Die muts van mij is ook zo, heeft ze bij mij geleerd, altijd zorgen dat er meer binnenkomt dan eruit gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zuinig zijn heb ik op die zolderkamer wel geleerd, als het moet kan ik dat nog steeds,
als het niet hoeft liever niet
Ben een levenskunstenaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mo, jij werkt toch al jaren niet meer, hoe kun je dan pensioen opbouwen?
Bij mij is alles goed geregeld. En legaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje beleggen bedoel je? Van de rente wordt je niet vet.
Ik rentenier ook legaal, verdien alleen wat bij hier en daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles goed geregeld. En legaal.
Yw. Dat zeg ik meestal tegen vrouwen.quote:
Ik ben altijd goed voor vrouwen, kinderen en dieren.quote:
'dat is een hele mooie eigenschapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed voor vrouwen, kinderen en dieren.
Als je zuinig kan zijn kan je ook sparen. Komt je altijd van pas als je geld nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan ook heel zuinig leven, is een beetje tweede natuur geworden, maar gelukkig hoeft het niet meer zo streng als toen ik bijv. student was.
als mijn zoon mij moedertje zou nemen zou hij een draai om zijn oren krijgen maar ik ben dan nog geen 80+quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegen mijn moeder 80+ zeg ik altijd moedertje.
Dat heb ik dus en mijn bussen tabak, koop ik uit Luxemburg. Connecties, ik weet niet of dat helemaal legaal is overigens. Maar who cares? Ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:32 schreef just me het volgende:
roken kost me sowieso een kapitaal
tijd dat ik eens ga draaien of zo'n apparaatje ga kopen!
da's meer dan 1/4 van mijn boodschappenbudgetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik rook ook, ca 15 sigaretten p, dg. dat kost me 16,67 euro p. 2 weken. Ik ga echt geen sigaretten kopen voor meer dan 5 euro p. pakje van 20 stuks.
EU dus legaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus en mijn bussen tabak, koop ik uit Luxemburg. Connecties, ik weet niet of dat helemaal legaal is overigens. Maar who cares? Ik niet.
voor wat voor periode ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's meer dan 1/4 van mijn boodschappenbudget
Ik bestel bijvoorbeeld nooit eten. Thuis eet ik veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's meer dan 1/4 van mijn boodschappenbudget
voor die periode.Hij geeft meer dan ¤30 per maand uit aan sigaretten, mijn boodschappenbudget ligt op max ¤120quote:
Heb een goede band met de plaatselijke Surinamer, Turk en Egyptenaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel bijvoorbeeld nooit eten. Thuis eet ik veel goedkoper.
Dan heb ik inderdaad meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor die periode.Hij geeft meer dan ¤30 per maand uit aan sigaretten, mijn boodschappenbudget ligt op max ¤120
ik heb nog nooit eten besteldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel bijvoorbeeld nooit eten. Thuis eet ik veel goedkoper.
Meestal smaakt het ook niet eens en ben je voor 1 maaltijd 15 euro kwijt, dat is waanzin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit eten besteld
Ik bel ff en dan staat er voor 7.50 Euro heerlijke maaltijd klaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal smaakt het ook niet eens en ben je voor 1 maaltijd 15 euro kwijt, dat is waanzin.
ik snap ook echt niet hoe Kingstown dat doet, leven zonder diepvriesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef just me het volgende:
Ik ben ook niet zo van het bestellen hoor, ik kook gewoon veel en vries in wat ik teveel gekookt heb
Daar eet ik 3 tot 4 dgn voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bel ff en dan staat er voor 7.50 Euro heerlijke maaltijd klaar.
Ik heb er ook 2. Bomvol eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap ook echt niet hoe Kingstown dat doet, leven zonder diepvries
Dan kun je met winst roken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat ik ook nog blow en dat kan betalen.
Ook connecties.
Dat kan wel, maar ik verkoop niks, ik koop alleen goedkoop in voor mezelf.quote:
ook weer legaal natuurlijk, alles legaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat ik ook nog blow en dat kan betalen.
Ook connecties.
Ja, dat is dan het enige maar, kom op zeg, ik verkoop ja niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook weer legaal natuurlijk, alles legaal
blowen is toch zo 1990 ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat is dan het enige maar, kom op zeg, ik verkoop ja niks.
Verder nog wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:41 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Weinig nachtbrakers hier in 40+...
Meisje, ik blow al bijna 40 jr. en tegenwoordig niet meer dagelijks.quote:
Heb jij een slaapprobleem nachtbraker?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kan er beter van slapen, dat is wel handig als je een slaapprobleem hebt, en gezonder dan slaapmiddelen.
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:45 schreef just me het volgende:
ik heb er nooit iets mee gehad en misschien maar beter ook
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:46 schreef just me het volgende:
[..]
Heb jij een slaapprobleem nachtbraker?
2 keer geblowed in heel mijn leven maar vond er geen moer aanquote:
Dat is best vervelend!! Ik heb dat heel soms en dan ben ik de volgende dag geen mens meer!quote:
Prima en daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neuh, gewoon hoe het verder met een ieder is hier.
Prima wel volgens mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neuh, gewoon hoe het verder met een ieder is hier.
Ik slaap hooguit 4 uur per etmaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:48 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is best vervelend!! Ik heb dat heel soms en dan ben ik de volgende dag geen mens meer!
ik heb het nooit geprobeerd, ik zag te veel om me heen wat het met mijn kroegmaatjes en exscharrel deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
2 keer geblowed in heel mijn leven maar vond er geen moer aan
Voor mij is het medicijn, anders word ik hyper.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
Met mij doet het helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het nooit geprobeerd, ik zag te veel om me heen wat het met mijn kroegmaatjes en exscharrel deed.
ach ik had een vader bij de politie en die waarschuwde me overal voor!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het nooit geprobeerd, ik zag te veel om me heen wat het met mijn kroegmaatjes en exscharrel deed.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn, anders word ik hyper.
Hebben wij ook, scheelt bakken met geldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:32 schreef just me het volgende:
roken kost me sowieso een kapitaal
tijd dat ik eens ga draaien of zo'n apparaatje ga kopen!
Dat kost dan wel weer veel geld.. dat deed ik voor het laatst 20 jaar gelden ofzo...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meisje, ik blow al bijna 40 jr. en tegenwoordig niet meer dagelijks.
Die ligt naast de moussaka.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben wij ook, scheelt bakken met geldstopen is nog goedkoper maar jah..
![]()
ga k vast weer meer snoei kopen
[..]
Dat kost dan wel weer veel geld.. dat deed ik voor het laatst 20 jaar gelden ofzo...
en een vriezer is goud waard, zit nu ook een bak Chili con Carne in de vriezer,gewoon inéén
keer een grote pan maken...
1 grote stilte in het huis. Partner slaapt al en ik surf nog ff op FOK! gewoon omdat ik de slaap nog niet kan vatten.quote:
waarom ga je niet naast je partner liggen dan is toch veel gezelliger?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 grote stilte in het huis. Partner slaapt al en ik surf nog ff op FOK! gewoon omdat ik de slaap nog niet kan vatten.
Misschien mag ie dat niet....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:52 schreef just me het volgende:
[..]
waarom ga je niet naast je partner liggen dan is toch veel gezelliger?
Ik vond het wel lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekkertotdat het een keer fout ging, toen durfde ik niet meer
Niemand hoeft dat ook te doen, maar veroordeel niet de mensen die er baat bij hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging er fout Fann?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik morgen even bekijken, ben nu een beetje te dufquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maak tegenwoordig deze Chili, maar ik doe er gewoon een lepel crčme fraiche bij ipv die avocado en ik doe half kidney en half zwarte bonen http://www.milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/
Dat doe ik toch niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemand hoeft dat ook te doen, maar veroordeel niet de mensen die er baat bij hebben
Ik nam een paar trekjes van iemand's joint, geen idee wat daar inzat, maar ik werd helemaal panschquote:
da's engquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nam een paar trekjes van iemand's joint, geen idee wat daar inzat, maar ik werd helemaal pansch
en toen hartsikke ziek, kostsen en alles, toen was ik genezen ...
Moet je eens zo eentje roken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nam een paar trekjes van iemand's joint, geen idee wat daar inzat, maar ik werd helemaal pansch
en toen hartsikke ziek, kostsen en alles, toen was ik genezen ...
quote:
ik ben heel saai en ik heb ook nog eens geen leven...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:00 schreef just me het volgende:
Mijn kinderen vonden mij maar saai dat ik niet of nauwelijks geblowed had en misschien hebben ze wel gelijk
Zo zeggen ze dat als je als ouder blowt je een slecht voorbeeld bent, nou mijn kinderen blowen niet, en van de 3 zijn er 2 die helemaal niet roken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:00 schreef just me het volgende:
Mijn kinderen vonden mij maar saai dat ik niet of nauwelijks geblowed had en misschien hebben ze wel gelijk
nee... shit happensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben heel saai en ik heb ook nog eens geen leven...
Ook geen stille waters en diepe gronden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben heel saai en ik heb ook nog eens geen leven...
Ik ook niet hoor, ik heb een redelijk saai leven maar het is niet anders!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, ik kan er niet zo mee zitten
Omdat dat voor jullie gewoon isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
En als mijn moeder bij me op bezoek komt 80+ die zit er gewoon bij als ik hier met mijn broertje en 2 anderen zit te blowen, dat vindt ze volkomen normaal. Omdat het dat ook gewoon is.
Is golfen zo saai?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik heb een redelijk saai leven maar het is niet anders!
mijn leven is ook niet zo spannend hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Wat saaiheid betreft win ik van jullie dames, ik ben echt oersaai.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ze weet niet anders, ze wil alleen niet als we bij haar zijn dat we daar blowen en dat doen we ook niet.quote:
nah. Ik zorg dat het met mijn cliënten goed gaat, maar daar houdt het ook wel mee op. Ben totaal geen verzorgend typequote:
Ah, daar komen de kilo's uit de mouw.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa hielp mee stuff persen toen ik coffeeshop had.
nee dat bedoel ik ook niet maar ik heb ook geen leven met veel uitgaan en dat soort dingen. Golfen is voor mij ook contact met andere mensenquote:
Enige dat ik doe qua uitgaan is concerten bezoeken. Naar de kroeg zonder concert ga ik niet meer. Wel na het concert nog even. En dat is dan 1 keer p. mnd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:07 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik ook niet maar ik heb ook geen leven met veel uitgaan en dat soort dingen. Golfen is voor mij ook contact met andere mensen
Dat is al lang geleden, daarna nog tijdje in de groothandel gezeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, daar komen de kilo's uit de mouw.
Ik heb 4 soorten in huis. En nog wat wiet, maar ik rook liever mijn bong.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, daarna nog tijdje in de groothandel gezeten.
Concerten doe ik eik nog zelden, heb alles wel gezien en vind het leuker om er zelf te staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige dat ik doe qua uitgaan is concerten bezoeken. Naar de kroeg zonder concert ga ik niet meer. Wel na het concert nog even. En dat is dan 1 keer p. mnd.
ook dat doe ik nauwelijks meer, volgens mij ben ik al meer dan 2 jaar niet meer naar een concert geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige dat ik doe qua uitgaan is concerten bezoeken. Naar de kroeg zonder concert ga ik niet meer. Wel na het concert nog even. En dat is dan 1 keer p. mnd.
Mijn laatste was 29 januari.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook dat doe ik nauwelijks meer, volgens mij ben ik al meer dan 2 jaar niet meer naar een concert geweest
die van mij in de vorige eeuwquote:
Rook wat van mijn balkon en doe dat zeer gedoseerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 4 soorten in huis. En nog wat wiet, maar ik rook liever mijn bong.
ik kan het me helemaal voorstellen, dat is gewoon k*tquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:10 schreef FANN het volgende:
Ik heb genoeg spanning gehad voor 3 levensdat het nu rustiger is vind ik niet zo erg..
Ik zou alleen willen dat ik weer normaal naar buiten kon, in de zon, lekker zwemmen en dat
soort dingen, dat wel... dat mis ik het meest.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:12 schreef just me het volgende:
T
[..]
die van mij in de vorige eeuwwelterusten allemaal
Fann is helemaal niet saai, heb je die verhalen weleens gelezen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En Fann is zo saai dat ze blijft?
Breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann is helemaal niet saai, heb je die verhalen weleens gelezen?
Nee, ik ga met de dames meequote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En Fann is zo saai dat ze blijft?
Niks, maar ik lees die dingen wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar wat wil je nog kwijt precies?
Ja zeg, eerst ons lekker maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:22 schreef FANN het volgende:
heel verhaal getypt maar toch maar niet![]()
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Toedels.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:22 schreef FANN het volgende:
heel verhaal getypt maar toch maar niet![]()
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Zo zijn vrouwen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja zeg, eerst ons lekker maken.
Ja, ik lijk wel een wijf (sorry, dames). Kijken of ik in slaap val, lukt het niet dan rook ik me nog een paar, ben toch weer voor 8 u op.quote:
Max. 120 euro qua boodschappen per maand?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor die periode.Hij geeft meer dan ¤30 per maand uit aan sigaretten, mijn boodschappenbudget ligt op max ¤120
Wanneer komt het uit?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sig is er boek over aan het schrijven.
Ik mis de Leslie box, maar zo één wil ik nog wel eens hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een echte hammond.
[ afbeelding ]
De Leslie box staat niet op de foto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis de Leslie box, maar zo één wil ik nog wel eens hebben...
Liefst nog een wat oudere/uitgebreidere...
Zijn die pootjes van een karretje of hebben ze die er aan gemaakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was wel lachen dat orgel stond beetje vergeten in de hoek op plek waar ik weleens bij verdien.
Hee hier staat nog een Hammond met Leslie box waarom doen jullie er niets mee?
Na jaren in de hoek was ie niet meer helemaal in originele staat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die pootjes van een karretje of hebben ze die er aan gemaakt?
Ziet er wat knullig uit...
Flikker zelf opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Flikker een eind op met die kut tegeltjes.
Valentijn is puur voor de commercie, en als je budget maar ¤ 120,- is, dan zou ik er zeker niet voor zwichten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef just me het volgende:
Kijken jullie uit vandaag, en vergeet niet al die valentijnskaarten te posten
Ik kijk altijd uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef just me het volgende:
Kijken jullie uit vandaag, en vergeet niet al die valentijnskaarten te posten
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Natalee Holloway ligt begraven onder een kruipruimte van het Marriott Hotel op Aruba. Dat is de stellige bewering van Jurriën de Jong, die ooggetuige zegt te zijn van haar verdwijning." De mafkees en daar komt ie nu mee aankakken?
Ik ook, maar als ie getuige was waarom komt hij er dan nu pas mee? Dan ben je wel een überlul.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:56 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.
Tja i.d.d..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ie getuige was waarom komt hij er dan nu pas mee? Dan ben je wel een überlul.
Is toch zo, iedereen vraagt zich al jaren af wat er met die meid gebeurd is.quote:
Correctie op mijn opmerking. De autoriteiten schijnen niets met die info gedaan te hebben. Dan kan de goede man er dus niets aan doen. Bij deze, sorry.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:56 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.
Ik kook bijna elke dag vers. Als ik al eens iets over heb voor een tweede keer (bij een stampot ofzo), dan doe ik het in een bakje in de koelkast en bak het een paar dagen later op. Diepvriesvoer koop ik sowieso niet, dus zou niet weten wat ik met een vriezer moet. Werkelijk nog nooit 1 gehad. Ooit zo'n vakje in een koelkast bovenin en die was altijd leeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
ik snap ook echt niet hoe Kingstown dat doet, leven zonder diepvries
Eet je puur of melk? En waar koop je die? Verkade is bijvoorbeeld best duur.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
¤120 is prima te doen hoor, als ik minder chocola zou kopen zou het nog goedkoper kunnen. Ik eet wel zo'n 2 keer per week mee op mijn werk, dat scheelt een paar euro.
Als je zelf iets maakt en invriest is het natuurlijk niet zomaar een billige (goedkope) diepvrieshap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kook bijna elke dag vers. Als ik al eens iets over heb voor een tweede keer (bij een stampot ofzo), dan doe ik het in een bakje in de koelkast en bak het een paar dagen later op. Diepvriesvoer koop ik sowieso niet, dus zou niet weten wat ik met een vriezer moet. Werkelijk nog nooit 1 gehad. Ooit zo'n vakje in een koelkast bovenin en die was altijd leeg.
melk, van de Aldi. Verkade vind ik vies. Ik doe bijna al mijn boodschappen bij de Lidl en Aldiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet je puur of melk? En waar koop je die? Verkade is bijvoorbeeld best duur.
Ik neem altijd die van AH basic ¤ 0,43 voor 100 gr. en die is best lekker ook, volgens mij zelfs goedkoper dan die van de Aldi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
melk, van de Aldi. Verkade vind ik vies. Ik doe bijna al mijn boodschappen bij de Lidl en Aldi
Dat begrijp ik, maar waarom zou ik het invriezen als ik het ook in de koelkast kan stoppen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je zelf iets maakt en invriest is het natuurlijk niet zomaar een billige (goedkope) diepvrieshap.
Omdat als je een grootverpakking koopt, je geen hele week hetzelfde gaat eten. Dan bereid je alles en eet de portie die je nodig hebt en de rest gaat dan kant en klaar de dv in. Behalve biefstuk en varkenshaas, die kan je niet van tevoren bereiden, dat is goor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar waarom zou ik het invriezen als ik het ook in de koelkast kan stoppen?
Ik koop dus geen grootverpakking. Zoals gezegd: Eet bijna elka dag vers en dan koop ik wat ik voor 1 maaltijd nodig heb. Ga geen 5 kilo witlof kopen, terwijl ik in m'n ééntje ben. Dan neem ik 300 gram en dat is genoeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Omdat als je een grootverpakking koopt, je geen hele week hetzelfde gaat eten. Dan bereid je alles en eet de portie die je nodig hebt en de rest gaat dan kant en klaar de dv in. Behalve biefstuk en varkenshaas, die kan je niet van tevoren bereiden, dat is goor.
Ja, ja, maar als je zuinig moet doen maak je dus wel gebruik van de aanbiedingen en dat is altijd grootverpakking.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik koop dus geen grootverpakking. Zoals gezegd: Eet bijna elka dag vers en dan koop ik wat ik voor 1 maaltijd nodig heb. Ga geen 5 kilo witlof kopen, terwijl ik in m'n ééntje ben. Dan neem ik 300 gram en dat is genoeg.
Geen flauw idee tbh. Moet zeggen dat wat ik normaal gesproken betaal voor het avondeten niet echt byzonder veel is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, ja, maar als je zuinig moet doen maak je dus wel gebruik van de aanbiedingen en dat is altijd grootverpakking.
Belangrijk is gewoon dat je een eigen systeem hebt, aangepast aan je eigen eisen en omstandigheden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee tbh. Moet zeggen dat wat ik normaal gesproken betaal voor het avondeten niet echt byzonder veel is.
Sowieso ben ik deeltijdvegetariër, dus vlees haal ik slechts mondjesmaat.
Ow sure. Iedereen moet gewoon lekker doen wat hem/haar het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Belangrijk is gewoon dat je een eigen systeem hebt, aangepast aan je eigen eisen en omstandigheden.
En geloof me, het is nu hier geen lolletje om te gaan winkelen met al die carnavalsgekken.
Ik ga vandaag 1 keer snel heen en weer en dan laat ik me t/m komende dinsdag niet meer zien.
Is ook verstandig, dat spaart je veel geld op die manier, zo vries ik altijd champignons in die maak ik schoon snij schijfjes en die doe ik in zakjes van 40 gr. in de diepvries doen en kan je bevroren bakken. Anders moet ik ze na 2 dgn weggooien en dat is weer zonde. Stoofpotjes van riblappen doe ik ook invriezen dan hoef je maar 1 keer te stoven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vries zowat alles in. Dingen als kleingesneden ui, rode peper, citroenrasp, citroengras, gember en laos liggen er altijd, net als brood en veel bakjes met stoofpotjes, pastasaus, soep, appelcompote etc. Restjes kaas, bananen die bruin worden, bananabread in plakjes, geblancheerde restjes groente. Als riblappen in de aanbieding zijn en ik heb geen tijd om er stoofpotjes van te maken, dan snij ik het alvast in blokjes en vries ik het in. Zakken diepvriesfruit uit de aanbieding van de Lidl. Etc, etc.
Om niet offtopic te gaan in het muziekketting topic, doe ik het maar hier:quote:
Thnx.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Om niet offtopic te gaan in het muziekketting topic, doe ik het maar hier:
Gefeliciteerd met je duizendste posting!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
De verklaring waarom je geen vriezer nodig hebt is ook helder, ik gaf alleen aan waarom sommige mensen niet zonder kunnen.
Alaaf.
Ik weet niet hoeveel ik opmaak in 1 maand, ik let er niet op eerlijk gezegd. ¤120,- zou best kunnen (mits ik bier en uitgaan niet mee telquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef sacha het volgende:
is die 120 euro alleen voor eten en drinken?
Lach niet, in jouw contreien lopen ze ook zo rond.quote:
Yep, alleen ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lach niet, in jouw contreien lopen ze ook zo rond.
nee, ook toiletpapier, schoonmaakmiddelen, wasmiddel etc. Persoonlijke verzorging zit er niet bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef sacha het volgende:
is die 120 euro alleen voor eten en drinken?
Ik ben gestoord geboren, maar ik vierde vroeger wel afentoe carnaval.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef JuupŠ het volgende:
Ik heb nooit iets aan carnaval gevonden, ik heb die dagen niet nodig om gestoord te doen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gestoord geboren, maar ik vierde vroeger wel afentoe carnaval.
Een clownspakkie aan, dan hing ik iets om te trommelen om mijn nek, genoeg geld in mijn beurs, en dan ging ik helemaal alleen door alle kroegen heen op jacht naar vlees, je had altijd prijs. En dan 's morgens ergens in een vreemd bed wakker worden en bij God niet mee weten waar ik was en met wie.
En dan zag je de boel pas zonder schmink.
Was best leuk hoor, ik heb er diverse relaties (nou ja, relaties is een groot woord) van een paar mndn tot een jr aan over gehouden.quote:
okéquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ook toiletpapier, schoonmaakmiddelen, wasmiddel etc. Persoonlijke verzorging zit er niet bij.
maar dan nu de hamvraag.... schrokken zij ook zo van jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zag je de boel pas zonder schmink.
Nee hoor, hoezo denk je dat? Heb je mijn foto als kleuter dan niet gezien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan nu de hamvraag.... schrokken zij ook zo van jou
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.quote:
Tijd niet gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.
Gewoon opzetten als eerbetoon 55 jr. is hij geworden, dat is nog jong.quote:
Las het vanochtend inderdaad...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon opzetten als eerbetoon 55 jr. is hij geworden, dat is nog jong.
Ik draai dat nr toch wel eens p. mnd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Las het vanochtend inderdaad...
Deze vind ik nog leuker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.
The Gary Numan-soundquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draai dat nr toch wel eens p. mnd.
Ik ken al die nummers niet van jou.quote:
Ik kan je geruststellen. Ik heb nooit bij Visage gezongen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ken al die nummers niet van jou.
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
De 80's blijven cool, als je de bagger uit die jaren weet te vermijden.
Dit is het ultieme begrafenisnummer!!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Nee joh, heb je zo een lage pet van mij op? Jeetje, ik doe iets fout.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik ook maar eens naar buiten gaan, het is lekker zonnig
ik was ook al naar de Lidl gewandeld vanochtend, nog even zo'n geurkaars gekochtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ik
Apology accepted.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correctie op mijn opmerking. De autoriteiten schijnen niets met die info gedaan te hebben. Dan kan de goede man er dus niets aan doen. Bij deze, sorry.
Yw. and thnx.quote:
Zou het de overgang zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-50-plus-vrouwen.htm
Bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Niet echt, hij ziet er sowieso als een junk uit soms
Ik blijf mn best doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
Heb jij geen last van je "penopauze" dan?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
¤120 is prima te doen hoor, als ik minder chocola zou kopen zou het nog goedkoper kunnen. Ik eet wel zo'n 2 keer per week mee op mijn werk, dat scheelt een paar euro.
Dat zijn juist de kerels met ervaring......quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef er geen van boven de 50 hoor
vrouwen van boven de vijftig willen niet meer neukenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
want vrouwen van 50+ willen niet meer.
Past goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag bloemen gekocht voor in mijn foeilelijke vaas
[ afbeelding ]
Mannen van boven de 50 ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:01 schreef just me het volgende:
vrouwen van boven de vijftig willen niet meer neuken
Geen commentaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik niet zo gek, probeer op die leeftijd nog maar eens iemand te vinden, als je al zou willen....,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
vuile stalkert, je hebt het vast al gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 FANN die komt vertellen dat ze me een valentijnskaartje heeft gestuurd.
Ik wou ook geen kinderen .....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek, probeer op die leeftijd nog maar eens iemand te vinden, als je al zou willen....,
die bij je past of waar je nog aan kan wennen![]()
dat jonge mensen sneller gaan scheiden merk ik ook wel om me heen, mijn twee ouste neven ook
al ineens en die ene heeft 2 kleine kinderen![]()
de twee jongste neven van die Griek, vorig jaar ineens ook alle twee, hebben ook jonge kinderen,
die ene die hier altijd komt logeren is de oudste die is er al nooit aan begonnendie moet er
niks van hebben, want ''alle vrouwen'' die hij tegenkomt in elk geval of ooit tegen is gekomen willen
kinderen en dat wil ie niet.
was laatst ergens een topic op Fok, waren best veel mensen die geen kinderen wilde, was ik
best verbaasd over, vroeger was je een uitzondering, maar nu is dat allang niet meer zo
Ik wist dat ik op jou kon bouwen. Mijn steunpilaar en rots in de branding.quote:
gesjelligquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
heb je niet zo goed opgeletquote:
Ik had je adres nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jou kon bouwen. Mijn steunpilaar en rots in de branding.![]()
Vanaf morgenvroeg 06.00 uur lig ik voor de brievenbus.
Met zo'n mooie dochter ben ik zeker blijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je niet zo goed opgeletmaar ja... nu ben je er wel blij mee toch? Hoop ik?
![]()
Kan ook zijn van niet, maar ja, kan dochter niks aan doen natuurlijk, ik denk dat mijn
ouders er ook geen negen wilde hoor, maar is nou eenmaal gebeurd
Ja voor hezelfde geld had je een lelijke dochter gehad, dus valt nog mee danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zo'n mooie dochter ben ik zeker blij
oh jah, was ik vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel. Speciaal nog gisteren aan je doorgegeven.
Of was je dat alweer vergeten?
Geen idee hoe ik daar mee overweg zou zijn gegaan ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja voor hezelfde geld had je een lelijke dochter gehad, dus valt nog mee dan
ik hoop toch hetzelfde, maar ik begrijp dat dat niet vanzelfsprekend is voor jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik daar mee overweg zou zijn gegaan ...
Ik neem aan van wel. Maar tis zoals het isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop toch hetzelfde, maar ik begrijp dat dat niet vanzelfsprekend is voor jou
en ut is niet andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Maar tis zoals het is
owquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En meer zullen er niet komen want er mag niet meer geneukt worden op onze leeftijd
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En meer zullen er niet komen want er mag niet meer geneukt worden op onze leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |