Nee, na goed gegeten te hebben is het nu weer over gelukkig. Alleen bietje moe nog.quote:
Kinky.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, maar je durft hem niet te pakken... jammer genoeg
ow gewoon weer verder gaanquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, na goed gegeten te hebben is het nu weer over gelukkig. Alleen bietje moe nog.
ik kijk het niet, maar zag het toevallig voorbij komen en vond het bar slechtquote:Op maandag 16 februari 2015 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is de slechtste battle tot nu toe. Eva Jinek was echt ziek goed nagedaan.
Nah, vind het nu wel weer leuk geweest met carnaval voor dit jaar.quote:
was je nog verkleed dan?quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nah, vind het nu wel weer leuk geweest met carnaval voor dit jaar.
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, moet alleen niet snel gaan zitten
Nee.quote:
Een aftreksel van Epic Rap Battles. Op zich wel leuk gedaan, maar de lines zijn vaak niet echt hard ofzo. Zat potentie in.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ik kijk het niet, maar zag het toevallig voorbij komen en vond het bar slecht
Ik gebruik meestal gewoon een tienerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.
vader tegen hitlerquote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Een aftreksel van Epic Rap Battles. Op zich wel leuk gedaan, maar de lines zijn vaak niet echt hard ofzo. Zat potentie in.
ongegronde beschuldiging.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh gewoon vochtig doekje gebruiken. Hermann weet er alles van.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal gewoon een tiener
Vind je het gek als je in WCH's kelder zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |