en nu komt je ware aard naar boven. erg jammer dit, TARDIS.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen te helpen Herman, gevoelig snotjong.
dat wilt Stompzinnig niet zeggen, WCH. helaas.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon?
Hij is gewoon jaloers op jouw volwassenheidquote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en nu komt je ware aard naar boven. erg jammer dit, TARDIS.
Kinderachtig zeg, zo zouden wij nooit doenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat wilt Stompzinnig niet zeggen, WCH. helaas.
dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kinderachtig zeg, zo zouden wij nooit doen
quote:Op maandag 16 februari 2015 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ten zeerste.
[ afbeelding ]
Niemand uit deze sc. Kwam nooit in klb.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon?
het is minder dan 24 uur geleden gebeurd, WCH.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen he, pestjoch
Dan kan je het toch gewoon zeggen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Niemand uit deze sc. Kwam nooit in klb.
Dat zeg ik, pestkind...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is minder dan 24 uur geleden gebeurd, WCH.
Dan gaat mijn ex dit account ook volgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan kan je het toch gewoon zeggen.
mijn interesse is gewektquote:Op maandag 16 februari 2015 17:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan gaat mijn ex dit account ook volgen.
dm danquote:Op maandag 16 februari 2015 17:22 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dan gaat mijn ex dit account ook volgen.
die onderste uiteraardquote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
Zeg nou zelf wat is mooier
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
De onderstequote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Ik haat eendenquote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
ik ben geen fan van beiden, als ik heel eerlijk ben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:23 schreef eend112 het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Eenden haten jou ook dus dat komt mooi uitquote:
Wortel en tijm.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Welke heb je ? Ik ga vanavond boodschappen doen.
Geen broodkorstjes meer voor jou en je familie dus he... heb je mooi verknald...quote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef eend112 het volgende:
![]()
[..]
Eenden haten jou ook dus dat komt mooi uit
Oja is lekker in de groentesoep.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wortel en tijm.
Tijm ken ik eigenlijk niet, of ik ken het wel maar weet ik niet dat het zo heet.
Tijmquote:Op maandag 16 februari 2015 17:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wortel en tijm.
Tijm ken ik eigenlijk niet, of ik ken het wel maar weet ik niet dat het zo heet.
Nee, ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan, na de boel op m'n werk ondergekotst te hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook met een lekker stokbroodje erbij om te soppen, Rem?
ik hou ook van jou.quote:
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!quote:Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan, na de boel op m'n werk ondergekotst te hebben.
Dus vandaag even aan de slappe thee en kippensoep.
ahwquote:
Bedoel gewoon een chipje.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ook van jou.
[..]
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!
Dankjequote:Op maandag 16 februari 2015 17:30 schreef Der_Mann het volgende:
oh grut, dat wist ik niet. beterschap!
Wij zijn niet zo'n 6uur etenstijd gezin.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat loop je nu chips te vreten het is tijd voor het avondeten.
dat is niet goed voor je hart, Etto. ik raad het aan om het bij 1 everzwijn te houden.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor vanavond ga ik zes everzwijnen gebraden in ossenwit klaarmaken.
Al is het maar om die verrekte gezondheidsfreaks met hun 'broccoli-gestoomde kip-volkoren rijst' dwars te zitten...
Ook goed dan vervang ik de rijst door quinoa.quote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al is het maar om die verrekte gezondheidsfreaks met hun 'broccoli-gestoomde kip-volkoren rijst' dwars te zitten...
Mag ik wel roken?quote:Op maandag 16 februari 2015 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is niet goed voor je hart, Etto. ik raad het aan om het bij 1 everzwijn te houden.
Aberella plsquote:Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ook goed dan vervang ik de rijst door quinoa.
Everzwijnen aan het spitquote:Op maandag 16 februari 2015 17:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |