Niet te hard, straks ligt hij weer huilend in bed met een mes in zijn arm te krassen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen Herman kan afgewezen worden door zijn eigen hand
Haat doet leven.quote:
nu welquote:
Dit werd snel duister.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet te hard, straks ligt hij weer huilend in bed met een mes in zijn arm te krassen.
ik heb dat nog nooit gedaan, Chloroform. graag geen leugens verspreiden.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet te hard, straks ligt hij weer huilend in bed met een mes in zijn arm te krassen.
Wat flauw weer, je had het beloofd vandaag er op te zetten.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:12 schreef Fylax het volgende:
Ik kan helaas nog niets zeggen over wanneer het interview online komt.
Ik zie die sluitpost nu pas. Beter komt Frank een potje spelen.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
KLB / Guus kan niet haxballen
Hij was hier zo boos
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Fylax en hermann zouden beide eens van de trap moeten vallen
Zelfde geldt voor mijquote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is al een keertje gebeurd toen ik kind was, hetzalallemaalwel. ik had er een bult op mijn voorhoofd aan overgehouden.
Een paar goede ragequits gemist ook?quote:Op maandag 16 februari 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ewa. Je hebt net haxball gemist.
nee.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een paar goede ragequits gemist ook?
Dit heb jij heel vaak gedaan. Of huilen nadat je je weer op een foto van je moeder hebt afgetrokken omdat dat de enige vrouw is die je langer dan drie seconden aankijkt.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb dat nog nooit gedaan, Chloroform. graag geen leugens verspreiden.
cover is beterquote:
weenie, heb je mij niet gemist ;squote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Een paar goede ragequits gemist ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |