Die muts van mij is ook zo, heeft ze bij mij geleerd, altijd zorgen dat er meer binnenkomt dan eruit gaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
zuinig zijn heb ik op die zolderkamer wel geleerd, als het moet kan ik dat nog steeds,
als het niet hoeft liever niet
Ben een levenskunstenaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Mo, jij werkt toch al jaren niet meer, hoe kun je dan pensioen opbouwen?
Bij mij is alles goed geregeld. En legaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje beleggen bedoel je? Van de rente wordt je niet vet.
Ik rentenier ook legaal, verdien alleen wat bij hier en daar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij is alles goed geregeld. En legaal.
Yw. Dat zeg ik meestal tegen vrouwen.quote:
Ik ben altijd goed voor vrouwen, kinderen en dieren.quote:
'dat is een hele mooie eigenschapquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed voor vrouwen, kinderen en dieren.
Als je zuinig kan zijn kan je ook sparen. Komt je altijd van pas als je geld nodig hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan ook heel zuinig leven, is een beetje tweede natuur geworden, maar gelukkig hoeft het niet meer zo streng als toen ik bijv. student was.
als mijn zoon mij moedertje zou nemen zou hij een draai om zijn oren krijgen maar ik ben dan nog geen 80+quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tegen mijn moeder 80+ zeg ik altijd moedertje.
Dat heb ik dus en mijn bussen tabak, koop ik uit Luxemburg. Connecties, ik weet niet of dat helemaal legaal is overigens. Maar who cares? Ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:32 schreef just me het volgende:
roken kost me sowieso een kapitaal
tijd dat ik eens ga draaien of zo'n apparaatje ga kopen!
da's meer dan 1/4 van mijn boodschappenbudgetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
ik rook ook, ca 15 sigaretten p, dg. dat kost me 16,67 euro p. 2 weken. Ik ga echt geen sigaretten kopen voor meer dan 5 euro p. pakje van 20 stuks.
EU dus legaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus en mijn bussen tabak, koop ik uit Luxemburg. Connecties, ik weet niet of dat helemaal legaal is overigens. Maar who cares? Ik niet.
voor wat voor periode ?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's meer dan 1/4 van mijn boodschappenbudget
Ik bestel bijvoorbeeld nooit eten. Thuis eet ik veel goedkoper.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's meer dan 1/4 van mijn boodschappenbudget
voor die periode.Hij geeft meer dan ¤30 per maand uit aan sigaretten, mijn boodschappenbudget ligt op max ¤120quote:
Heb een goede band met de plaatselijke Surinamer, Turk en Egyptenaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel bijvoorbeeld nooit eten. Thuis eet ik veel goedkoper.
Dan heb ik inderdaad meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor die periode.Hij geeft meer dan ¤30 per maand uit aan sigaretten, mijn boodschappenbudget ligt op max ¤120
ik heb nog nooit eten besteldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bestel bijvoorbeeld nooit eten. Thuis eet ik veel goedkoper.
Meestal smaakt het ook niet eens en ben je voor 1 maaltijd 15 euro kwijt, dat is waanzin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit eten besteld
Ik bel ff en dan staat er voor 7.50 Euro heerlijke maaltijd klaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meestal smaakt het ook niet eens en ben je voor 1 maaltijd 15 euro kwijt, dat is waanzin.
ik snap ook echt niet hoe Kingstown dat doet, leven zonder diepvriesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef just me het volgende:
Ik ben ook niet zo van het bestellen hoor, ik kook gewoon veel en vries in wat ik teveel gekookt heb
Daar eet ik 3 tot 4 dgn voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bel ff en dan staat er voor 7.50 Euro heerlijke maaltijd klaar.
Ik heb er ook 2. Bomvol eten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap ook echt niet hoe Kingstown dat doet, leven zonder diepvries
Dan kun je met winst roken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat ik ook nog blow en dat kan betalen.
Ook connecties.
Dat kan wel, maar ik verkoop niks, ik koop alleen goedkoop in voor mezelf.quote:
ook weer legaal natuurlijk, alles legaalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
En dan te bedenken dat ik ook nog blow en dat kan betalen.
Ook connecties.
Ja, dat is dan het enige maar, kom op zeg, ik verkoop ja niks.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ook weer legaal natuurlijk, alles legaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |