Dit is het ultieme begrafenisnummer!!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Nee joh, heb je zo een lage pet van mij op? Jeetje, ik doe iets fout.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik ook maar eens naar buiten gaan, het is lekker zonnig
ik was ook al naar de Lidl gewandeld vanochtend, nog even zo'n geurkaars gekochtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ik
Apology accepted.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correctie op mijn opmerking. De autoriteiten schijnen niets met die info gedaan te hebben. Dan kan de goede man er dus niets aan doen. Bij deze, sorry.
Yw. and thnx.quote:
Zou het de overgang zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-50-plus-vrouwen.htm
Bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt, hij ziet er sowieso als een junk uit soms
Ik blijf mn best doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-50-plus-vrouwen.htm
Heb jij geen last van je "penopauze" dan?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
¤120 is prima te doen hoor, als ik minder chocola zou kopen zou het nog goedkoper kunnen. Ik eet wel zo'n 2 keer per week mee op mijn werk, dat scheelt een paar euro.
Dat zijn juist de kerels met ervaring......quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef er geen van boven de 50 hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |