Gewoon opzetten als eerbetoon 55 jr. is hij geworden, dat is nog jong.quote:
Las het vanochtend inderdaad...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon opzetten als eerbetoon 55 jr. is hij geworden, dat is nog jong.
Ik draai dat nr toch wel eens p. mnd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Las het vanochtend inderdaad...
Deze vind ik nog leuker.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ja, jammer. Fade to Grey blijft een topnummer.
The Gary Numan-soundquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draai dat nr toch wel eens p. mnd.
Ik ken al die nummers niet van jou.quote:
Ik kan je geruststellen. Ik heb nooit bij Visage gezongen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Treehut362 het volgende:
Ik ken al die nummers niet van jou.
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
De 80's blijven cool, als je de bagger uit die jaren weet te vermijden.
Dit is het ultieme begrafenisnummer!!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Nee joh, heb je zo een lage pet van mij op? Jeetje, ik doe iets fout.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik ook maar eens naar buiten gaan, het is lekker zonnig
ik was ook al naar de Lidl gewandeld vanochtend, nog even zo'n geurkaars gekochtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ik
Apology accepted.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correctie op mijn opmerking. De autoriteiten schijnen niets met die info gedaan te hebben. Dan kan de goede man er dus niets aan doen. Bij deze, sorry.
Yw. and thnx.quote:
Zou het de overgang zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-50-plus-vrouwen.htm
Bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt, hij ziet er sowieso als een junk uit soms
Ik blijf mn best doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-50-plus-vrouwen.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |