hehehquote:
Mijn Marshall buizenbak kopen voor weinig?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had er steeds geen geld voor. Denk dat ik over een tijdje gewoon een tweedehands versterker ergens koop.
Dat wil je nietquote:Op maandag 16 februari 2015 18:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan jij dat niet bevestigen/verwerpen?
Momenteel niet, maar mocht dat nog veranderen stuur ik wel ff een dm.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mijn Marshall buizenbak kopen voor weinig?
ooo ik sta op nmr 1 , kijk nu vergeef ik jequote:Op maandag 16 februari 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk eens.IK GA SCOREN
Ze heeft je toch gedumpt net.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haal je morgen om 8 uur 's avonds op trouwens, Dje. ik heb een hele leuke avond gepland.
ik dit als klein kutparkietjequote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef Remqo het volgende:
Ik vond dit als klein Remqootje al een tof nummer
Zo ben ik.quote:
Ik help mensen graag uit hun droomquote:Op maandag 16 februari 2015 18:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was toch een mooie korte illusie. Dank je wel voor je eerlijkheid.
Een nobel streven.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik help mensen graag uit hun droom
Doe je al zulke kutbeloftes, kom je ze niet naquote:Op maandag 16 februari 2015 18:59 schreef Remqo het volgende:
Een waar blijft Fylax met dat interview!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |