Zo was het ook niet bedoeld, Hermann. Maar er had geen spatie tussen gemoeten.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
het was geen kaap, dp. jij had de lapo.
hij heeft zichzelf gekaapt.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
het was geen kaap, dp. jij had de lapo.
dit had je gewoon in de OP kunnen vermelden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld, Hermann. Maar er had geen spatie tussen gemoeten.
Jongen... doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom staat IEDEREEN in de OP? Inclusief stompzinnig die gisteren een acc heeft aangemaaktdoe normaal. Kwaliteitsuser zijn moet je godverdomme verdienen in deze KLB. Ben kkmad.
Je moet je bek houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit had je gewoon in de OP kunnen vermelden.
*ontsnapt uit kelder*quote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb een veel grootser project voor ogen
wowquote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
Waarom staat IEDEREEN in de OP? Inclusief stompzinnig die gisteren een acc heeft aangemaaktdoe normaal. Kwaliteitsuser zijn moet je godverdomme verdienen in deze KLB. Ben kkmad.
;squote:Op maandag 16 februari 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef remi1986 het volgende:
ik ben het er niet mee eens dat Fylax in de OP staat
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
kerel doe maar weer normaalquote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig.
wowquote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kerel doe maar weer normaal![]()
Je moet niet denken dat je oud en wijs bent, want als je dat was, dan zou je hier niet eens reageren
dat is geheel aan jou, dp.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.
ik probeer hier mensen te inspireren, SideEffect. dat ik als volwassen man niet op een internetforum mag posten vind ik een belachelijk idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kerel doe maar weer normaal![]()
Je moet niet denken dat je oud en wijs bent, want als je dat was, dan zou je hier niet eens reageren
Gvdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Toto69 het volgende:
dat hele vijlig hijds vestje en fiets sleuren en bloken etc komt gewoon door mij
je maakt hier mensen alleen maar boos, HERMANNquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geheel aan jou, dp.
[..]
ik probeer hier mensen te inspireren, SideEffect. dat ik als volwassen man niet op een internetforum mag posten vind ik een belachelijk idee.
Ja ik ook, ik pak hem nog een keer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zie hem altijd bij de kerk in de hegolsom
awhquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
was niet voor jou bedoeld, want iedereen weet hier dat jij een uitzondering bent
ging wel , thanksquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
Hoe is het in het ziekenhuis gegaan, Toot?
wat is er aan de hand, hoink?quote:
dat is totaal niet mijn bedoeling, SideEffect.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je maakt hier mensen alleen maar boos, HERMANN
Oké, gelukkig geen nieuw drama dus deze keer.quote:
gelukkig iddquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, gelukkig geen nieuw drama dus deze keer.
dan laten we het hierbij, hermannekequote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er aan de hand, hoink?
[..]
dat is totaal niet mijn bedoeling, SideEffect.
madquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
Fuck WCH met zn kelder. Steek heel dat huis in de fik jonguh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
daarna kom ik langs in mijn limo morgenavond om stipt 8 uur en gaan we naar de bios.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
kan die mooi schuilen in zijn kelderquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
als jij dat wilt dan respecteer ik jouw beslissing. wees niet bang om mij te quoten als je nog verdere vragen hebt over dit tafereel.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dan laten we het hierbij, hermanneke
Ik steek je limo in de fik.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarna kom ik langs in mijn limo morgenavond om stipt 8 uur en gaan we naar de bios.
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan die mooi schuilen in zijn kelder
ik laat het de familie van mijn persoonlijke chauffeur alvast weten zodat ze een begrafenis kunnen regelen.quote:
Ik las; ik pak je in leer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sleur je van je fiets, ik pak je een keer.
Djetje Djetje Djetje, wat is er allemaal aan de hand, vertel ome WCH eens wat er aan de hand is? Kom eens lekker op schoot zitten...quote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.
NEEEE!!! HAHAhahAHAAHAHAquote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
Kijk wat ik op Facebook tegenkwam:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie photoshopquote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef ScheurGleuf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwhihiquote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sleur je van je fiets, ik pak je een keer.
ken ik niet, maar geloof jequote:Op maandag 16 februari 2015 19:26 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.
daarom OVquote:Op maandag 16 februari 2015 19:28 schreef Remqo het volgende:
Voortaan vermijd ik alle openbare wegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohquote:
Daarom.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Djetje Djetje Djetje, wat is er allemaal aan de hand, vertel ome WCH eens wat er aan de hand is? Kom eens lekker op schoot zitten...
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daarom.
Vieze man. Met je grotere plannen dan human centipede.
je staat er gwn in hoor :squote:Op maandag 16 februari 2015 19:30 schreef Aberella het volgende:
DP zet mij gvd in de op of ik pak je kk hard aan godver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |