Dat zei ik niet?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou zulke lelijke taal uit zo'n mooi meisje.
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Trek je dansschoenen nou maar aan, jij sexy zwijntje.
pls, sinds de fittie met slaapzak vind ik haar irritiantquote:
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederlandquote:
Magic mike? Dansen op Arctic Monkeys?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die UI hebben en vervolgens niet weten waar ik het over heb
Je staat er gewoon weer bijquote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederland
Wel onder mij, dat dan weer welquote:
op zich is het echt niet iets om trots op te zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hallo op jou ben ik nog steeds boos, mij gewoon vergeten in de OP, dat dit kan in nederland
Zin in, tagje weg leve de anonimiteitquote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een nieuw account gemaakt?
AM, duh.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Magic mike? Dansen op Arctic Monkeys?
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ben je huisvrouw aan het spelen?quote:Op maandag 16 februari 2015 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bijna van de keukentrap gevallen met het ophangen van de gewassen gordijnen...
Strugglez...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |