quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef remi1986 het volgende:
ik ben het er niet mee eens dat Fylax in de OP staat
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik houd mijn ''bek'' al de hele tijd, dp. we zitten hier op een internetforum, wij kunnen alleen met elkaar communiceren via berichten vullen met tekst, door deze via ons toetsenbord in te tikken.
niet zo kinderachtig.
kerel doe maar weer normaalquote:Op maandag 16 februari 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet zo kinderachtig.
wowquote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kerel doe maar weer normaal![]()
Je moet niet denken dat je oud en wijs bent, want als je dat was, dan zou je hier niet eens reageren
dat is geheel aan jou, dp.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.
ik probeer hier mensen te inspireren, SideEffect. dat ik als volwassen man niet op een internetforum mag posten vind ik een belachelijk idee.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
kerel doe maar weer normaal![]()
Je moet niet denken dat je oud en wijs bent, want als je dat was, dan zou je hier niet eens reageren
Gvdquote:Op maandag 16 februari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet ik je uit de OP halen ofzo? Met je vijlig hijds vestje.
Ja.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Toto69 het volgende:
dat hele vijlig hijds vestje en fiets sleuren en bloken etc komt gewoon door mij
je maakt hier mensen alleen maar boos, HERMANNquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geheel aan jou, dp.
[..]
ik probeer hier mensen te inspireren, SideEffect. dat ik als volwassen man niet op een internetforum mag posten vind ik een belachelijk idee.
Ja ik ook, ik pak hem nog een keer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zie hem altijd bij de kerk in de hegolsom
awhquote:Op maandag 16 februari 2015 19:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
was niet voor jou bedoeld, want iedereen weet hier dat jij een uitzondering bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |