ging wel , thanksquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
Hoe is het in het ziekenhuis gegaan, Toot?
wat is er aan de hand, hoink?quote:
dat is totaal niet mijn bedoeling, SideEffect.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
je maakt hier mensen alleen maar boos, HERMANN
Oké, gelukkig geen nieuw drama dus deze keer.quote:
gelukkig iddquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, gelukkig geen nieuw drama dus deze keer.
dan laten we het hierbij, hermannekequote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is er aan de hand, hoink?
[..]
dat is totaal niet mijn bedoeling, SideEffect.
madquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
Fuck WCH met zn kelder. Steek heel dat huis in de fik jonguh.
quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
daarna kom ik langs in mijn limo morgenavond om stipt 8 uur en gaan we naar de bios.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
kan die mooi schuilen in zijn kelderquote:Op maandag 16 februari 2015 19:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ben mad man.
als jij dat wilt dan respecteer ik jouw beslissing. wees niet bang om mij te quoten als je nog verdere vragen hebt over dit tafereel.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
dan laten we het hierbij, hermanneke
Ik steek je limo in de fik.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarna kom ik langs in mijn limo morgenavond om stipt 8 uur en gaan we naar de bios.
Bedoel zo'n kelder als breaking bad. Hele zooi wordt gewoon opgeblazen G.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kan die mooi schuilen in zijn kelder
ik laat het de familie van mijn persoonlijke chauffeur alvast weten zodat ze een begrafenis kunnen regelen.quote:
Ik las; ik pak je in leer.quote:Op maandag 16 februari 2015 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik sleur je van je fiets, ik pak je een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |