Ik ook niet hoor, ik heb een redelijk saai leven maar het is niet anders!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ach ja, ik kan er niet zo mee zitten
Omdat dat voor jullie gewoon isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
En als mijn moeder bij me op bezoek komt 80+ die zit er gewoon bij als ik hier met mijn broertje en 2 anderen zit te blowen, dat vindt ze volkomen normaal. Omdat het dat ook gewoon is.
Is golfen zo saai?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik heb een redelijk saai leven maar het is niet anders!
mijn leven is ook niet zo spannend hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Wat saaiheid betreft win ik van jullie dames, ik ben echt oersaai.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ze weet niet anders, ze wil alleen niet als we bij haar zijn dat we daar blowen en dat doen we ook niet.quote:
nah. Ik zorg dat het met mijn cliënten goed gaat, maar daar houdt het ook wel mee op. Ben totaal geen verzorgend typequote:
Ah, daar komen de kilo's uit de mouw.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa hielp mee stuff persen toen ik coffeeshop had.
nee dat bedoel ik ook niet maar ik heb ook geen leven met veel uitgaan en dat soort dingen. Golfen is voor mij ook contact met andere mensenquote:
Enige dat ik doe qua uitgaan is concerten bezoeken. Naar de kroeg zonder concert ga ik niet meer. Wel na het concert nog even. En dat is dan 1 keer p. mnd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:07 schreef just me het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik ook niet maar ik heb ook geen leven met veel uitgaan en dat soort dingen. Golfen is voor mij ook contact met andere mensen
Dat is al lang geleden, daarna nog tijdje in de groothandel gezeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, daar komen de kilo's uit de mouw.
Ik heb 4 soorten in huis. En nog wat wiet, maar ik rook liever mijn bong.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, daarna nog tijdje in de groothandel gezeten.
Concerten doe ik eik nog zelden, heb alles wel gezien en vind het leuker om er zelf te staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige dat ik doe qua uitgaan is concerten bezoeken. Naar de kroeg zonder concert ga ik niet meer. Wel na het concert nog even. En dat is dan 1 keer p. mnd.
ook dat doe ik nauwelijks meer, volgens mij ben ik al meer dan 2 jaar niet meer naar een concert geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige dat ik doe qua uitgaan is concerten bezoeken. Naar de kroeg zonder concert ga ik niet meer. Wel na het concert nog even. En dat is dan 1 keer p. mnd.
Mijn laatste was 29 januari.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook dat doe ik nauwelijks meer, volgens mij ben ik al meer dan 2 jaar niet meer naar een concert geweest
die van mij in de vorige eeuwquote:
Rook wat van mijn balkon en doe dat zeer gedoseerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 4 soorten in huis. En nog wat wiet, maar ik rook liever mijn bong.
ik kan het me helemaal voorstellen, dat is gewoon k*tquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:10 schreef FANN het volgende:
Ik heb genoeg spanning gehad voor 3 levensdat het nu rustiger is vind ik niet zo erg..
Ik zou alleen willen dat ik weer normaal naar buiten kon, in de zon, lekker zwemmen en dat
soort dingen, dat wel... dat mis ik het meest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |