blowen is toch zo 1990 ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat is dan het enige maar, kom op zeg, ik verkoop ja niks.
Verder nog wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:41 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Weinig nachtbrakers hier in 40+...
Meisje, ik blow al bijna 40 jr. en tegenwoordig niet meer dagelijks.quote:
Heb jij een slaapprobleem nachtbraker?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kan er beter van slapen, dat is wel handig als je een slaapprobleem hebt, en gezonder dan slaapmiddelen.
hier hetzelfdequote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:45 schreef just me het volgende:
ik heb er nooit iets mee gehad en misschien maar beter ook
Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:46 schreef just me het volgende:
[..]
Heb jij een slaapprobleem nachtbraker?
2 keer geblowed in heel mijn leven maar vond er geen moer aanquote:
Dat is best vervelend!! Ik heb dat heel soms en dan ben ik de volgende dag geen mens meer!quote:
Prima en daar?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neuh, gewoon hoe het verder met een ieder is hier.
Prima wel volgens mij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neuh, gewoon hoe het verder met een ieder is hier.
Ik slaap hooguit 4 uur per etmaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:48 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is best vervelend!! Ik heb dat heel soms en dan ben ik de volgende dag geen mens meer!
ik heb het nooit geprobeerd, ik zag te veel om me heen wat het met mijn kroegmaatjes en exscharrel deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
2 keer geblowed in heel mijn leven maar vond er geen moer aan
Voor mij is het medicijn, anders word ik hyper.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
Met mij doet het helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het nooit geprobeerd, ik zag te veel om me heen wat het met mijn kroegmaatjes en exscharrel deed.
ach ik had een vader bij de politie en die waarschuwde me overal voor!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het nooit geprobeerd, ik zag te veel om me heen wat het met mijn kroegmaatjes en exscharrel deed.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor mij is het medicijn, anders word ik hyper.
Hebben wij ook, scheelt bakken met geldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:32 schreef just me het volgende:
roken kost me sowieso een kapitaal
tijd dat ik eens ga draaien of zo'n apparaatje ga kopen!
Dat kost dan wel weer veel geld.. dat deed ik voor het laatst 20 jaar gelden ofzo...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meisje, ik blow al bijna 40 jr. en tegenwoordig niet meer dagelijks.
Die ligt naast de moussaka.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben wij ook, scheelt bakken met geldstopen is nog goedkoper maar jah..
![]()
ga k vast weer meer snoei kopen
[..]
Dat kost dan wel weer veel geld.. dat deed ik voor het laatst 20 jaar gelden ofzo...
en een vriezer is goud waard, zit nu ook een bak Chili con Carne in de vriezer,gewoon inéén
keer een grote pan maken...
1 grote stilte in het huis. Partner slaapt al en ik surf nog ff op FOK! gewoon omdat ik de slaap nog niet kan vatten.quote:
waarom ga je niet naast je partner liggen dan is toch veel gezelliger?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 grote stilte in het huis. Partner slaapt al en ik surf nog ff op FOK! gewoon omdat ik de slaap nog niet kan vatten.
Misschien mag ie dat niet....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:52 schreef just me het volgende:
[..]
waarom ga je niet naast je partner liggen dan is toch veel gezelliger?
Ik vond het wel lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekkertotdat het een keer fout ging, toen durfde ik niet meer
Niemand hoeft dat ook te doen, maar veroordeel niet de mensen die er baat bij hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging er fout Fann?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik morgen even bekijken, ben nu een beetje te dufquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik maak tegenwoordig deze Chili, maar ik doe er gewoon een lepel crème fraiche bij ipv die avocado en ik doe half kidney en half zwarte bonen http://www.milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/
Dat doe ik toch niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niemand hoeft dat ook te doen, maar veroordeel niet de mensen die er baat bij hebben
Ik nam een paar trekjes van iemand's joint, geen idee wat daar inzat, maar ik werd helemaal panschquote:
da's engquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nam een paar trekjes van iemand's joint, geen idee wat daar inzat, maar ik werd helemaal pansch
en toen hartsikke ziek, kostsen en alles, toen was ik genezen ...
Moet je eens zo eentje roken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik nam een paar trekjes van iemand's joint, geen idee wat daar inzat, maar ik werd helemaal pansch
en toen hartsikke ziek, kostsen en alles, toen was ik genezen ...
quote:
ik ben heel saai en ik heb ook nog eens geen leven...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:00 schreef just me het volgende:
Mijn kinderen vonden mij maar saai dat ik niet of nauwelijks geblowed had en misschien hebben ze wel gelijk
Zo zeggen ze dat als je als ouder blowt je een slecht voorbeeld bent, nou mijn kinderen blowen niet, en van de 3 zijn er 2 die helemaal niet roken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:00 schreef just me het volgende:
Mijn kinderen vonden mij maar saai dat ik niet of nauwelijks geblowed had en misschien hebben ze wel gelijk
nee... shit happensquote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben heel saai en ik heb ook nog eens geen leven...
Ook geen stille waters en diepe gronden?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 02:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben heel saai en ik heb ook nog eens geen leven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |