Yep, alleen ik nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lach niet, in jouw contreien lopen ze ook zo rond.
nee, ook toiletpapier, schoonmaakmiddelen, wasmiddel etc. Persoonlijke verzorging zit er niet bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef sacha het volgende:
is die 120 euro alleen voor eten en drinken?
Ik ben gestoord geboren, maar ik vierde vroeger wel afentoe carnaval.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef Juup© het volgende:
Ik heb nooit iets aan carnaval gevonden, ik heb die dagen niet nodig om gestoord te doen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben gestoord geboren, maar ik vierde vroeger wel afentoe carnaval.
Een clownspakkie aan, dan hing ik iets om te trommelen om mijn nek, genoeg geld in mijn beurs, en dan ging ik helemaal alleen door alle kroegen heen op jacht naar vlees, je had altijd prijs. En dan 's morgens ergens in een vreemd bed wakker worden en bij God niet mee weten waar ik was en met wie.
En dan zag je de boel pas zonder schmink.
Was best leuk hoor, ik heb er diverse relaties (nou ja, relaties is een groot woord) van een paar mndn tot een jr aan over gehouden.quote:
okéquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, ook toiletpapier, schoonmaakmiddelen, wasmiddel etc. Persoonlijke verzorging zit er niet bij.
maar dan nu de hamvraag.... schrokken zij ook zo van jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zag je de boel pas zonder schmink.
Nee hoor, hoezo denk je dat? Heb je mijn foto als kleuter dan niet gezien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan nu de hamvraag.... schrokken zij ook zo van jou
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.quote:
Tijd niet gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.
Gewoon opzetten als eerbetoon 55 jr. is hij geworden, dat is nog jong.quote:
Las het vanochtend inderdaad...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon opzetten als eerbetoon 55 jr. is hij geworden, dat is nog jong.
Ik draai dat nr toch wel eens p. mnd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Las het vanochtend inderdaad...
Deze vind ik nog leuker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.
The Gary Numan-soundquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draai dat nr toch wel eens p. mnd.
Ik ken al die nummers niet van jou.quote:
Ik kan je geruststellen. Ik heb nooit bij Visage gezongen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ken al die nummers niet van jou.
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
De 80's blijven cool, als je de bagger uit die jaren weet te vermijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |