tussen Robert en Yvon
En dan opscheppen met z'n crew-superpowersquote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
We weten allebei dat je geen idee heb waar ik woon.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beloof je dat het een hele leuke avond(en nacht) zal gaan worden, Djeetje.
Ik denk zelfs hilarischquote:Op maandag 16 februari 2015 19:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik beloof je dat het een hele leuke avond(en nacht) zal gaan worden, Djeetje.
blijf dat vooral denken.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We weten allebei dat je geen idee heb waar ik woon.
hij spoort je zo op en dan komt hij je verkrachten....quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In de kelder van WCH toch?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
hij spoort je zo op en dan komt hij je verkrachten....
wat een treurnisquote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
avondjequote:
Nee, maar zo lijkt het van wel en dat is internet xp.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben jij in aanraking geweest met DjeDje's maagdenvlies? srs
eyquote:
ik weet waar jij de sleutel houdt, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De deur zit veilig dicht mopje
Leugenaarquote:Op maandag 16 februari 2015 19:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar zo lijkt het van wel en dat is internet xp.
Dit is de slechtste battle tot nu toe. Eva Jinek was echt ziek goed nagedaan.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, maar je durft hem niet te pakkenquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet waar jij de sleutel houdt, WCH.
Nee, na goed gegeten te hebben is het nu weer over gelukkig. Alleen bietje moe nog.quote:
Kinky.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, maar je durft hem niet te pakken... jammer genoeg
ow gewoon weer verder gaanquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, na goed gegeten te hebben is het nu weer over gelukkig. Alleen bietje moe nog.
ik kijk het niet, maar zag het toevallig voorbij komen en vond het bar slechtquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de slechtste battle tot nu toe. Eva Jinek was echt ziek goed nagedaan.
Nah, vind het nu wel weer leuk geweest met carnaval voor dit jaar.quote:
was je nog verkleed dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, vind het nu wel weer leuk geweest met carnaval voor dit jaar.
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, moet alleen niet snel gaan zitten
Nee.quote:
Een aftreksel van Epic Rap Battles. Op zich wel leuk gedaan, maar de lines zijn vaak niet echt hard ofzo. Zat potentie in.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik kijk het niet, maar zag het toevallig voorbij komen en vond het bar slecht
Ik gebruik meestal gewoon een tienerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.
vader tegen hitlerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Een aftreksel van Epic Rap Battles. Op zich wel leuk gedaan, maar de lines zijn vaak niet echt hard ofzo. Zat potentie in.
ongegronde beschuldiging.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal gewoon een tiener
Vind je het gek als je in WCH's kelder zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |